וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ על ה-4:5: "משחק בלתי ייאמן. קשה להישאר קר רוח עכשיו"

מאמן ליברפול חגג את ה-4:5 הדרמטי של קבוצתו על נוריץ': "הגבנו היטב לכאוס. היו לנו כמה משחקים עם סיפור דומה ואנחנו צריכים להבין אם זה בגללנו". וגם: למה הוא נותר בלי משקפיים

שחקני ליברפול חוגגים. רויטרס
איזו חגיגה. ליברפול/רויטרס

ליברפול כבר פיגרה הערב (שבת) 3:1 נגד נוריץ', חזרה ל-3:4, ספגה את ה-4:4 בדקה ה-92, אבל ניצחה 4:5 תודות לשער של אדם לאלאנה בדקת ה-95. מאז שהפרמיירליג קמה ב-1992, ארבעה משחקים הסתיימו בתוצאה 4:5. נוריץ' הייתה שותפה לשניים מהם, ובשניהם היא הייתה בצד המפסיד. בפעם הקודמת היא נכנעה לסאות'המפטון 5:4 באפריל 1994.

רוברטו פירמינו שחקן ליברפול חוגג (אמצע). רויטרס
אחר צהריים נהדר. פירמינו/רויטרס

"משחק בלתי ייאמן. אתה תמיד צריך להאמין שזה אפשרי", סיכם מאמן ליברפול, יורגן קלופ, "ברור שהיה לנו מזל בסיום, אבל גם היינו חסרי מזל כשהם השוו ל-4:4 בתוספת הזמן. זה היה מאוד אמוציונלי, היינו במרכזו של כאוס והגבנו היטב".

המאמן הגרמני הוסיף: "היו לנו כמה משחקים עם סיפור דומה ואנחנו צריכים להבין אם זה בגללנו. שיחקנו טוב במשך 70 דקות. פתחנו טוב, אבל אז ספגנו. באופן כללי, לספוג ארבעה שערים זה לא טוב, ולספוג ממצבים נייחים זה פשוט דבר שטותי. קשה להישאר קר רוח ולנתח משחק כזה מיד אחרי הסיום שלו. שאלתי את השופט למה הוא מוסיף חמש דקות. השופט לא היה מרוצה מהשאלה שלי ואני לא הייתי מרוצה מהתשובה. בסוף היינו צריכים קצת מזל והוא היה לצדנו".

כמו כן, קלופ התייחס לעובדה שהמשקפיים שלו נשברו במהלך החגיגות, בהתנפלות האמוציונליות שלו ושל שחקניו אחד על השני: "בדרך כלל יש לי איתי עוד זוג משקפיים, אבל אני לא מצליח למצוא אותם. קשה למצוא משקפיים כשאתה בלי משקפיים".

מאמן נוריץ', אלכס ניל, לא הסתיר את האכזבה: "אני מודאג מכמות השערים שספגנו. אנחנו צריכים להתגונן כמו שצריך, לשמור על שחקנים ברחבה, לקבל החלטות נכונות בחלק האחורי. כבר עשינו את זה העונה, אבל צריכה להיות המשכיות. זה מאוד מתסכל, עבדנו מאוד קשה השבוע".

משחק אגדי באנגליה: ליברפול ספגה בדקה ה-92, אך קבעה 4:5 בנוריץ' בדקה ה-95

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully