וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: איבן רדנוביץ' חתם עד לסיום העונה

16.1.2016 / 15:23

אחרי לא מעט שחקנים שעלו וירדו מהפרק, צירפו הסגולים את הסנטר הסרבי (31, 2.09) ששוחרר מאיגוקאה הבוסנית. דן שמיר: "יתרום לנו ניסיון, חוכמת משחק, נוכחות ברחבות ויכולת מסירה"

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של הפועל חולון על מכבי ראשון לציון

הפועל חולון הודיעה היום (שבת) על החתמתו של הסנטר הסרבי איבן רדנוביץ' עד לסיום העונה. השחקן, ששוחרר בשבוע שעבר מאיגוקאה הבוסנית המשחקת בליגה האדריאטית, העדיף את הצעתה של חולון שנשלחה אליו אמש על פני הצעה נוספת אותה החזיק וינחת בארץ מחר בערב, כך שלא יוכל לשחק במשחק הליגה הקרוב נגד עירוני נס ציונה.

דייויד בלו מכבי תל אביב מול איבן רדנוביץ' הכוכב האדום בלגרד 2013. GettyImages
לא ישחק נגד נס ציונה. איבן רדנוביץ' בימיו בכוכב האדום מול דייויד בלו/GettyImages

"לקראת המלחמות הגדולות שמחכות לנו בתקופה הקרובה, אני שמח שמצטרף אלינו איבן רדנוביץ', שיתרום לנו ניסיון, חוכמת משחק, נוכחות ברחבות ויכולת מסירה", אמר המאמן דן שמיר בהודעה לעיתונת של חולון. "היה לנו חשוב מאוד להביא שחקן שיוכל לשחק גם עם אייזיק רוזפלט שהוא שחקן חשוב מאוד בקבוצה וגם עם מייק מוסר שמשחק בעיקר עם הפנים לסל. אני מקווה שאיבן ישתלב במהירות ויעזור לנו".

רדנוביץ' (31, 2.09) שיחק במחלקת הנוער של פרטיזן בלגרד, ובגיל 19 יצא לארצות הברית שם שיחק במכללת אריזונה היוקרתית. אחרי שלא נבחר בדראפט, ניסה את מזלו בליגת הקיץ במדי לוס אנג'לס קליפרס, אך לא קיבל חוזה ויצא לספרד שם חתם בג'ירונה. הסנטר הסרבי החל במסעות באירופה כששיחק בין היתר בפנליניוס היוונית, צסק"א מוסקבה, שם היה שחקן יחסית שולי, קחאסול סביליה ומנורקה בספרד, ובי סי דונייצק האוקראינית.

בקיץ 2013 חזר לכוכב האדום בלגרד ובעשרה משחקי יורוליג במדי הקבוצה, רשם 8.2 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים למשחק. את העונה שעברה פתח ללא קבוצה ובמהלכה הצטרף לקו'זלין מהליגה הראשונה בפולין. הקיץ חתם באיגוקאה וב-16 משחקים בליגה האדריאטית סיפק 11.8 נקודות ו-5.7 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully