וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוונסי ניצחה את ווטפורד, קבוצה מהליגה ה-3 בחצי גמר הגביע באיטליה

אחרי מינוי של פרנצ'סקו גווידולין למאמן, אשלי וויליאמס נגח פנימה בדקה ה-27 וסידר לברבורים שלוש נקודות יקרות, שהעלו אותם אל מעל לקו האדום. אלסנדריה כבשה בתוספת הזמן, ניצחה 1:2 בחוץ את ספציה ותפגוש את מילאן. צפו: אייבר חמישית בספרד אחרי 1:5 על גראנדה

one

בווידאו: ה-1:5 הגדול של אייבר על גרנאדה

המחזור ה-22 בפרמיירליג ננעל הערב (שני), כאשר סוונסי ניצחה 0:1 בבית את ווטפורד ושלחה את ניוקאסל אל מתחת לקו האדום. אשלי וויליאמס כבש את השער היחיד במשחק עם נגיחה מדויקת בדקה ה-27 והביא לברבורים ניצחון ראשון אחרי שלושה הפסדים בכל המסגרות, שעות ספורות בלבד לאחר מינויו של פרנצ'סקו גווידולין למאמן. מנגד, ווטפורד ממשיכה לצלול וספגה הפסד ליגה רביעי ברציפות.

אשלי וויליאמס שחקן סוונסי חוגג. GettyImages
שער נדיר וניצחון חשוב. וויליאמס/GettyImages

* בלקבורן מהצ'מפיונשיפ ניצחה 1:2 בחוץ את ניופורט קאונטי מהליגה הרביעית במשחק החוזר במסגרת הסיבוב החמישי של הגביע האנגלי. הרוברס ייפגשו כעת יריבה נוספת מהליגה הרביעית, אוקספורד, במשחק חוץ שייערך ב-30 בינואר. בן מרשל כבש לבלקבורן בפנדל מוקדם (8), אבל כריס בראון הורחק שתי דקות לאחר מכן וניופורט השוותה משער של מארק ביירן (30). בעשרה שחקנים, ג'ורדן רודס כבש את שער הניצחון של בלקבורן רבע שעה לסיום.

* המחזור ה-20 בספרד הסתיים עם 1:5 גדול של אייבר על גרנאדה. בעקבות הניצחון, אייבר דילגה למקום השישי. טקאשי אינוי כבש מהאוויר מקרוב בדקה ה-35 ושלוש דקות לאחר מכן, סרג'י אנריק הכפיל. יוסף אל ערבי צימק (65), אבל אייבר ביצעה בליץ, עם שערים של סרג'י אנריק (68) ועוד צמד של בורחה באסטון (74, 79).

צפו בתקציר ניצחונה של אייבר

* הסנסציה של הגביע האיטלקי העונה, אלסנדריה הקטנטנה מהמקום השני בליגה השלישית, המשיכה במסע הקסם של עם ניצחון 1:2 בחוץ על ספציה מהליגה השנייה ועלתה לחצי הגמר, שם תפגוש את מילאן הגדולה. עמנואלה קלאיו העלה את המארחים ליתרון עם פנדל מדויק בדקה ה-20, אבל ריקרדו בוקאלון איזן (83) והשלים מהפך בנגיחה בדקה ה-92 כדי לסדר את העלייה המרגשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully