וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי נתניה השתוללו, ערן לוי גער בשחקנים: "תראו איך אתם נראים"

צפו באוהדים מתפרעים בעקבות ההדחה מהגביע: כ-150 קיללו את אוסידון ודפקו על דלתות משרדי האצטדיון, היו"ר לא יתפטר. הקפטן נכנס לחדר ההלבשה וירה: "לא אתן לכם להוריד את נתניה ליגה"

איציק יצחקי

העונה האיומה של מכבי נתניה נמשכה הערב (שלישי) עם עוד השפלה. גיא צרפתי עמד על הקווים של הקבוצה אחרי פיטוריו של ראובן עטר אבל גם הזעזוע בעמדת המאמן לא עזר לסוגרת הטבלה שנוצחה בביתה 1:0 על ידי עירוני נס ציונה מליגה א' עם שער דרמטי של יותם פנסו עמוק בתוספת הזמן.

ההפסד הזה לא עבר בשקט אצל אוהדי נתניה ש-150 מהם המתינו לדורון אוסידון היו"ר מחוץ לאצטדיון, קיללו אותו וקראו לו להתפטר. היו"ר שוקל את עתידו בעקבות האירועים. אבל כאן לא הסתיים הבלגן. כ-50 מאוהדי הקבוצה דפקו על הדלתות בכניסה למשרדי האצטדיון והתעמתו עם המשטרה. חלקם ניסו לחדור לתחומי המגרש ונעצרו על ידי השוטרים. באיצטדיון שהו גם בני משפחתו של אוסידון. אביו לקח קשה מאוד את העובדה שאוהדים ניסו לפרוץ לתא הכבוד ועזב לפני הסיום. אוסידון עצמו מתלבט האם להישאר, אך נראה כי תהיה בעיה לא פשוטה למנות לו מחליף בתוך זמן קצר. זמן ארוך אחרי המשחק האוהדים עדיין נותרו באיצטדיון וקראו לפיטוריו של אוסידון. "הוא חייב ללכת, המועדון הזה גמור", הסבירו תוך שהם מוחים על המצב. "אם לא יהיה שינוי מהיר, לא רק שנרד ליגה. המועדון פשוט יתפרק. אין כאן זהות. לנו אכפת יותר מכל אחד אחר".

בסיום המשחק נכנס ערן לוי לחדר ההלבשה וגער בשחקנים בצעקות וירה לעברם: "אני לא אתן לכם להרוס את מה שבנינו כאן בשנתיים האחרונות. תראו איך אתם נראים. אתם לא תורידו אותנו ליגה. איך לא נלחמתם במשחק כזה?"

"אתם משחקים אותה גברים פה ובחדר ההלבשה אבל במשחק לא נותנים שום דבר. במקום לדבר, להעיר, לצעוק, לכוון ולתת סטירות אחד לשני אתם שותקים. גם אם יביאו לפה את מוריניו זה לא יעזור אם אתם לא תהיו גברים ותשאירו את המועדון הזה בליגה. אם נתניה תרד אנחנו נישאר בליגה הלאומית וכל המושאלים יעזבו אז תתעוררו כבר".

אוהדי מכבי נתניה מתפרעים. איציק יצחקי
חלק מאוהדי נתניה מוציאים את זעמם לאחר המשחק/איציק יצחקי

אוסידון ניסה להרגיע לאחר המשחק ואמר: "אני רוצה ראשית להתנצל בפני האוהדים על ההדחה בשלב כ"כ מוקדם של הגביע. הנהלת המועדון תמשיך לפעול ככל יכולותיה הכלכליות, על מנת לחזק את הקבוצה להמשך המשחקים הקריטיים להשרדותנו בליגת העל. בכדי למלא את האיצטדיון במשחק הבית הקרוב נגד בני יהודה, החלטנו לאפשר לכל המשפחה - הורים וילדים, בהצגת תעודת זהות, לרכוש כרטיס למשחק ב-50 ש"ח לכל המשפחה. אני קורא לאוהדים של מכבי נתניה לבוא ולהפגין תמיכה בכדי לעזור למועדון לחזור לדרך המלך. רק ביחד נוכל לעבור את התקופה הקשה הזאת."

"לא יודע אם נתניה היא הבדיחה של הכדורגל הישראלי. זה עוד יום לא נעים. יש הרבה אנשים מסביב שזה לא מגיע להם, גם הקהל", כך אמר בסיום גיא צרפתי מאמנה הזמני של נתניה שהוסיף: "מקווה שנצא מהבוץ. אנחנו אנשי מקצוע ויש אנשים שמהבוקר עד הלילה חושבים איך לצאת מהמצב הזה".

המאמן הוסיף: "אני איש של המערכת, הייתי שחקן עבר. אני לא העניין פה, זאת מכבי נתניה ונעשה הכל כדי להוציא אותה מהמצב הזה. הבעיה היא די מורכבת. לא משהו שאפשר לומר על רגל אחת. הקהל דוחף ואי אפשר לומר מילה רעה עליו. המועדון עובד כדי שיהיה שקט לשחקנים, אבל הבעיה יותר עמוקה. יש כאן צוות ומה שיחליט מקובל. יש אמונה שאפשר לעשות את זה. הדבר היותר מוזר הוא שבימים האחרונים התחושות והאנרגיות של השחקנים היו שהם הולכים לטרוף את המגרש וזה לא קרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דורון אוסידון יו"ר מכבי נתניה. קובי אליהו
יעזוב בעקבות האירועים? אוסידון/קובי אליהו

אוהד בוזגלו חגג בסיום: "אמרתי שאם ננצח כל האחים שלי יהיו בשלב הבא. שתי ליגות הבדל זה הבדלי רמות לא קטנים. נתנו תצוגת תכלית. ניצחנו כאן בחוץ ואין מאושר ממני. הבדלי הליגות מעצימים את גודל ההישג. מבחינת כושר גופני עמדנו בצורה מרשימה. זה אחד הרגעים המאושרים של מאמן. היו דקות של מומנטום של נתניה שידענו שצריך לעבור. אני שמח שעשינו את זה לפני הארכה".

בוזגלו הוסיף: "אני חושב שכשהגענו לסיבוב ח' הרגשנו שעשינו הישג גדול. ווינרים תמיד רוצים להמשיך. בכדןרגל הכל אפשרי. ישלי קבוצה ממושמעת. עם כאלה אפשר לצאת למלחמה. איזה אח עדיף לי לקבל בשמינית? את אסי. אני לא מחפש אטרקציות וזאת קבוצה מליגה לאומית. אבא? אני בטוח שהוא מאושר מאוד ובמשפחה מאוד מעריכים. הם האמינו בי. הייתי סקפטי לפני המשחק אבל ממשפחת בוזגלו קיבלתי דחיפה אדירה. הם בטח לא כטלה מופתעים עכשיו. הם בטח גאים ואני גאה".

שחקני סקציה נס ציונה חוגגים. מגד גוזני
שחקני נס ציונה חוגגים את הסנסציה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully