וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל ניצחה את שאראס וז'לגיריס, באמברג הפתיעה ביוון

אלופת אירופה הנחילה למאמן הליטאי הפסד בבכורה שלו, 92:86. הגרמנים הדהימו את אולימפיאקוס בחוץ עם 72:77 אחרי שכבר הובילו ב-24 הפרש. חימקי-קוצ'ה 68:76, אנדולו-דרושפאקה 71:84

שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה עם פאבלו לאסו מאמן ריאל מדריד. GettyImages
משחק בכורה לא רעה, אבל הפסד. שאראס עם לאסו/GettyImages

המחזור השלישי בטופ 16 של היורוליג הושלם הערב (שישי) עם ארבעה משחקים. בבית ה': אנדולו אפס ניצחה 71:84 את דרושפאקה בדרבי טורקי. בבית ו': חימקי מוסקבה גברה 68:76 על קוצ'ה לבוראל, אלופת אירופה ריאל מדריד ניצחה 86:92 את ז'לגיריס קובנה בבכורה של שאראס כמאמן הקבוצה ואילו באמברג הפתיעה עם 72:77 בחוץ על אולימפיאקוס.

אנדולו אפס - דרושפאקה 71:84

ביום שני, במסגרת הליגה הטורקית, אנדולו ניצחה את דרושפאקה בארבע הפרש בדרבי הזה. הפעם הלך לה קצת יותר קל, בעיקר בזכות רבע שני של 12:22, שהשאיר את הקבוצה שהדיחה את מכבי תל אביב בשלב הבתים ללא ניצחונות בטופ 16. ג'ייסון גריינג'ר הוביל עם 15, דריק בראון קלע 13. אלכס טיוס סיים עם 9. אצל היריבה, סקוטי ווילבקין ירה 20 נקודות שלא הספיקו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

חימקי מוסקבה - קוצ'ה לבוראל 68:76

הרוסים עלו למאזן חיובי והורידו את הבאסקים למאזן שלילי לאחר ששמרו בפעם השנייה בטופ 16 על הביתיות והתאוששו מהתבוסה בברצלונה. המפגש בין שתיים מקבוצות ההתקפה הטובות ביבשת היה הגנתי דווקא, כאשר ברבע השלישי חימקי בורחת עם 9:20 וממשיכה משם לניצחון. טייריס רייס אומנם הסתפק ב-7 נקודות (רק 3 מ-12 מהשדה), אך סיפק שואו עם 13 אסיסטים. אלכסיי שבד (24 נקודות) וג'יימס אוגוסטין (22 נקודות, 8 אסיסטים) נתנו את התוצרת ההתקפית. בקוצ'ה לעומת זאת, אף אחד לא הגיע לדאבל פיגרס.

ריאל מדריד - ז'לגיריס קובנה 86:92

הופעת הבכורה של שאראס כמאמן ראשי ביורוליג הייתה לא רעה בכלל, אך הסתיימה בהפסד חוץ מול אלופת אירופה, שמצדה התאוששה מהתבוסה מול צסק"א במחזור הקודם. פליפה רייס התקרב מרחק 19 נקודות בלבד מכניסה לטופ 10 של קלעי היורוליג בכל הזמנים אחרי שקבע שיא קריירה במפעל עם 24 נקודות בערב נהדר. גוסטבו איון סייע עם 16 נקודות ושליטה מוחלטת מתחת לסלים, שכללה 15 ריבאונדים. את הליטאים, שהיו צמודים לאורך רוב המשחק, אך נתקעו מעט ברבע השלישי ואפשרו לריאל לייצר את הבריחה הקטנה שלה, הוביל רנאלדס סייבוטיס עם 13 נקודות.

אולימפיאקוס - באמברג 77:72

הפתעה גדולה ביוון. אחרי 21 הפסדים רצופים בטופ 16, באמברג השיגה רק לפני שבוע ניצחון ראשון אי פעם בשלב הזה. עכשיו כבר יש לה שני ניצחונות כאלה, אחרי ששרדה קאמבק של היוונים, שכמעט הצליחו לבצע מהפך גדול למרות שפיגרו ברבע השלישי 55:31. דאריוס מילר היה גדול עם 23 נקודות לגרמנים, די ג'יי סטרוברי הוביל את היוונים עם 15, בעוד ואסיליס ספאנוליס נעצר על 11 בלבד.

אלכסיי שבד שחקן חימקי מול יאניס בורוזיס שחקן קוצ'ה לבוראל. GettyImages
לבאסקים לא היו תשובות לשבד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully