וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מיטרוביץ' עוזב לטובת שנגחאי, גם ראדוניץ' ייפרד

10.1.2016 / 22:30

קשר הצהובים הוחלף במהלך המשחק מול מכבי חיפה, נפרד מהשחקנים ועשה סיבוב בין היציעים. יעבור לקבוצה מהליגה הסינית. קרויף: "מאחלים לו הצלחה בדרכו החדשה". החלוץ יילך בעקבותיו

one

ניקולה מיטרוביץ' עוזב את מכבי תל אביב ומצטרף לשנגחאי הסינית. קשר הצהובים הוחלף הערב (ראשון) בדקה ה-68 של המשחק מול מכבי חיפה על ידי שלומי אזולאי, ומיד לאחר החילוף הוא עבר בין היציעים, הוריד את החולצה שלו והודה לאוהדי הקבוצה. כמו כן, נפרד הקשר הסרבי משחקני מכבי תל אביב על כר הדשא.

בסיום המשחק אישר המאמן פטר בוס כי מיטרוביץ' אכן יעזוב. ההולנדי נשאל האם הקשר והחלוץ דיאן ראדוניץ' נפרדים מהקבוצה, וענה: "מיטרוביץ' יעזוב, אני לא יודע לגבי ראדוניץ'".

מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את מכבי חיפה

פטר בוס: "ב-30 הדקות האחרונות לא שיחקנו כדורגל. היה לנו מזל"

בן חיים החלוץ וזהבי 7.5, בניון 7, חבשי 4 ומה עם שכטר? הציונים

שחקן מכבי תל אביב, ניקולה מיטרוביץ'. ברני ארדוב
נפרד ממכבי תל אביב. מיטרוביץ'/ברני ארדוב

"אנחנו רוצים להודות לניקולה שהיה שחקן חשוב ומשמעותי בשנתיים וחצי האחרונות", אמר המנהל הספורטיבי, ג'ורדי קרויף. "גם במהלך האימונים וגם במשחקים הפגין מיטרו נחישות, מסירות ומעל לכל מקצוענות. אנו מאחלים לו בהצלחה בדרכו החדשה".

גם טל בן חיים החלוץ נפרד מחברו ואמר: "הוא הגיע ביחד איתי, הוא חבר טוב ושחקן מצוין. כואב לנו מאוד שהוא עוזב, אני מקווה שיהיה שינוי וברגע האחרון הוא יישאר, אבל לא נראה לי שזה יקרה. אני מאחל לו את כל הטוב שבעולם ושיצליח איפה שלא יהיה".

מי שעוד צפוי לעזוב הוא דיאן ראדוניץ'. החלוץ הקרואטי לא שותף הערב, לא בתכניות ויעזוב לקבוצה אחרת בארץ או שייענה להצעה מצרפת. מכבי תל אביב צפויה לצרף שני זרים על חשבון השניים שעוזבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני מכבי תל אביב, טל בן חיים, דור מיכה. ברני ארדוב
יתגעגע. בן חיים עם מיכה/ברני ארדוב

כמו כן, במהלך המשחק עוכבו ונעצרו עשרה אוהדים בגין אירועי אלימות, הפרות סדר והחזקה ושימוש באמל"ח. שניים מהעצורים נתפסו בתוך היציע בחשד להדלקה והשלכה של אבוקות. בנוסף נעצר קטין כבן 17 בסמוך לאיצטדיון כשהוא מסתיר בתחתוניו רימון עשן. 3 צעירים נעצרו בגין קטטה סמוך לכניסה לאיצטדיון. כל החשודים הועברו לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully