וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדראג ראיקוביץ': "מכבי תל אביב היא כמו משפחה בשבילי, אני מאושר פה"

12.1.2016 / 9:00

ההתחלה הקשה ("אסור לשכוח שהגעתי לבד"), היחסים עם אובארוב והמנהג הקבוע אחרי שערים ("זה מביא לי מזל"), עזיבתו של מיטרוביץ' ("היה כמו האב השני שלי") והחלום: "אעשה הכול כדי להגיע לאנגליה או לספרד". השוער הסרבי של הצהובים מתחיל להתרגל לחיים בישראל. ראיון

one

ההתחלה של פרדראג ראיקוביץ' במכבי תל אביב לא הייתה פשוטה. אפילו להיפך. השוער הסרבי הצעיר, שהגיע למכבי תל אביב בגיל 19 בלבד תמורת סכום שיא בקנה מידה ישראלי - שלושה מיליון יורו - לא היה במיטבו במשחקיו הראשונים, ספג שערים מעט מגוחכים ובעקבות זאת, נאלץ להתמודד עם לא מעט ביקורת. ראיקוביץ' לא התרגש, שמר על ריכוז ונותר בדממה, המשיך לעבוד ולהשקיע, התרגל קצת לחיים בישראל ונראה כי התוצאות לא איחרו לבוא.

במשחקה האחרון של מכבי תל אביב מול מכבי חיפה כולם כבר ראו ראיקוביץ' אחר. שוער עם ביטחון, עם רפלקסים נהדרים וכזה שראוי לעמוד בשער של האלופה. הביקורות נעלמו, והתחלפו מהר מאוד במחמאות למי שנחשב "לשוער הטוב בעולם לגילו", כשבקבוצה מקווים שהיכולת הגבוהה שהציג מול הירוקים לא הייתה עניין מקרי.

שוער מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ'. ברני ארדוב
"לא היה קל בהתחלה". ראיקוביץ'/ברני ארדוב

"מכבי תל אביב היא כמו משפחה בשבילי", אמר ראיקוביץ'. "אני מאושר פה. הגעתי לכאן כדי לזכות עם הקבוצה באליפות, ואני מאמין שזה מה שנעשה. נכון, ההתחלה הייתה מעט קשה עבורי, אבל עכשיו קל לי יותר. אסור לשכוח שהגעתי לפה כשוער צעיר, הגעתי לבד ואני שמח שעכשיו אני מראה מה שאני יודע".

הסרבי דיבר על מאמן השוערים, שורה אובארוב, התייחס לעזיבתו של סלבישה יוקאנוביץ' וסיפר גם על חברו ולדימיר סטויקוביץ': "שורה מאמן טוב עבורי. אחרי שערים התחלתי לגשת לספסל, לשורה, כי זה מביא לי מזל. העזיבה של סלבישה יוקאנוביץ' היא חלק מהכדורגל. היחסים בינינו היו טובים, כמו בין מאמן לשחקן. אני מכבד מאוד את סטויקוביץ'. הוא עשה המון עבור נבחרת סרביה ואני מעריך אותו. אי אפשר לדעת מי יהיה השוער הראשון של הנבחרת, נצטרך לחכות ולראות".

לסיום, דיבר השוער הצוער על עזיבתו של חברו ניקולה מיטרוביץ' וחשף את חלומו הגדול: "מיטרו היה כמו אבא שני שלי. אני עצוב מאוד שהוא עזב, אבל זה קורה בעולם שלנו. כל השחקנים בקבוצה הם כמו משפחה שלי, כך שאני לא נשאר לבד. אני אתגעגע לניקולה. הוא עזר לי מאוד כשהגעתי, נתן לי טיפים רבים ולא רק בכל הקשור לכדורגל כאן. החלום? מכבי תל אביב היא הצעד הראשון בקריירה שלי. בתור ילד חלמתי לשחק בליגות הכי גדולות - באנגליה או בספרד - ואעשה הכול כדי להגיע לשם יום אחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני מכבי תל אביב מניפים את ניקולה מיטרוביץ'. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"עצוב". שחקני מכבי תל אביב נפרדים ממיטרוביץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully