וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון קרובה לצרף את הסנטר הסרבי איבן רדנוביץ'

15.1.2016 / 18:10

אחרי חודש ללא סנטר ומספר מועמדים שחמקו ברגע האחרון, קרובים הסגולים לסגור עם הסרבי (31, 2.09) של קבוצת איגוקאה, ששיחק בעברו בצסק"א מוסקבה ובכוכב האדום בלגרד

one

נועלת הטבלה בליגת העל בכדורסל, הפועל חולון, קרובה לצרף את הסנטר הסרבי איבן רדנוביץ', שצפוי לעזוב את קבוצת איגוקאה הבוסנית המשחקת בליגה האדריאטית.

הסגולים שלחו היום (שישי) טיוטת חוזה לשחקן, במטרה לצרפו והם מקווים כי הוא יחתום בשורותיהם במהלך סוף השבוע ויחליף את ג'רמיס סמית', ששבר את ידו לפני כחודש. בחולון התאכזבו לגלות שלשום כי ארנט מולטרי, שכבר סיכם עקרונית את תנאיו בקבוצה, החליט שלא לבוא לישראל.

רדנוביץ' (31, 2.09) שיחק במחלקת הנוער של פרטיזן בלגרד ובגיל 19 יצא לארצות הברית, למכללת אריזונה היוקרתית. אחרי שלא נבחר בדראפט, ניסה את מזלו בליגת הקיץ במדי לוס אנג'לס קליפרס, אך לא קיבל חוזה והגיע לספרד, שם חתם בג'ירונה. מנקודה זו, הסנטר הסרבי החל במסעות באירופה ובין היתר שיחק בפנליניוס היוונית, צסק"א מוסקבה (שם היה שחקן יחסית שולי), קחאסול סביליה ומנורקה הספרדיות ו-BC דונייצק האוקראינית.

בקיץ 2013 חזר לכוכב האדום בלגרד ובעשרה משחקי יורוליג במדי הקבוצה, רשם 8.2 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים למשחק. את העונה שעברה פתח ללא קבוצה ובמהלכה הצטרף לקו'זלין מהליגה הראשונה בפולין. הקיץ חתם באיגוקאה וב-16 משחקים בליגה האדריאטית סיפק 11.8 נקודות ו-5.7 ריבאונדים למשחק.

דייויד בלו מכבי תל אביב מול איבן רדנוביץ' הכוכב האדום בלגרד 2013. GettyImages
רדנוביץ' בהיכל מול מכבי תל אביב ודייויד בלו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully