וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה מיטרוביץ' בראיון פרידה: "מכבי רצתה שאמשיך. התקשורת פה לא כיבדה אותי"

11.1.2016 / 7:59

ניקולה מיטרוביץ' עוזב את מכבי תל אביב אחרי שנתיים וחצי מוצלחות וטוען: "ניסו לשכנע אותי להישאר, לא קל לעזוב, קיבלתי הצעה שתסדר לי את החיים. התקשורת פה מחכה למעידות של מכבי, לא נותנים פה קרדיט לזרים". וגם: פטר בוס כבר יודע מה הוא רוצה להמשך

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב

משחקו הראשון של פטר בוס כמאמן מכבי תל אביב, היה גם משחקו האחרון של ניקולה מיטרוביץ' במועדון. כבר היום (שני) יעזוב הקשר הסרבי את ישראל בדרכו לשחק בליגה הסינית בקבוצה משנגחאי. אף שהתקשורת עסקה כבר זמן רב בעזיבה הצפויה של מיטרוביץ', רק אתמול שמעו על כך השחקנים והתבקשו לשמור על הדברים בסוד עד אחרי משחק הניצחון מול מכבי חיפה (1:2). אלא שכבר במחצית השנייה היה ברור שזה הסוף. מיטרוביץ' הוחלף וזכה לחיבוקים ונשיקות מצד השחקנים כשהוא על כר הדשא. גם האוהדים הבינו שמשהו אכן קורה וזיכו אותו בהרבה תשואות. "זה ערב עצוב בשבילי", אמר אמש הסרבי. "אבל אלה החיים ואני צריך להמשיך. קיבלתי הצעה טובה מסין והגעתי להסדר עם מכבי תל אביב. בסופו של דבר החלטנו יחד שאני עוזב".

מכבי יש רק אחת: צפו במכבי תל אביב מנצחת את מכבי חיפה 1:2

האחות הקטנה מחיפה: מפגש בין אימפריה ישראלית לעוד קבוצה

מכבי תל אביב - מכבי חיפה, הציונים: טל בן חיים וערן זהבי בלטו מעל כולם

שחקן מכבי תל אביב, ניקולה מיטרוביץ'. ברני ארדוב
שלום חבר. מיטרוביץ'/ברני ארדוב

- אם מכבי הייתה רוצה אותך, היית נשאר?

"אני חושב שמכבי רצתה שאמשיך. הם ניסו לשכנע אותי להישאר, אבל החלטתי שאני עוזב וכעת אני יכול לשנות את דעתי".

- מתי הכל קרה?

"זה קרה לפני מספר ימים".

- מספר ימים או מספר שבועות? נראה שאתה מחייך כשאתה אומר מספר ימים.

"מה אתם מצפים שאבכה?".

- איך הייתה ההרגשה להיפרד מהשחקנים ומהאוהדים על כר הדשא?

"לא היה לי קל. היו המון אמוציות באוויר אבל הייתי חייב להישאר חזק. לא קל לי לעזוב. משפחתי נהנתה פה מאוד שנתיים וחצי, אבל קיבלתי הצעה שתסדר לי את החיים בעתיד. לא יכולתי לוותר על ההצעה הזו".

- עם איזו הרגשה אתה עוזב את ישראל?

"אני עוזב עם רושם טוב ובעתיד אחזור לכאן. אני לא יודע כמה אשחק בסין. אולי שנה ואולי יותר, אבל אחרי זה אשמח לחזור לישראל כי נהניתי מאוד".

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, מול שחקן מכבי תל אביב, ניקולה מיטרוביץ'. ברני ארדוב
נפרד מרוני לוי. מיטרוביץ'/ברני ארדוב

- מי היה המאמן הטוב מבין כל המאמנים שאימנו אותך?

"כל מאמן היה שונה. אני יכול לומר רק מלים חמות על המאמנים שאימנו אותי כאן ואין לי ספק שפטר בוס ישים את מכבי תל אביב בעתיד ברמה גבוהה יותר".

- מה הזיכרון שתיקח מכאן?

"היו לי הרבה רגעים מאושרים כאן. לקחנו אליפויות, זכיתי בטרבל, הגענו לליגת האלופות. היו כאן המון רגעים נהדרים".

- היינו בטוחים שתאמר שהרגעים שתיקח מכאן אלה האזעקות בטילים.

"מעולם לא פחדתי מהטילים. הגעתי מאזור בסרביה שידע מהי מלחמה אמיתית ומעולם לא פחדתי. הטילים האלה שנורו על תל אביב היו כמו ארוחת בוקר בשבילי".

- אתה חושב שזכית במכבי לקרדיט שהגיע לך?

"האנשים במועדון תמיד פרגנו לי וגם הקהל של מכבי תמך בי תמיד. לעומת זאת התקשורת לא כיבדה אותי מספיק. הרגשתי שתמיד היה לכם נוח לכתוב שאני מהווה בעיה למכבי. אני בכלל חושב שאתם לא נותנים מספיק קרדיט לזרים שמשחקים בישראל ובעיקר במכבי תל אביב. אנחנו הקבוצה הכי טובה בישראל כבר כמה שנים והבאנו את מכבי לליגת האלופות וכולכם צריכים לכבד את זה. התקשורת חיכתה לא פעם למעידות של מכבי תל אביב".

- היית כמו אב עבור פרדרג ראייקוביץ'. איך הוא יסתדר בלעדיך ומה אתה חושב על הקליטה שלו במכבי?

"אני לא חוזר בי ממה שאמרתי עליו בהתחלה, מדובר בשוער יוצא מן הכלל שיילך וישתפר. אין לי ספק שיהיה לו הרבה יותר קשה בלעדיי כי הוא היה חלק ממשפחתי. אבל בסופו של דבר ראייקו הוא בחור חזק והוא ימצא את מקומו ויסתדר בלעדיי".

שחקני מכבי תל אביב מניפים את ניקולה מיטרוביץ'. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
תקופה יפה. מיטרוביץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

- מתי כל השחקנים ידעו על העזיבה?

"סיפרתי לשחקנים לפני המשחק שאני עוזב. לא רציתי שיידעו רק בסיום. מכבי ביקשה ממני להמתין עד המשחק מול מכבי חיפה כי היה לה קשה להביא את המחליף שאמור לבוא על חשבוני כל כך מהר. הרגשתי שאני חייב כבר לשתף את החברים ולא יכולתי עוד לשמור בבטן כי עברתי איתם כל כך הרבה חוויות שזה לא היה הוגן עוד לשמור הכל בסוד".

- מתי עקבה אחריך הקבוצה משנגחאי?

"הם עקבו אחריי הרבה זמן. כבר לפני שלושה חודשים הם יצרו קשר ראשוני, אבל בסוף לקח קצת זמן עד שהדברים הסתדרו".

- לא רצית לנסות להרשים את פטר בוס כפי שעשית עם פאקו ולוותר על סין?

"לא היה טעם לנסות להרשים את המאמן החדש כי מהרגע שהוא הגיע למכבי הוא ידע שהמשחק האחרון שלי יהיה מול מכבי חיפה. לא היה טעם לפתוח את זה כי כבר הייתי סגור עם עצמי שאני עוזב. הוא החליט לשתף אותי במשחק הזה בהרכב וזה היה נהדר עבורי. אני יכול לומר שנדלקתי עליו מהר מאוד ואני יכול רק להצטער שלא אעבוד איתו במכבי תל אביב".

- ערן זהבי הוא השחקן הטוב ביותר עימו שיתפת פעולה במכבי?

"ודאי שערן הוא שחקן אדיר, אבל אני חושב שכל השחקנים בקבוצה ראויים להיות במכבי. השחקנים במכבי הם הטובים בליגה".

- ראדה פריצה חוזר לישראל. גם אתה תחזור?

"אני משוכנע שאחזור לשחק בישראל ביום מן הימים".

- גם דיאן ראדוניץ' בדרך לסין?

"אני לא יודע כלום על כך".

שחקני מכבי תל אביב, עומרי בן הרוש, פרדראג ראיקוביץ'. ברני ארדוב
ממשיכים קדימה. ראיקוביץ' ומכבי תל אביב/ברני ארדוב

מיטרוביץ' לא יודע על העזיבה של ראדוניץ', אבל החלוץ הקרואטי הוא הבא בתור שיסיים את תקופתו במכבי. ראדוניץ' עוד קיווה להישאר אחרי שפתח במספר משחקים לאחרונה, אבל המטרה היתה לתת לו דקות משחק כדי שיהיה יותר קל להשתחרר ממנו. אתמול לא שותף ראדוניץ' כמחליף אף שישב במקום עדן בן בסט על הספסל. הוא צפוי לסיים את דרכו במכבי מיד כשהקבוצה תנחית חלוץ, וייתכן שזה יקרה כבר השבוע.

באשר למחליפים שיגיעו על חשבון מיטרוביץ' וראדוניץ', סירב פטר בוס להתייחס. "אתם יודעים שזה התפקיד של ג'ורדי", אמר. בוס היה מרוצה מלא מעט דקות, אבל לדבריו זה לא היה מספיק. "לחצנו ושיחקנו בקצב גבוה", אמר. "אבל בסוף היו דקות ששיחקנו יותר מדי לאחור ולא אהבתי את זה. אני חושב שהשחקנים עבדו מאוד קשה. רציתי שהשחקנים ייתנו הרבה בשביל האוהדים. היינו יכולים לגמור את המשחק כבר במחצית הראשונה ולא להסתבך עם 1:2. אני רוצה לראות במשחקים הבאים יותר דקות בהן אנחנו מקשים על היריבות ולא נותנים להן למצוא שחקן פנוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully