וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פציעת מסי אינה חמורה, לואיס אנריקה: "החוקים צריכים להשתנות"

הפרעוש, שהוחלף במחצית ה-0:6 על בילבאו, צפוי לשחק מול הבאסקים כבר ברביעי בגביע. אלבה ייעדר 10 ימים. המאמן: "ההרחקה שינתה את המשחק, אם החוק ישתנה, כל המאמנים יהיו מאושרים"

one

בווידאו: ה-0:6 הענק של ברצלונה על בילבאו

למרות שעלו לשחק אחרי הניצחון הגדול של ריאל מדריד, בברצלונה נשמו אמש (ראשון) לרווחה כבר בדקה השלישית, כששוער בילבאו, איראיסוס, הורחק אחרי עבירה ברחבה על לואיס סוארס. העבודה של הקטאלנים נעשתה קלה יותר ולבסוף, הם רשמו 0:6 קליל על הבאסקים, במשחק שסומן לפני תחילתו כמוקש.

חוץ מהשישייה המפוארת, בבארסה התעסקו גם בפציעה של לאו מסי, שכבש את השער הראשון במשחק בפנדל, אך הוחלף כבר במחצית. הפרעוש נבדק כבר אחרי המשחק ובבארסה שמחו לגלות שמדובר במתיחה קלה בלבד, שלא אמורה להרחיק את הארגנטינאי מהמגרש במשחק בין שתי הקבוצות ביום רביעי ברבע גמר הגביע.

המאמן לואיס אנריקה אמר לאחר המשחק: "הפציעה של מסי לא קשה, הוא כנראה ישחק מול בילבאו ביום רביעי. העדפנו לא לקחת סיכונים אחרי שדיברנו במחצית".

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. GettyImages
"החלטנו לא לסכן את מסי". לואיס אנריקה/GettyImages

במקביל, בבארסה ייצטרכו להסתדר ב-10 הימים הקרובים ללא ג'ורדי אלבה, שמתח את שריר הירך ויפסיד את צמד המשחקים מול בילבאו בגביע ואת המשחק מול מלאגה בשבת.

לואיס אנריקה התייחס גם למשחק: "אין ספק שההרחקה בדקה השלישית שינתה לחלוטין את המשחק וכל הטקטיקה פשוט עפה מהחלון. היה משחק נוח, אבל זה לא אומר שלא עבדנו קשה. זה היה עונש קשה, אבל אלו החוקים. זה משהו שהשופטים צריכים להחליט בינם לבין עצמם. אם החוק הזה ישתנה, אני חושב שזה ישמח את כל המאמנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully