וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה הודחה עם 1:0 לנס ציונה, 1:2 לסכנין על בית"ר כפ"ס בהארכה

סיבוב ח' בגביע המדינה: פנסו הימם את נועלת טבלת ליגת העל המתרסקת בתוספת הזמן. אזולאי הדהים את אבוקסיס, אך פאס השווה ועמאשה מנע מבוכה בהארכה. הפועל חיפה גברה 1:3 על קביליו יפו. 0:2 לאשדוד על אחי נצרת, גם אשקלון, הפועל ר"ג וראשל"צ עלו

one

פרט למשחקים בהשתתפות קבוצות ליגת העל, סיבוב ח' בגביע המדינה יצא היום (שלישי) לדרך עם עלייתה של הפועל אשקלון לשמינית הגמר אחרי ניצחון 0:3 בבקה אל גרבייה. מכבי נתניה ספגה מבוכה גדולה עם 1:0 בתוספת הזמן לסקציה נס ציונה, במשחק שהימם את כל המועדון. מ.ס. אשדוד לא התקשתה עם 0:2 על אחי נצרת והפועל חיפה נקלעה לפיגור, אך ניצחה 1:3 את מכבי קביליו יפו. בנוסף, הפועל ראשון לציון ניצחה 0:2 את הפועל קטמון. בני סכנין נמנעה ממבוכה גדולה לאחר שכבר הייתה בפיגור מאוחר מול בית"ר כפ"ס מליגה א', אך הצליחה להשוות בדקה ה-90 ולקבוע 1:2 בתוך הארכה. הפועל רמת גן ניצחה 4:5 את מכבי יבנה בפנדלים אחרי 2:2 בתום 120 דקות.

טל איילה/מגד גוזני
שחקני סקציה נס ציונה חוגגים. מגד גוזני
חוגגים סנסציה/מגד גוזני

מכבי נתניה - סקציה נס ציונה 1:0

מכבי נתניה פשוט מתרסקת. משחק חלש מאוד של הקבוצה של גיא צרפתי הסתיים במבוכה גדולה כשיותם פנסו כבש בדקה ה-90 והדיחה את נועלת טבלת ליגת העל מהמפעל בשלב מוקדם. אוסידון וצרפתי ספגו קללות מהקהל, שגם מחא כפיים לפנסו בשער שכבש. מכבי נתניה חייבת להתעשת אם היא רוצה להישאר בליגה.

דקה 90: גול! סנסציה ענקית בנתניה. יותם פנסו התרומם לכדור חופשי ונגח פנימה באין מפריע. הקהל של נתניה קרא לאוסידון להתפטר. הקבוצה מליגה א' עם שער ומשחק ענק בדרך לשמינית הגמר. 0:1 לנס ציונה.

אדריאן רוצ'ט, הפועל חיפה מול אריאל הדר (שמאל), משה סולימנוב, מכבי קביליו יפו. אדריאן הרבשטיין
מחצית שנייה טובה. רוצ'ט מול הדר/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה - קביליו יפו 1:3

הקבוצה של מאיר בן מרגי התקשתה, אך אחרי שיחיאל צגאי הימם עם שער בדקה ה-41, המארחת השתלטה על העניינים, כבשה שערים מרגלי קוראץ', ציון (ע') וחנן ממן ועלתה לסיבוב הבא. יפו תחזור למאבקי התחתית בליגה א'.

דקה 41: גול! מהלך קבוצתי אדיר של קביליו הסתיים בשער של יחיאל צגאי, שהטעה שחקן הגנה ובעט מקרוב פנימה. 0:1 מפתיע לקביליו יפו.

דקה 60: גול! הלחץ של הפועל חיפה עבד. קוראץ' החמיץ, אך הכדור הגיע לחנן ממן, שסחט הצלה לא טובה מהשוער וקוראץ' דחק פנימה מקרוב. 1:1.

דקה 71: גול! אלי אלבז ביצע מהלך טוב מצד שמאל כשחדר למרכז ושיחרר בעיטה לא רעה מ-20 מטרים. הכדור פגע בפרדי ציון, שינה כיוון וחדר פנימה. 1:2 להפועל חיפה.

דקה 75: גול! חנן ממן החליף מסירות עם ז'רקו קוראץ', חדר לרחבה וגילגל ברגל שמאל פנימה. יפו נפלה מהרגליים. 1:3 להפועל חיפה.

שחקני בני סכנין חוגגים עם ויאם עמאשה. אדריאן הרבשטיין
נמנעה מבוכה. עמאשה חוגג עם חבריו/אדריאן הרבשטיין

בית"ר כפר סבא - בני סכנין 2:1

הקבוצה של יוסי אבוקסיס נמנעה ממבוכה גדולה לאחר שנקלעה לפיגור מאוחר מול בית"ר כפר סבא מליגה א'. ציון אזולאי הפציץ מ-25 מטרים בדקה ה-80 והכניע את רן קדוש, שהיה אשם במידה רבה בשער. עם זאת, סכנין לא נכנעה, אברהם פאס ניצל ערבוביה ברחבה ויד של שחקן הגנה כדי לנגוח פנימה ולשלוח את המשחק להארכה בדקה ה-90. 4 דקות בתוך תוספת הזמן וויאם עמאשה מצא את עצמו לבד מול השוער, גילגל פנימה ונתן את האות לעלייה לשלב הבא. כפר סבא נפלה מהרגליים וחיים פונטרומולי הוותיק הוחרק בדקה ה-105 ונתן את האות לחגיגות סכנין.

דקה 80: בית"ר כפר סבא יצאה להתקפה איטית, ציון אזולאי ניסה את מזלו מ-25 מטרים ובעט כדור שקפץ על הדשא, הטעה את קדוש ונכנס. לשוער חלק גדול בשעה, כפ"ס בדרך לסנסציה. 0:1 לבית"ר כפר סבא.

דקה 90: גול! אברהם פאס ניצל ערבוביה ברחבה, נגח אל עבר פקעת השחקנים. הכדור פגע ביד של שחקן הגנה ונכנס פנימה. 1:1 דרמטי.

דקה 94: גול! 4 דקות בתוך הארכה וויאם עמאשה מצא את עצמו לבד בתוך הרחבה וגילגל בקלות פנימה. נאיביות של בית"ר כפ"ס מנעה סנסציה.

דקה 105: כרטיס אדום לחיים פונטרומולי. כפ"ס פשוט איבדה עשתונות.

מיכאל סירושטן שחקן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
אשדוד לא התקשתה. סירושטיין/מגד גוזני

מ.ס. אשדוד - מכבי אחי נצרת 0:2

האשדודים לא הרשימו, אך שלטו לאורך רוב שלבי המשחק והצליחו להעפיל לשלב הבא. אחרי מחצית ראשונה בינונית מאוד, שוב היה זה אור אינברום ששבר שוויון עם בעיטה טובה מתוך הרחבה (62). סירושטיין השלים (86) וסיים את החלום של אחי נצרת.

דקה 62: גול! אור אינברום ביצע מהלך טוב באגף שמאל ובעט לפינה הקרובה כדור לא טוב, שהצליח איכשהו לחדור פנימה. 0:1 לאשדוד.

דקה 86: גול! מיקי סירושטיין השתלט על כדור קרן, ניצל חוסר עירנות בהגנת האורחת ובעט טיל מקרוב פנימה. 0:2 למ.ס אשדוד.

מאמן הפועל ראשון לציון, אופיר חיים. מגד גוזני
דילג לשלב הבא. אופיר חיים/מגד גוזני

הפועל קטמון - הפועל ראשון לציון 2:0

הקבוצה של אופיר חיים העניקה לקטמונים הפסד ראשון בעידן פרדי דוד. הירושלמים התקשו, אך בעיטה חופשית של שון מלכה בדקה ה-33 נתנה לאורחת הרבה ביטחון. אקס הפועל תל אביב נוסף, עדן שרם, דחק פנימה את ה-0:2 בדקה ה-86 אחרי שהשתלט על ריבאונד מבעיטה לא ישירה בתוך הרחבה. אבירם ברוכיאן הורחק לקראת הסיום. הראשל"צים בסיבוב הבא.

דקה 33: גול! בעיטה חופשית אדירה של שון מלכה מ-20 מטרים הלכה לחיבורים של אוהד סיידוף. בננה נהדרת של אקס הפועל תל אביב העלתה את ראשון לציון ל-0:1.

דקה 86: גול! ראשל"צ קיבלה בעיטה בלתי ישירה מתוך הרחבה. הבעיטה הראשונית נעצרה על הקו, אך עדן שרם השתלט על הריבאונד ונתן שער חשוב לאורחת. עוד אקס הפועל תל אביב כבש. 0:2 להפועל ראשון לציון.

דקה 88: כרטיס אדום. אבירם ברוכיאן ספג כרטיס אדום וקבע סיום עגום למשחק עגום.

יוסי זוזוט מאמן מכבי יבנה. ברני ארדוב
משחק משוגע ביבנה. זוזוט/ברני ארדוב

מכבי יבנה - הפועל רמת גן 5:4 בפנדלים (2:2 בתום 120 דקות)

מחזיקת גביע המדינה מ-2003 ו-2013 חזרה למגרש שהוציא אותה מהמשבר לפני כחודש ושוב יצאה עם הישג נאה בדמות כרטיס לשמינית הגמר. המשחק הנהדר נפתח טוב עם שער של מירוסלב אנטונוב בדקה ה-21 ובמחצית השנייה התרחש האקשן האמיתי. בדקה ה-46 השווה לירון דיאמנט וריף פרץ השלים את המהפך בדקה ה-66. יבנה לחצה והשיגה את השוויון מהראש של דיאן באביץ' בדקה ה-87, ששלח את המשחק להארכה. לאחר חצי שעה ללא שערים, המשחק הלך לפנדלים, אז אותו באביץ' החטיא את הפנדל השני של יבנה, כשאלדר פשכצקי הצליח להדוף בעיטה לא טובה שלו. רן רול כבש את הפנדל המכריע ושלח את האורדונים לחגוג.

דקה 21: גול! מירוסלב אנטונוב השתלט על כדור ארוך ומ-16 מטרים הקפיץ באומנות מעל אלדר פשכצקי. 0:1 למכבי יבנה.

דקה 46: גול! האורדונים פתחו בסערה את המחצית השנייה. תומר לוי הגביה מימין ולירון דיאמנט התגנב בין שני שחקני הגנה ונגח פנימה. הפועל רמת גן השוותה ל-1:1.

דקה 66: גול! ריף פרץ ביצע דאבל פס עם לידור כהן ומחמישה מטרים בעט פנימה. המהפך הושלם, 1:2 להפועל רמת גן.

דקה 87: גול! יבנה לחצה והשיגה את השוויון. אנטונוב נעצר אצל פשכצקי, אבל דיאן באביץ' הגיח מאחור וירה למשקוף ופנימה. 2:2.

פנדלים: אחרי חצי שעת הארכה ללא שערים, המשחק הלך לפנדלים. מתוך עשר הבעיטות, רק דיאן באביץ' מיבנה החטיא בבעיטה השנייה של המארחת, כשאלדר פשכצקי הצליח להדוף. רן רול כבש את הפנדל המכריע, 4:5 להפועל רמת גן בתום דו קרב פנדלים.

שי רביבו שחקן הפועל אשקלון. ניב אהרונסון
סידר לאשקלון כרטיס לשמינית הגמר. שי רביבו/ניב אהרונסון

עירוני בקה אל גרבייה - הפועל אשקלון 3:0

סיבוב ח' נפתח ללא הפתעה, כשהפועל אשקלון התגברה על מחצית ראשונה חלשה והדיחה את הקבוצה של צחי אילוז. בקה אל גרבייה התגוננה בצורה טובה, עד שכדור חופשי של שי רביבו סידר לניר נחום את השער הראשון בדקה ה-51. רביבו בישל גם לסייבו קויטה שער בכורה בחלוף תשע דקות, וחתם בעצמו בדקה ה-82. אשקלון עלתה לשמינית הגמר - בדיוק כפי שעשתה בעונה שעברה. רק שאז היא הדיחה את בית"ר ירושלים.

דקה 45: מחצית ראשונה חלשה הגיעה לסיומה. בקה מתגוננת היטב, אשקלון מיעטה לסכן את השער.

דקה 51: גול! שי רביבו הגביה כדור חופשי וניר נחום נגח מקרוב והכניע את אריאל טליאס. 0:1 להפועל אשקלון.

דקה 60: גול! עוד בישול של שי רביבו, כשהפעם החלוץ מניז'ר סייבו קויטה המשיך את כדור הרוחב פנימה וחגג שער בכורה בישראל. 0:2 להפועל אשקלון.

דקה 82: גול! גם השף רצה לאכול. ירדן אבוחצירה מצא את שי רביבו, שלא התקשה להכניע את טליאס וקבע 0:3 להפועל אשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully