וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 20.1: לאבצי ופאטו מתקרבים לצ'לסי, טורה מאיים בעזיבה

הארגנטינאי של פ.ס.ז' עשוי לעבור לבלוז, כשהברזילאי הסכים לחוזה גם הוא. קשר מנ' סיטי עשוי לעזוב בקיץ, אברטון תדרוש על לוקאקו סכום עתק, טוטנהאם רוצה שחקן מברצלונה. כל הדיווחים

one

העברות

* אקס הפועל תל אביב, הקרואטי בויאן ורוצ'ינה, חתם בטריקאלה מהליגה השנייה ביוון. ורוצ'ינה בן ה-31 שיחק בשורות האדומים בעונת 2010/11.

הבלם חוסה אנחל קרספו חזר לספרד, אחרי שהושאל מאסטון וילה לראיו וייקאנו עד לסוף העונה.

ססואולו החתימה את החלוץ מרסלו טרוטה, שכבש שמונה שערים במדי אבלינו מהליגה השנייה באיטליה.

* עוד מאיטליה, החלוץ רולאנדו ביאנקי עזב את מאיורקה אחרי שנה והצטרף לפרוג'ה.

* הקשר האוקראיני דניס בויקו עזב את דניפרו והצטרף לבשיקאטש תמורת 3.3 מיליון יורו.

שמועות

* באנגליה טוענים: סוכנו של אזיקיאל לאבצי נמצא בלונדון על מנת להשלים את מעברו של החלוץ הארגנטינאי לצ'לסי. החלוץ מסיים חוזה בקיץ, ועל פי סעיף השחרור יכול לעזוב בינואר תמורת 5 מיליון ליש"ט.

* עוד מצ'לסי, על פי דיווחים באנגליה, גם אלשנדרה פאטו, שדחה חוזה עתק מסין, הסכים לחוזה על סך עשרה מיליון ליש"ט מצד הבלוז וצפוי להשלים את המעבר בקרוב.

* בספרד מדווחים שלריאל מדריד מתחיל להימאס מחאמס רודרידגס, כולל דיווחים על תוכנית עבודה מיוחדת של זידאן, ועל העובדה שהוא מבלה יותר מדי וסובל ממשקל יתר. לידיעה המלאה

* עוד סיפורי ריאל מדריד: בספרד דיווחו אתמול ש"בריאל בטוחים שמי שעומדת מאחורי העונש של פיפ"א היא באיירן מינכן", כשאנשי הקבוצה הגרמנית כביכול העבירו מידע ופתחו בחקירה. כמו כן, "אס" טוען כי נאצ'ו הוא "אחד המפסידים הגדולים" ממינויו של זידאן, ושנאפולי ורומא מעוניינות בשחקן ההגנה כבר בינואר. "דיילי מייל" מדווח שכוכב העבר ראול אומר שהוא רוצה לחזור למועדון לתפקיד ניהולי. "טלגרף" טוען כי השוער דויד דה חאה ידחה את ריאל ויישאר ביונייטד.

שחקן ריאל מדריד נאצ'ו לצד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
בקרוב ניפרד? נאצ'ו וריאל/רויטרס

* עסקת לואיס אדריאנו נפלה ברגע האחרון. חלוץ מילאן כבר סיכם על מעבר לג'יאנגסו הסינית תמורת 15 מיליון יורו וכבר נחת בסין על מנת להשלים את הבדיקות הרפואיות, אבל על פי הדיווחים בברזיל, השחקן נסוג בו ברגע האחרון. החלוץ הגיע בקיץ משחטאר דונייצק תמורת 8 מיליון יורו וכבש 3 שערים ב-18 משחקים.

* סוכנו של יאיא טורה רומז שהוא עשוי לעזוב את מנצ'סטר סיטי בקיץ: "הוא לא יעבור בינואר, אבל בקיץ דברים יכולים להשתנות. אנחנו מוכנים להקשיב להצעות".

* שמועות מנצ'סטר יונייטד: "סאן" טוען כי אברטון תדרוש על חלוצה הבלגי רומלו לוקאקו לא פחות מ-65 מיליון ליש"ט, לאור ההתעניינות גם ממדריד, פריס וצ'לסי. באיטליה מדווחים שמרואן פלאיני עשוי לעבור למילאן.

* באנגליה טוענים: חלוץ ליברפול דניאל סטארידג' עשוי לעבור לווסטהאם תמורת 18 מיליון ליש"ט. "גאזטה" מדווח כי יורגן קלופ רוצה את חלוץ יובנטוס, אלבארו מוראטה, ומוכן לשלם 45 מיליון ליש"ט. כמו כן, קלופ טוען כי הוא בונה על כריסטיאן בנטקה לטווח ארוך.

* סלטה ויגו הבהירה אתמול לברצלונה שתדרוש את סכום השחרור המלא על נוליטו, 18 מיליון יורו: "זה פשוט וברור, יש סעיף שחרור, ומי שרוצה אותו תצטרך לשלם". כידוע, מלבד לברצלונה, גם ארסנל וליברפול הוזכרו כמתעניינות בשחקן.

* "ספורט" הקטלאני טוען: טוטנהאם רוצה לצרף את סנדרו ראמירס מברצלונה, הקשר שלא זוכה להזדמנויות תחת לואיס אנריקה. גם בטיס מעוניינת.

* בצרפת טוענים כי מונאקו, קבוצתו לשעבר של החלוץ הדועך רדאמל פלקאו, מנסה להחזיר את הקולומביאני מלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully