וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה פנתה לאלי כהן ויובל נעים

13.1.2016 / 10:08

במועדון מעריכים שאחד מהשניים יאמן. אוסידון שוחח עם אלי כהן ופנה לאשקלון במטרה לנהל משא ומתן עם נעים. סיכוייו של לם נמוכים, פיירברג תומכת באוסידון. שחקנים: "ערן לוי דיבר מהלב"

one

הכאוס בחדר ההלבשה של מכבי נתניה וההפגנות שנערכו אתמול מחוץ לאיצטדיון רק מסמלות את המצב שעובר על הקבוצה בשבועות האחרונים. למרות המחאות נגד היו"ר, דורון אוסידון הבהיר אתמול למקורביו שהוא לא מתכוון להתפטר ולמנות מאמן תוך 24 שעות. אוסידון זוכה לתמיכה ממרים פיירברג. אתמול נפגשה האחרונה עם עודד מכנס, שהציע לה להחזיר את המפתחות אם בני לם יאמן את מכבי נתניה, וזאת הודיעה לו כי מבחינתה לם לא יאמן בגלל שהוא העמיד כתנאי את המשך העסקתו במחלקת הנוער אם לא יצליח בקבוצה הבוגרת. אוסידון הבהיר כי ימנה כנראה מאמן אחר.

נתניה פנתה הבוקר לאלי כהן שאימן בסכנין, ולאחר מכן פנתה גם להפועל אשקלון במטרה לנהל משא ומתן עם יובל נעים. "הכל ייעשה בצורה מסודרת ולא מאחורי הגב של איש. אם אשקלון תשחרר אותו יכול להיות שהוא יהיה כאן, אם לא – זה יהיה אלי כהן", אמרו. אגב, לפני המשחק סברו בנתניה כי אם צרפתי יעבור את השלב הראשון בגביע יתנו לו הזדמנות נוספת במשחק הליגה הקרוב, אך ההדחה טרפה את הקלפים. אוסידון עצמו הבהיר למקורביו כי הוא מאמין שמכבי נתניה יכולה להישאר בליגה.

הבלאגן נמשך: מכבי נתניה הודחה מהגביע אחרי 1:0 מול נס ציונה

אוהדי נתניה השתוללו, ערן לוי גער בשחקנים: "תראו איך אתם נראים"

דורון אוסידון יו"ר מכבי נתניה. קובי אליהו
תחת לחצים. אוסידון/קובי אליהו

את האימון היום העביר גיא צרפתי, שביקש מהשחקנים לא לעלות על בגדי אימון. הסיבה, ככל הנראה, היא רצונו של המאמן הזמני לערוך אסיפה ארוכה מהרגיל. "יש כאן משבר שמשפיע גם על השחקנים. אם הגענו למצב שאנחנו מפסידים לקבוצה מליגה א', אז מה נשאר פה? צריך לעשות חושבים איך יוצאים מהמצב הזה. זה לא רק עניין של מאמן, צריך לחשוב על משהו שיגרום לשחקנים להאמין שזה בכלל אפשרי להישאר", אמרו במועדון. הדברים שאמר אתמול ערן לוי לשחקנים חדרו עמוק לתודעה שלהם. בתקופת עטר לוי נוטרל מאזור חדר ההלבשה וכעת הוא הביע את מורת רוחו מהמצב. "הוא דיבר מהלב, הוא מאוד היה רוצה לשחק, להציל אותנו, וכואב לו להסתכל על הכל מהצד ולראות את הקבוצה מתרסקת", סיפר אחד השחקנים אתמול.

אוהדי הקבוצה, כמובן, זועמים על המצב. כמה מהם הלכו לאחר המשחק אתמול למתקן האימונים לשם הגיעו שחקני הקבוצה וצעקו לאוסידון לעזוב.ל אימון היום הגיעו אוהדים בודדים שהבעירו אש סמוך לכר הדשא וקיללו את השחקנים, שחלקם הגיע ושוחח עימם. "בשלב הראשון צריך לייצב את הקבוצה, אחר כך לדאוג למי יישאר ומי יילך. קודם כל הקבוצה זקוקה לזעזוע עמוק", אמרו. ההערכה היא כי עד מחר אוסידון ימנה מאמן חדש שיעמוד על הקווים כבר במשחק הקרוב, מול בני יהודה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

(עדכון ראשון: 7:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully