וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "יש עוד עונה ארוכה, אל תספידו אותנו מהר כל כך"

11.1.2016 / 23:35

מאמן הפועל חולון שחרר הרבה לחץ אחרי ה-79:87 מול מכבי ראשון לציון, שקטע רצף של שישה הפסדי ליגה: "בראבו לשחקנים ולכל המערכת". שרון דרוקר: "מה שהשחקנים שלי עושים הוא על-אנושי"

one

אחרי שישה הפסדי ליגה ברציפות, חזרה הערב (שני) הפועל חולון לחייך. הקבוצה של דן שמיר עשתה את זה עם 79:87 ביתי מול מכבי ראשון לציון, לה זה היה הפסד ליגה שלישי ברציפות. ראמל בראדלי, שהצטרף רק לאחרונה, היה מצוין עם 20 נקודות כשוויל קלייבורן ואייזיק רוזפלט קולעים 17 כל אחד. מנגד, הכתומים נהנו מיום טוב של כריס רייט, שסיים עם 21, אבל נראה שצפיפות המשחקים והעייפות משפיעים על השחקנים של שרון דרוקר.

דן שמיר מאמן הפועל חולון (אמצע) עם עמית גל. ברני ארדוב
כמה לחץ השתחרר בחולון הערב. שמיר עם עמית גל/ברני ארדוב

מאמן הפועל חולון דן שמיר אמר: "להיות איפה שאנחנו נמצאים ובמצבים האלה, זה בטח לא קל. בראבו לכל המערכת ולשחקנים שחפרו עמוק כדי למצוא את מה שהיה צריך, את האופי והאנרגיות כדי לנצח. היינו עם כמה בעיות בסגל, ובטח היום. יש לנו יותר מדי דברים להתעסק בהם מכדי לחגוג, אז נקווה שהדברים יצליחו לנו ונהיה בתקופות יותר טובות".

על החזרה של שלומי הרוש לקבוצה אמר שמיר: "הרוש זה מהלך של הפועל חולון כמערכת, של מועדון, של הנהלה. אני אוהב את שלומי ודיברתי עליו ביום הראשון שסגרנו כי זה שחקן שאני מאוד אוהב. זה משדר משהו. אדם אריאל, מוקדם לדבר אחרי משחק אחד, אבל הוא יכול לעזור לנו. המסר הוא שאנחנו מתמודדים עם הרבה בעיות בסגל, ואם ניקח את הפועל חולון שנבנתה עם רכז זר, בן רייס וגבוה, כל זה לא היה לנו. לא נרפה עד שנמצא את הפתרונות, גם מתוך הקבוצה וגם מבחוץ".

על העמדות בהן צריכה הקבוצה להתחזק אמר המאמן: "העמדה של הסנטר היא הכי אקוטית עבורנו. בשבועות האחרונים החזקנו מספר מסוים של דקות, אבל כששיחקנו עם מוזר ב-5, וגארדים לא פיזיים אז נפלנו בריבאונד ובהגנה בצבע. קבוצה שהיא בלחץ, כל דקירה כזאת קשה לצאת ממנה. אנחנו לא היחידים בעסק הזה, וזה לא קל. אנחנו לא יכולים להביא שחקן שלא יכול לשחק עם אייזיק רוזפלט. הקומבינציה עם ג'רמיס סמית' לא הצליחה כל כך והוא לא יכול היה לבוא לידי ביטוי".

על הניצחון עצמו אמר שמיר: "זה ניצחון חשוב, אבל אנחנו יודעים איפה אנחנו. מבחוץ ומבפנים זה נראה אותו דבר. יש עוד הרבה כדורסל לשחק. גם לפני המשחק הזה, אל תספידו אותנו כל כך מוקדם".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון (אמצע) עם שמוליק ברנר עוזרו. ברני ארדוב
העייפות מדברת. דרוקר ושמוליק ברנר/ברני ארדוב

מאמן מכבי ראשון לציון, שספגה הפסד ליגה שלישי ברציפות, שרון דרוקר אמר: "אנחנו לא רואים את אירופה כמשהו שגובה מחיר, כי אנחנו משחקים בשלוש מסגרות. אנחנו לא חווים את זה כשלושה הפסדים ברציפות כי ניצחנו בשני משחקים גדולים. זה די על-אנושי, אמרתי לשחקנים שבעיניי הם גיבורים, שמצליחים להרים את עצמם אחרי 48 שעות במשחק שהלך עד השנייה האחרונה. ההכנות למשחק הזה היו היום בבוקר בהליכה. אין לנו פה סגל כמו של מכבי או ירושלים, הרבה זרים או משהו כזה. מה שהם עושים על המגרש ראוי להערכה.

"זרקנו היום למגרש את גולן גוט שהיה לא רע, קווין פאלמר שיחק בסדר והוא עוד יתרום לנו הרבה. בסך הכול אין לנו הרבה זמן וכבר מחר נכין את המשחק באירופה ברביעי, כל משחק שם הוא חשוב. רואים את העייפות בזה ששחקנים מאחרים בפעולות הקטנות, מחטיאים דברים שאנחנו לא מחטיאים בדרך כלל, אבל עדיין מתאמצים, וזה היופי. ידענו שחולון ילחמו על החיים שלהם. בכל זאת לא התפרקנו ושיחקנו חזק עד הסוף והניצחון הגיע להם בצדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully