וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 4:5 לליברפול, שער ניצחון מדהים לדלה עלי עבור טוטנהאם

המייטי רדז ניצחו בדקה ה-95 בנוריץ' במשחק הפרוע של העונה. ילד הפלא של התרנגולים סידר 1:3 על פאלאס עם ביצוע מושלם, ווסטהאם וסיטי נפרדו ב-2:2. יונייטד הפסידה 1:0 בבית לסאות'המפטון, לסטר הביסה 0:3 את סטוק

שחקני ליברפול חוגגים. רויטרס
טירוף בקרואו רואד. שחקני ליברפול/רויטרס

המחזור ה-23 בפרמייליג יצא לדרך היום (שבת) עם משחק משוגע במיוחד, בסיומו ליברפול השיגה 4:5 דרמטי במגרשה של נוריץ'. בהמשך, מנצ'סטר יונייטד הפסידה 1:0 בבית לסאות'המפטון, לסטר הביסה 0:3 את סטוק סיטי וטוטנהאם ניצחה 1:3 את פאלאס בזכות שער מדהים של דלה עלי. ווסטהאם ומנצ'סטר סיטי נפרדו ב-2:2.

דלה עלי שחקן טוטנהאם. רויטרס
וואו. דלה עלי/רויטרס

נוריץ' - ליברפול 5:4

וואו, איזה משחק מטורף. גם יתרון 1:3 לא הספיק לקנריות כדי לנצח את ליברפול בליגה לראשונה מאז 1995, כשבסיום יורגן קלופ היה בעננים. רוברטו פירמינו פתח את קרנבל השערים בדקה ה-18, אך נוריץ' הגיבה עם עקב של דיורמסי אמבוקני (29), שער של סטיבן נייסמית' בהופעת הבכורה (41) ופנדל של ווס הולהאן אחרי עבירה מטופשת של אלברטו מורנו על נייסמית' ברחבה (54). אלא שליברפול לא הרימה ידיים. פירמינו בישל לג'ורדן הנדרסון (55) והשווה בעצמו כשהשלים צמד שני תוך 10 ימים (63) לפני שהקפטן המקומי ראסל מרטין ביצע טעות קשה שהובילה למהפך. הבלם ניסה להחזיר כדור לאחור ולמעשה השאיר את ג'יימס מילנר לבד מול השוער, כדי לעשות בקלות 3:4 בדקה ה-75. נגמר? לא מבחינת סבסטיאן באסונג. הבלם הקמרוני התקדם באין מפריע בדקה ה-92 וירה מרחוק פנימה. וגם זה לא היה אקורד הסיום. קלופ שלח את כל שחקניו קדימה, ערבובייה נוצרה ברחבת נוריץ' ואחרי שלושה ניסיונות היה זה אדם לאלאנה שבעט מהאוויר פנימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
רוברטו פירמינו שחקן ליברפול חוגג (אמצע). רויטרס
צמד שני ב-10 ימים. רוברטו פירמינו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - סאות'המפטון 1:0

בסיבוב הקודם השתיים הללו סיפקו משחק נהדר ויונייטד ניצחה 2:3, אבל דווקא אחרי הניצחון הגדול בליברפול במחזור הקודם, הקבוצה של לואי ואן חאל חזרה לסורה ואחרי שלא כבשה במחצית הראשונה במשחק ביתי בפעם ה-11 ברציפות (!), היא ספגה בדקה ה-87 מראשו של צ'רלי אוסטין, שרק השבוע הצטרף לקדושים. יונייטד שוב צוללת לאחור, ואן חאל הפסיד לשנוא נפשו רונלד קומאן.

צ'ארלי אוסטין שחקן סאות'המפטון (אמצע). רויטרס
רק הגיע וכבר כבש. אוסטין/רויטרס

לסטר סיטי - סטוק סיטי 0:3

אליפות או לא, השועלים לא מתכוונים לעצור לכל הפחות בריצה המדהימה שלהם לליגת האלופות. היריבה העקשנית קיוותה להמשיך בהתקדמות שלה לצמרת, אבל לסטר עלתה ליתרון בדקה ה-42 משער מחוץ לרחבה של דני דרינקווטר. בדקה ה-66 דרינקווטר הפך למבשל ועם כדור עומק מבריק מצא את ג'יימי ורדי והסקורר הנהדר עקף את השוער והכפיל. שלוש דקות לסיום, אחרי מבצע גדול של ריאד מחרז, ליאו אוז'ואה כבש מקרוב את השלישי.

קריסטל פאלאס - טוטנהאם 3:1

התרנגולים נקלעו לפיגור בסלהרסט פארק אחרי שער עצמי של יאן ורטונגן בדקה ה-30, אבל הארי קיין איזן בדקה ה-63 בנגיחה מקרוב ושש דקות לסיום הגיע אחד משערי השנה בעולם. כריסטיאן אריקסן הוריד בראש לדלה עלי וילד הפלא עצר, הקפיץ מהאוויר מעל המגן, הסתובב ובעט, עדיין מהאוויר, לפינה. מאמא מיה. בדקה ה-95, עלי עוד הספיק לבשל את השלישי, לנאסר צ'אדלי. טוטנהאם התבססה במקום הרביעי בזכות הניצחון.

שחקני לסטר סיטי חוגגים. AP
עוד שבוע, עוד קונצרט ללסטר/AP

ווסטהאם - מנצ'סטר סיטי 2:2

בסיבוב הראשון הפטישים הפתיעו את סיטי בחוץ והם לא היו רחוקים מלהשלים דאבל, אבל נאלצו להסתפק בנקודה, בעוד התכולים נותרו מאחורי לסטר ועלולים לראות גם את ארסנל בורחת מחר. 56 שניות בלבד חלפו לפני שהכדור נחת ברגל של אנר ולנסיה והוא הכניע את ג'ו הארט עם בעיטה מתוך הרחבה. אלא שהתשובה של סיטי הייתה חדה ואחרי שסרחיו אגוארו זרק את עצמו ברחבה, הוא השווה בפנדל בדקה התשיעית. היתרון חזר לפטישים בדקה ה-56. הוצאת חוץ ארוכה עברה מעל הראש של ניקולה אוטאמנדי והגיעה לוולנסיה, שבגלישה השלים מקרוב צמד. לצערו, זה לא הספיק כי גם אגוארו סיים את המשחק עם שני כיבושים, לאחר שטעות בהגנת המארחים סידרה לו שער שוויון קל בדקה ה-81. בדקה ה-94 של קויאטה פגשה את המשקוף והפטישים פספסו ניצחון דרמטי.

משחקים נוספים:

סנדרלנד - בורנמות' 1:1
לסנדרלנד: פטריק ואן אנהולט (45). לבורנמות': בניק אפובה (13)

ווטפורד - ניוקאסל 1:2
לווטפורד: אודיון איגהלו (46), קרייג קת'קרט (58). לניוקאסל: ג'מאל לסקלס (71)

ווסט ברומיץ' - אסטון וילה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully