וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס: "ב-30 הדקות האחרונות לא שיחקנו כדורגל, היה לנו מזל"

10.1.2016 / 22:57

מאמן מכבי תל אביב יצא ברגשות מעורבים מהבכורה: "צריך זמן, יש פה שחקנים פנטסטיים, מקווה שאוכל לעזור להם להשתפר. וחהורסט? לא הסגנון שאני מחפש". בן חיים החלוץ: "היה שינוי טקטי בקבוצה, נצטרך להסתגל לבוס"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס. ברני ארדוב
עבר בהצלחה את משחקו הראשון. בוס/ברני ארדוב

מכבי תל אביב רשמה הערב (ראשון) ניצחון ליגה שלישי ברציפות, כשגברה על מכבי חיפה 1:2 בבלומפילד, במשחק הבכורה של המאמן החדש, פטר בוס. ערן זהבי כבש את שער הליגה ה-20 שלו העונה ואף החמיץ פנדל, טל בן חיים הוסיף את השני ויוסי בניון צימק. ניקולה מיטרוביץ', שהוחלף, הודה לאוהדים ונפרד מהשחקנים, בדרך לקבוצה חדשה עוד בחלון ההעברות הנוכחי.

"בשעה הראשונה שיחקנו טוב, אחר כך לא שיחקנו כדורגל בכלל", הודה בוס. "היינו יותר מדי בהגנה וזה לא היה מספיק טוב, היה לנו מזל. אני כאן רק ארבעה ימים, אני צריך זמן, אבל צריך להחמיא לשחקנים. על עתידם של ניקולה מיטרוביץ' ודיאן ראדוניץ' אמר המאמן: "מיטרוביץ' יעזוב, אני לא יודע לגבי ראדוניץ'".

על פילוסופיית המשחק שלו, אמר ההולנדי: "אני אוהב כדורגל, אני חושב שיש כאן שחקנים פנטסטיים. אני מקווה שאוכל לעזור לקבוצה להיות קצת יותר טובה. אני אוהב משחק התקפי ולהיות דומיננטי כמו ששיחקנו בשעה הראשונה". לבסיום, בוס התייחס לאפשרות שהחלוץ ואוט וחהורסט יגיע לקבוצה: "הוא לא יגיע, זה לא הסגנון שאני מחפש".

מכבי תל אביב ניצחה את מכבי חיפה 1:2

מיטרוביץ' עוזב את מכבי תל אביב לשנגחאי, גם ראדוניץ' ייפרד

טל בן חיים החלוץ וזהבי 7.5, בניון 7, חבשי 4 ומה עם שכטר? הציונים

שחקני מכבי תל אביב, טל בן חיים, דור מיכה. ברני ארדוב
מרוצה מאוד. טל בן חיים/ברני ארדוב

טל בן חיים החלוץ אמר: "היה שינוי טקטי בקבוצה. מאמן חדש בא עם רעיונות חדשים ודרישות חדשות. מה שראינו מבחינה מקצועית זה משהו שהוא הביא. אנחנו צריכים להסתגל למאמן החדש שלנו כמה שיותר מהר. כשמכבי חיפה מגיעה לבלומפילד, זה אחד המשחקים הגדולים ביותר בכדורגל הישראלי. אנחנו שמחים שניצחנו ונמשיך הלאה. היו לנו שניים וחצי אימונים עם בוס, יש לו דרישות חדשות, נצטרך לעשות מה שהוא דורש ומבקש. בשורה התחתונה אני שמח שניצחנו וצמצמנו את הפער. אנחנו מסתכלים כבר על משחק הגביע ביום חמישי. אני חושב שהיה משחק מצוין לקבוצה, יכולתי לעשות את הפעולות בהתקפה בגלל שהיינו במחצית המגרש שלהם כל הזמן וזה עזר לי. אני שמח שהייתי טוב, אבל הכי חשוב שניצחנו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully