וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: לחץ הקהל מונע מהלך להחזרת גילי ורמוט

הקשר לא מרוצה ממעמדו במכבי תל אביב ואלי גוטמן מעוניין להחזירו, אבל במועדון יש חשש מדעת הקהל וגם הבעלים אמיר כבירי התבטא לאחרונה נגד המהלך. ניסיון לגייס מימון לעסקת דמארי

one

בווידאו: תקציר הפסדה של הפועל תל אביב להפועל כפר סבא בשבת

גילי ורמוט לא מרוצה ממעמדו במכבי תל אביב, אבל לחץ הקהל מונע כרגע מאלי גוטמן ואמיר כבירי לפעול במטרה להחזירו להפועל תל אביב. המאמן החדש היה מעוניין לראות את הקשר חוזר לשחק תחתיו, אבל ביציעים לא שכחו את העריקה לצד הצהוב בשנה שעברה וגם הבעלים כבירי התבטא נגד מהלך כזה במהלך השנה, כולל בימים האחרונים.

אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב חוגג עם גיל ורמוט. ברני ארדוב
יש סיכוי לאיחוד? אלי גוטמן עם גילי ורמוט בקדנציה הקודמת בהפועל תל אביב/ברני ארדוב

ורמוט עצמו היה משוכנע שיקבל יותר דקות משחק אצל פטר בוס, לאור העובדה שיש לו ניסיון בליגה ההולנדית. אלא שהקשר נדחק לקצה הספסל וכרגע יש אפשרות שיעזוב את מכבי תל אביב. גם אופציית מכבי חיפה קיימת, אך הסבירות שהירוקים או הפועל תל אביב יפצו את האלופה אם זו תדרוש כסף על הקשר - נמוכה מאוד.

במקביל, הפועל תל אביב עדיין מפנטזת על עומר דמארי. למרות שבימים האחרונים הועברה לר.ב. לייפציג המחזיקה בכרטיסו הצעה שנדחתה, האדומים עדיין לא הרימו ידיים. מני ויצמן מנסה לגייס אנשי עסקים כדי לממן את החזרתו של דמארי ואת משכרתו הגבוהה. גם בעניין זה, כרגע הסיכוי להצלחת המהלך הוא נמוך, בשל הדרישה של הגרמנים לקבל כ-2.5 מיליון יורו עבור דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully