וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חאמס רודריגס הולך לכל המסיבות במדריד, היחסים שלו בקבוצה לא טובים"

איבן מחיה, עיתונאי קולומביאני שמסקר את שחקני הנבחרת, טוען שקשר ריאל מדריד איבד לגמרי את הראש, מבלה יותר מדי מחוץ למגרש וההשפעה ניכרת על המגרש: "הוא כבר הפך לאיש חיי לילה מאוד מוכר"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של ריאל מדריד על ספורטינג חיחון

למרות השגת שני הניצחונות הרצופים תחת זינדין זידאן, הכותרות סביב ריאל מדריד מסרבות להירגע. אם לא די בכך שחאמס רודריגס ננזף על ידי המאמן הצרפתי החדש במשחק נגד ספורטינג חיחון על כך שהפסיק את החימום על דעת עצמו ולא הראה רצינות, נראה שהקשר הקולומביאני לא בדיוק השחקן הכי מקצוען בסגל ריאל מדריד, כך על פי דיווח של העיתונאי בן ארצו, איבן מחיה.

חאמס רודריגס ריאל מדריד. AP
"לא חי חיים ספורטיביים". חאמס/AP

על פי מחיה, חאמס הולך אחרי כריסטיאנו רונאלדו בצורה עיוורת, מה שמביא לכך שהוא מבלה הרבה במסיבות שונות באזור מדריד וששמו הפך לידוע בסצינות הלילה, כשלצד רונאלדו, סרחיו ראמוס והדוגמנית פילאר רוביו, הם מבלים באופן קבוע, מה שגרם לו להתרחק משאר שחקני הקבוצה ולהימצא ביחסים לא טובים עם רובם.

"היחסים שלו עם שחקני נבחרת קולומביה לא טובים", אמר מחיה. "בריאל מדריד דואגים לגבי החיים שלו מחוץ לספורט". מחיה אף היה נחרץ כשאמר: "חאמס איבד את האנושיות שלו, אם הוא לא יחזור לתלם, הוא יהיה עוד שחקן שפשוט חלף". בנוסף, העיתונאי טוען שהיכולת החלשה על המגרש היא עדות לכך שחאמס לא חי חיים ספורטיביים.

מעבר לכך, ב'אס' מתפרסם שזידאן סידר לחאמס תכנית אימונים שתחזיר אותו לכושר מלא עקב משקל עודף שהשחקן סובל ממנו אחרי שהחמיץ 71 ימים בגלל פציעה. כמו כן, בספרד מדווחים שהיחסים הרעועים שהיו לחאמס עם רפא בניטס היו על מחלוקת בנוגע לעלייה בשכר שהקשר רצה לקבל, ושזיזו מעריך מאוד את הקשר מבחינה מקצועית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully