וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום הארכה ודרמה גדולה: ניצחון שמיני ברציפות לקליבלנד

הקאבס מחקו פיגור 16 ברבע הראשון, לברון כפה הארכה עם דאנק גדול ואירווינג קבר שלשה מכרעת בדרך ל-107:110 על דאלאס בחוץ. קליבלנד זרקה 44 פעמים מחוץ לקשת, היריבה הבאה: סן אנטוניו

AP

גם כשקליבלנד לא ממש מרשימה, היא מצליחה לגרד ניצחונות. הלילה (בין שלישי לרביעי) החבורה של בלאט שוב הוכיחה כמה אופי יש לה, כשמחקה בפעם השמינית העונה פיגור דו ספרתי, הכי הרבה ב-NBA, וניצחה את דאלאס 107:110 בתום הארכה. הקאבס נגררו לתוספת זמן פחות מ-48 שעות לפני הקרב המרתק מול סן אנטוניו, אבל החלו את רצף שלושת המשחקים בטקסס ברגל ימין, האריכו את רצף הניצחונות שלהם לשמונה והגדילו עוד יותר את הפער מהמקום השני במזרח.

מאזן: 9:27 (מקום ראשון במזרח, 4.5 ניצחונות מטורונטו המדורגת שנייה)

המשחק הבא: מול סן אנטוניו בחוץ (בין חמישי לשישי)

מדד הטריו: לברון ג'יימס שוב היה מעל כולם עם 28 נקודות (9 מ-17 מהשדה, 3 מ-6 מהשלוש), 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. קיירי אירווינג התקשה מול ההגנה הקשוחה של דאלאס וקלע באחוזים נמוכים יחסית (8 מ-20 מהשדה), אבל סיים עם 22 נקודות וקלע שלשת קלאץ' שסגרה בהארכה. קווין לאב סיים עם 15 נקודות ו-11 ריבאונדים, אבל גם הוא קלע באחוזים נמוכים (5 מ-19 מהשדה).

הצטרפו לעמוד ה-NBA של וואלה! ספורט בפייסבוק

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
דרמה גדולה. בלאט/AP

פעם, ממש לא מזמן, קליבלנד הייתה עלולה להתפרק במשחק שכזה. המאבס פתחו את המשחק בטירוף עם ריצת 0:10, ועלו ליתרון 16 חמש דקות לסיום הרבע הראשון, במה שנראה כמו עוד אחד מאותם משחקים שהקאבס מוותרים עליהם מראש. אלא שאז קווין לאב ולברון ג'יימס התעוררו, הורידו ל-25:22 בלבד בתום הרבע הראשון, ולא נתרעו גם כשדאלאס פתחה פער תשע נקודות בשני מקרים נוספים במהלך הזמן החוקי. קליעות עונשין של צ'נדלר פארסונס חמש דקות לסיום הרבע השלישי קבעו שוב יתרון תשע למאבס, אבל קליבלנד ממש לא התכוונה להרים ידיים.

שתי שלשות רצופות של דלבדובה וקיירי אירווינג קבעו יתרון ראשון לקאבס במשחק כשנותרו עשר דקות לסיום, אבל כאן המותחן רק החל. ווסלי מתיוס לקח את העניינים לידיים עבור הקבוצה הביתית והעלה את דאלאס ליתרון שתי נקודות דקה וחצי לסיום, לברון דייק פעמיים מהקו כדי להשוות, דרון וויליאמס קלע סל גדול חצי דקה לסיום, אבל לברון - שוב הוא - השווה שוב עם דאנק אימתני. נוביצקי איבד את הכדור המכריע, והמשחק הלך להארכה, שם הקאבס שוב גילו אופי מברזל. כפי שעשה לא אחת העונה, קיירי אירווינג שוב התעלה במאני טיים. סל שלו העלו את קליבלנד ליתרון נקודה דקה וחצי לתום ההארכה, ושלשה אדירה שלו מאסיסט של לברון קבעה יתרון 4 לקאבס 13 שניות לסיום, ולמעשה סגרה עניין.

עוד באותו נושא

לברון מחמיא לבלאט: "הוא הלך לספסל שלנו וזה השתלם בגדול"

לכתבה המלאה
קיירי אירווינג שחקן קליבלנד קאבלירס עם לברון ג'יימס. AP
ככה עושים את זה נכון. לברון עם קיירי/AP

קליבלנד הלכה לאורך כל המשחק לנשק הכי אמין שלה מפתיחת העונה: השלשות. החבורה של בלאט זרקה לא פחות מ-44 פעמים מחוץ לקשת (שיא פרנצ'ייז), דייקה 17 פעמים, וחיפתה על יום קליעה חלש יחסית משתי נקודות (41% בלבד מהשדה). לברון ג'יימס הצטרף לטרנד ושוב נראה חד ומשוחרר יותר בזריקה מבחוץ, כשהוא רושם את משחקו ה-94 בעשור האחרון עם שורה סטטיסטית של לפחות 25 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. לשם השוואה, קווין דוראנט מדורג שני בקטגוריה הזו בעשור האחרון בליגה עם 40. הביג ת'רי עשו את שלהם, אבל גם יתר שחקני הרוטציה של בלאט סיפקו תרומה מכרעת. ג'יי אר סמית' סיים עם 10 נקודות, טימופיי מוזגוב נראה נחוש וחד מהספסל וסיים עם 10 נקודות ו-9 ריבאונדים, ומתיו דלבדובה תרם 12 ו-5 אסיסטים.

צ'נדלר פארסונס היה האיש של דאלאס לאורך כל המשחק וסיים עם 25 נקודות ו-8 ריבאונדים, דרק נוביצקי סיים עם 17 ו-11 ריבאונדים במה שהיה ההפסד השני של המאבס בשלושת המשחקים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully