וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 12.1: ליברפול החתימה את קולקר, קולינאס בנומאנסיה

קלופ מחזק את ההגנה. בספרד טוענים כי אתלטיקו מדריד דחתה הצעה של יונייטד, ניוקאסל ובורנמות' התחזקו, גווארדיולה מתנצל, ואן חאל בהתוודות מפתיעה, ואקס מכבי תל אביב מצא קבוצה חדשה

one

בווידאו: ריאל מדריד מביסה בבכורה של זידאן

העברות

* ניוקאסל הודיעה על החתמת הנרי סאייבה, 25, הקשר הסנגלי שמגיע מבורדו. הוא ערך בה את הופעת הבכורה בגיל 17, וכבש 23 שערים ב-178 הופעות. ניוקאסל שילמה כ-5 מיליון ליש"ט על הקשר, שחתם על חוזה לחמש שנים.

* ניוקאסל אף החתימה שחקן נוסף: הקשר האנגלי, ג'ונג'ו שלבי בן ה-23, חתם לארבע וחצי שנים. המגפייז ישלמו עבור השחקן 12 מיליון ליש"ט.

* אינטר הגיעה לסיכום על התרת חוזהו של נמניה וידיץ', הבלם הסרבי המאכזב שבקושי שיחק במדי הנראזורי.

* ליברפול הודיעה על החתמתו של סטיבן קולקר, בלם קווינס פארק ריינג'רס, שמגיע עד תום העונה. קולקר, 24, הושאל העונה לסאות'המפטון, אבל לא זכה לקרדיט מהמאמן רונלד קומאן ושיחק רק 146 דקות בפרמיירליג העונה.

* חואן פאבלו קולינאס, השוער שעזב העונה את מכבי תל אביב ומאז לא שיחק, חזר לנומאנסיה מהליגה השנייה בספרד. עבור השוער הספרדי בן ה-37 זו קדנציה שלישית בקבוצה.

"בכדורגל לא צריך לערב כעסים": ראיון הפרידה של חואן פאבלו

רק היום ראיקוביץ' סיפר: "שמח שאני מראה מה שאני יודע"

* איגנסיו פידלף, 27, הבלם הארגנטינאי ששיחק בעבר במכבי תל אביב, חתם בנסיונאל מפראגוואי לשנה. לפני כן שיחק בארגוטליס היוונית (7 הופעות בעונה שעברה) ובטיגרה הארגנטינאית.

* ילד הפלא של טוטנהאם, דלה עלי בן ה-19, שמחוזר על ידי קבוצות רבות לאחר שהפך לשחקן הרכב בשורות התרנגולים ואף זכה לשחק בנבחרת הבוגרת של אנגליה, האריך את חוזהו במועדון עד שנת 2021.

* בורנמות' רכשה בחזרה לואיס גרבאן, ושילמה 8 מיליון ליש"ט על החלוץ, שארתו שחררה לפני שנתיים לנוריץ' תמורת 3 מיליון ליש"ט. בורנמות' השלימה את העסקה 24 שעות בלבד אחרי שרכשה מוולבס חלוץ נוסף - בניק אפובה בן ה-22 תמורת 9 מיליון ליש"ט.

* אלצ'ה מהליגה השנייה בספרד הודיעה על החתמת פרנקו כריסטלדו, קשר בוקה ג'וניורס בן ה-19.

* בולוניה אישרה את החתמתו של סרג'יו פלוקארי, חלוץ ססואלו, 34.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
איגנסיו פידלף שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כן, הוא ממשיך לשחק. פידלף/ברני ארדוב

שמועות

* ריאל מדריד ממשיכה במאמציה "לגנוב לברצלונה את ניימאר". "ספורט" מדווח כי רוברטו קרלוס ינחת במדריד בניסיון לשכנע את בן ארצו לעבור לריאל מדריד. רוברטו קרלוס, שחקן העבר של ריאל, אמר בעבר: "אני יכול לגרום לו לעבור למדריד. אני בטוח שבשנה הבאה הוא יזכה בכדור הזהב".

* חילופי מאמנים באיטליה? בשער "גאזטה דלו ספורט" מדווחים כי מרצ'לו ליפי קרוב למילאן המקרטעת (בקבוצה הכחישו: "לא הייתה פגישה") ושלוצ'יאנו ספאלטי המועמד המוביל להחליף את רודי גרסיה כמאמן רומא.

* העיתונאי הספרדי גיאם בלאגה טוען: אתלטיקו מדריד דחתה הצעה ממנצ'סטר יונייטד בסך 15 מיליון ליש"ט על סאול ניגז, הקשר הספרדי בן ה-21.

* "מונדו דפורטיבו" טוען: ארסנל מוכנה לשלם 13.4 מיליון ליש"ט על חלוץ סלטה ויגו נוליטו.

* באנגליה מנפיצים: חורחה סמפאולי, אחד המועמדים של רומן אברמוביץ' לאימון צ'לסי לשנה הבאה, אמר לבעלים שהוא יגיע רק אם הבלוז יחתימו את אלכסיס סאנצ'ס מארסנל.

* בברזיל מדווחים: אפשרות שאדריאנו יחזור לכדורגל לקבוצת רונדוניופוליס מליגת מאטו גרוסו. אדיריאנו, בחודש הבא בן 34, חזר לאחרונה להתאמן אחרי שנתיים מחוץ לכדורגל. על פי הדיווחים בברזיל, בחודשיים של אימונים השיל ממשקלו מעל 9 ק"ג. בחמש השנים האחרונות שיחק רק עשרה משחקים. הוא עדיין מחזיק במאזן מרשים של 27 שערים בינלאומיים ב-48 הופעות בסלסאו.

* באיטליה טוענים: בלם ברצלונה אדריאנו סיכם על מעברו לרומא. האיטלקים עדיין ממתינים לאישור ברצלונה. הבלם בן ה-31 רשם העונה רק 5 הופעות תחת לואיס אנריקה.

* "ספורט" הספרדי טוען: נציגי מנצ'סטר סיטי פנו לקשר ריאל מדריד איסקו ומסרו לו שפפ גווארדיולה רוצה אותו בסיטי.

* ליברפול מעוניינת בבלם האורוגוואי של יובנטוס, מרטין קאסרס, כבר לחלון ההעברות הקרוב. כזכור, יורגן קלופ הכחיש אתמול שהקבוצה מעוניינת בחלוץ הברזילאי אלשנדרה פאטו, חרף הדיווחים.

* מנג'ר סנדרלנד סם אלרדייס אישר שקבוצתו קרובה להחתים את החלוץ דאמה אנדוי, 30, מטרזבונספור.

* חלוץ באיירן מינכן תומאס מולר (שכמו חאבי מרטינס וג'רום בואטנג חתם על חוזה חדש בקבוצה) אמר: "זה רק מבהיר שאתה לא עוזב קבוצה כמו באיירן, גם כשאנגליה מציעה לך הרבה כסף. זו הייתה הצהרה ממני למועדון, שאנחנו ביחד".

לואי ואן חאל מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
גם הוא משעמם. ואן חאל/GettyImages

עוד קטנות:

* בעדות של מתיו ולבואנה שפורסמה בצרפת צוטט הקשר בהתייחסו לפרשת קלטת המין והסחיטה: "קרים בנזמה אמר לי שהוא ראה את הקלטת. הוא נשבע בחיי הבת שלו. הוא אמר לי שהיא לוהטת. הוא הפחיד אותי. הוא שיקר לי כדי שאפגש עם החבר שלו". עם זאת אמר: "כן, אוכל לשחק איתו ביחד בנבחרת, אין בעיה, זה לא שהוא רצח".

* גם ריאל מדריד הצטרפה למרוץ אחר קשר שאלקה, לירוי סאנה. גם ברצלונה, מנצ'סטר סיטי ויונייטד בעקבותיו. על פי דיווח ב'בילד', השחקן כבר הודיע לחבריו בשאלקה כי יעזוב בשבוע הבא, אך לא פירט לאן.

* ארסנל קרובה להחתים שניים משחקני נבחרת ניגריה עד גיל 17, קלצ'י נווקאלי וסמואל צ'וקווזה.

* פפ גווארדיולה התנצל בפני המאמנים בליגה האנגלית, אחרי שהווידוי שלו שיעזוב את באיירן מינכן כי הוא "חולם לאמן בפרמיירליג" גרם לסערה בחלק מהקבוצות: אני מתנצל. בדרך כלל בקריירה שלי כמאמן כשחקן, כיבדתי את הקולגות שלי. לא זאת הייתה הכוונה שלי. אחשוף את הקבוצה הבאה שלי ברגע שממש אחתום על חוזה".

* לואי ואן חאל, שקבוצתו מנצ'סטר יונייטד כבשה שבעה שערים בעשרת משחקיה האחרונים, סיפק וידוי מפתיע שמקבל את הכותרות הראשיות באנגליה: "יש משחקים שאני נהנה, ויש משחקים שבהם אני מאוד משועמם ועצבני כי אנחנו לא פורצים את הגנת היריב".

* דייגו מראדונה על שער "קוריירה דלו ספורט" חולם על אליפות לנאפולי: "היגואין, תנצח את יובנטוס. אם נאפולי לוקחת את הסקודטו, אני חוזר בהליקופטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully