וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם אריאל: "הרגשתי פה את הרצון להביא ניצחון, זה מה שרציתי"

12.1.2016 / 8:21

הגארד החדש של הפועל חולון נשמע מאושר מהניצחון בבכורה שלו על ראשון לציון וסיכם את התקופה בגרמניה: "הדברים לא הלכו נקי". בראשון לציון עייפים, פאלמר: "צריכים להיות הכי מוכנים שאפשר"

one

אחרי שישה הפסדים רצופים, הצליחה אמש (שני) הפועל חולון לרשום את ניצחונה הרביעי העונה כשגברה בביתה 79:87 על מכבי ראשון לציון. הקבוצה של דן שמיר ניצלה את העומס הגדול שיש על הכתומים, שלטה במשחק לאורך כל המחצית הראשונה, ולמרות קאמבק של ראשון לציון ברבע השלישי הצליחה לברוח בדקות המשמעותיות בדרך לניצחון. ראמל בראדלי היה הקלע המוביל עם 20 נקודות אך המצטיין של המשחק היה דווקא אייזיק רוזפלט, שחקן הפנים היחיד בסגל של שמיר, שרשם משחק מרשים עם 17 נקודות ו-11 ריבאונדים.

מי שערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה היה אדם אריאל, שהגיע רק ביום חמישי מברמרהאבן הגרמנית, הציג משחק הקרבה וסיים עם 6 נקודות ב-2 מ-4 מחוץ לקשת. "אני פה שלושה ימים, קיבלו אותי פה מאוד יפה, באתי ממקום שהייתה לי בו חוויה, לטוב ולרע", אמר אריאל, "הרגשתי פה כל הזמן את הרצון להביא ניצחון, אז זה מה שרציתי. לא חשבתי על עצמי, אלא רק להשיג את הניצחון". על התקופה בגרמניה וההחלטה להגיע דווקא לחולון אמר הגארד ששייך להפועל ירושלים, "הגעתי לשם, פתחתי את העונה, קצת חוסר מזל, הייתה לי פציעה של חודשיים, התחלף מאמן והדברים לא הלכו נקי. ידעתי שתבוא הזדמנות. האמת, יש לי פה אנשים שאני מאוד מחובר אליהם, ושאני אוהב לעבוד איתם, זה מה שהביא אותי לפה".

קווין פאלמר שחקן מכבי ראשון לציון (אמצע) מול אדם אריאל שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
"קיבלו אותי פה מאוד יפה". אדם אריאל/ברני ארדוב

כזכור, חולון החתימה אתמול את שלומי הרוש מהפועל אילת עד לסיום העונה. הגארד ששיחק בקבוצה בארבע העונות האחרונות ולא התאקלם מקצועית בקבוצה הדרומית, לא נכח בניצחון על ראשון לציון, לאחר שנסע לסדר את דבריו באילת, והיום כבר יצטרף לקבוצתו החדשה-ישנה. אייל שולמן, שנעדר מהמשחק בשל מחלה, צפוי להיות כשיר לקראת המשחק החשוב נגד עירוני נס ציונה ביום ראשון.

בצד המפסיד, התייחסו בראשון לציון בעיקר לעייפות כגורם המשמעותי שהוביל להפסד. הכתומים נראו קצת כבדים, וישלימו משחק רביעי בשבעה ימים כבר מחר כשיפגשו את קטאייה פינית ביורופקאפ, "התחלנו את המשחק לאט, הם פתחו יתרון והיינו צריכים לרוץ אחריהם כל הזמן", סיכם קווין פאלמר, "הם שיחקו משחק מצוין והגיע להם לנצח. זאת העבודה שלנו, אנחנו מקצוענים, הקבוצות שמולנו יעשו את הכי טוב, אנחנו צריכים להיות הכי מוכנים שאפשר. ראשון קיבלו אותי טוב מאוד, זאת משפחה גדולה אני מאוד נהנה כאן".

עוד באותו נושא

דן שמיר: "יש עוד עונה ארוכה, אל תספידו אותנו מהר כל כך"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully