וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב צפויה לדרוש כ-400 אלף יורו עבור גילי ורמוט

21.1.2016 / 9:52

הצהובים לא יעמדו בדרכו של השחקן, אם זה יפנה לג'ורדי קרויף ויבקש לעזוב בחלון ההעברות הנוכחי להפועל ת"א, אך יעדיפו למכור אותו ולא להשאיל. גם אופציית מכבי חיפה על הפרק. פטר בוס: "הוא לא ביקש ממני לעזוב"

יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב לא תעמוד בדרכו של גילי ורמוט, אם יפנה לג'ורדי קרויף ויבקש לעזוב את המועדון בחלון ההעברות הנוכחי. במכבי לא מתכוונים לאפשר לוורמוט לעזוב ללא תמורה אחרי שרכשו את כרטיסו לפני שנה ב-700 אלף יורו, וההערכה היא שיתפשרו על קצת יותר ממחצית הסכום, כך שתמורת כ-400 אלף יורו יסכימו למכור אותו. במכבי לא ימהרו להשאיל את ורמוט עם אופצייה למכירה וההתעקשות תהיה על מכירה מאחר שוורמוט לא נעשה יותר צעיר ואת מה שיש לו, כל הכדורגל הישראלי מכיר. בכל מקרה אופציית השאלה תהיה בעדיפות מאוד נמוכה.

גילי ורמוט מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בדרך חזרה לאדום? גילי ורמוט/ברני ארדוב

במכבי מבינים שוורמוט מאוד מתוסכל ממעמדו ורואים שלא צפוי שינוי בין מה שהיה לקשר אצל סלבישה יוקאנוביץ' לבין מה שצפוי לו אצל פטר בוס. ורמוט לא מרוצה מהאופן שהוא בא לידי ביטוי במכבי ומהאמון לו הוא זוכה מהמאמנים, כך שלא מן הנמנע שהוא יבקש בקרוב לסיים את דרכו במכבי.
בעיית האוהדים של הפועל תל אביב שמביעים את סירובם לקבל אותו בחזרה בקבוצה היא העניין המרכזי איתו יצטרך להתמודד ורמוט ולכן לא נפסלת גם אופציית מכבי חיפה.

כך או אחרת, במכבי לא מתכוונים לדחוף את ורמוט מחוץ לקבוצה ויכבדו את החוזה שיש לו לשנים הקרובות, אבל אם בקיץ האחרון קרויף לא היה מוכן לשמוע על פרידה ממנו שכן אין יותר מדי קשרים בכדורגל הישראלי באיכות שיש לו, כעת משלימים במכבי שאין טעם לעמוד בדרכו אם יבקש לעזוב.

עוד באותו נושא

הפועל תל אביב: לחץ הקהל מונע מהלך להחזרת גילי ורמוט

לכתבה המלאה
אמן מכבי תל אביב, פטר בוס. יוסי ציפקיס
מתכונן לשבת. פטר בוס/יוסי ציפקיס

הצהובים ערכו היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הקשה שמצפה להם ביום שבת מול מכבי פתח תקוה באצטדיון בלומפילד (20:00, ספורט 1). מכבי תגיע למפגש הזה אחרי ה-0:3 על הפועל עכו ביום שני בעוד שהמלאבסים יגיעו אחרי ה-1:0 מול הפועל באר שבע המוליכה. פטר בוס וברק יצחקי הגיעו למסיבת העיתונאים והתייחסו למפגש הקרוב וגם על עתידו של גילי ורמוט.

על המשחק הקרוב מול מכבי פתח תקוה אמר פטר בוס: "לא אכפת לי מהיריבה, אם נשחק היטב, נלחץ כמו שצריך אנחנו נשיג את התוצאות שנרצה. כולם רוצים לשחק בצורה התקפית, אבל לא תמיד יש לנו את הכדור. זה תלוי בנו אם ננצח את המשחקים. כדי להיות במקום הראשון צריך לנסות לנצח את כל המשחקים והמשחק מול מכבי פתח תקוה הוא חשוב כמובן".

על גילי ורמוט שמחוזר על ידי הפועל תל אביב: "הוא לא בא וביקש ממני לעזוב. הוא שחקן טוב ונכון לעכשיו אין שינויים בעניינו".

אמן מכבי תל אביב, פטר בוס עם ברק יצחקי. יוסי ציפקיס
פטר בוס וברק יצחקי במסע"ת/יוסי ציפקיס

ברק יצחקי התייחס למפגש הצפוי עם ראדה פריצה בשבת: "אנחנו מאוד אוהבים אותו ומתגעגעים אליו. זה יהיה מוזר לשחק נגדו. מכבי פתח תקוה קבוצה מאוד מאומנת וטובה שיכולה לעשות בעיות לכל קבוצה. אנחנו באים כמכבי תל אביב ונגיע במטרה לנצח, במיוחד כשזה משחק בית".

על הדקות שהוא מקבל בקבוצה: "במשך העונה יש עליות וירידות, יכול להיות בתקופה מסויימת ששחקן ישחק יותר ותקופות שישחק פחות. מי שיהיה טוב באימונים ישחק יותר".

על גילי ורמוט: "מהרגע שהוא הגיע למכבי תל אביב הוא היה שחקן מן המניין ואני לא רוצה להתייחס לספקולציות ואין לי מושג מה קורה שם ולא רוצה להתייחס לדברים כאלה".

שחקני מכבי תל אביב עם פטר בוס. יוסי ציפקיס
שחקני מכבי תל אביב באימון היום/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully