וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: צפו ב-3:4 של סלטה ויגו על לבנטה, 1:2 לסביליה על מלאגה

צמד לגוידטי באחד המשחקים המשוגעים של העונה, לבנטה נותרה במקום האחרון, סלטה חמישית. צמד של גמיירו (40 ו-42) סידר לסביליה שלוש נקודות בדרבי האנדלוסי. ויאריאל ובטיס נפרדו ב-0:0

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: תקציר ה-3:4 של סלטה ויגו על לבנטה

ריאל מדריד, אתלטיקו וברצלונה תשחקנה רק ביום ראשון, אך גם בלעדיהן צפויים מספר משחקים מסקרנים במסגרת המחזור ה-20 בליגה הספרדית, שנפתח הערב. ויאריאל, המדורגת רביעית בטבלה, סיימה ב-0:0 מאכזב מול ריאל בטיס שמבחינתה עצרה את רצף ההפסדים. סלטה ויגו, החמישית, גברה על לבנטה 3:4. המחזור נפתח עם ניצחונה של סביליה 1:2 על מלאגה ויינעל עם המפגש בין ריאל סוסיאדד ולה קורוניה.

קווין גמיירו שחקן סביליה. רויטרס
בכושר שיא. קווין גמיירו/רויטרס

סלטה ויגו - לבנטה 3:4

על רקע השמועות הקדחתניות על מעברו הקרב של נוליטו לברצלונה, יצאה סלטה מהמיני-משבר שפקד אותה, וקטעה רצף של שלושה הפסדי ליגה. האורחת, מצידה, יורדת לקרקע אחרי ה-1:2 על ראיו בשבוע שבוע, ונותרת במקום האחרון. ג'ון גוידטי המצוין (35, 40) ויאגו אספאס (57) קבעו 0:3 למארחת, דייברסון (63) ופדרו לופס (65) צימקו ל-3:2, אך פביאן אוריאנה דאג לקבוע 2:4 בדקה ה-84. משם, לחוסה לואיס מוראלס לא נותר אלא לצמק (89).

ויאריאל - בטיס 0:0

אחרי שהודחה מהגביע על ידי בילבאו, הצוללת הצהובה פספסה הזדמנות לחלוף על פני ריאל מדריד ולעלות לפחות זמנית למקום השלישי עם תיקו מאכזב מאוד מול הקבוצה המפורקת מסביליה. בטיס הגיעה למשחק הזה אחרי תשעה משחקים ללא ניצחון וחמישה הפסדים רצופים, כולל 4:0 משפיל מול סביליה היריבה המרה בגביע ביום שלישי, אך הצליחה לחלץ נקודה דווקא במדרגאל הביתי והחם.

סביליה - מלאגה 1:2

רצף הניצחונות הביתיים של סביליה נמשך הערב ועלה לתשעה בכל המסגרות כששוב האיש הלוהט של סביליה היה קווין גמיירו. החלוץ הצרפתי שהבקיע בכל משחקיה האחרונים של הקבוצה מפמפלונה, כבש צמד תוך שתי דקות (40 ו-42) וסידר לאונאי אמרי שלוש נקודות שהעלו את הקבוצה למקום החמישי על חשבון סלטה ויגו. צ'ארלס צימק לאורחים (72)שנוחלים הפסד ראשון אחרי ארבעה משחקים.

צפו בתקציר המשחק

תקציר: סלטה ויגו - ויאריאל 0:0. one
חגג צמד. גידטי מסלטה ויגו/one

משחקים נוספים

ריאל סוסיאדד- לה קורוניה 1:1

לסוסיאדד: צ'אבי פרייטו (75), ללה קורוניה: לואיס אלברטו (26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully