וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "מאוכזבים מאוד, אבל הראינו אופי וזה בסדר גמור"

10.1.2016 / 23:06

מאמן מכבי חיפה סיכם את ההפסד 2:1: "נרצה לטפח שחקני בית ולהיות קבוצה חזקה". בניון: "המשחק היה נזיל מאוד". חבלה בצלעות לעטר, שייבדק. הירוקים יעמדו לדין על הדלקת האבוקות

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה הפסידה הערב (ראשון) 2:1 למכבי תל אביב בבלומפילד, וכעת היא עוברת להתעסק במטרה הבאה שלה: משחק הגביע הגורלי מול בית"ר ירושלים בהמשך השבוע, בו תיאלץ להסתדר ללא ללא לודובניק אוברניאק המוצהב, שמצטרף לגליינור פלט המורחק. הירוקים מקווים שאלירן עטר, שחש ברע והוחלף במחצית, יהיה כשיר למשחק. החלוץ סובל מחבלה בצלעות ואף נלקח לבית חולים, שם יעבור צילום שיבהיר את חומרת הפציעה.

במהלך המשחק הדליקו אוהדי מכבי חיפה שתי אבוקות ורימון עשן, ובשל כך צפויה הקבוצה לעמוד לדין.

ניקולה מיטרוביץ' ודיאן ראדוניץ' יעזבו השבוע את מכבי תל אביב

פטר בוס: "ב-30 הדקות האחרונות לא שיחקנו כדורגל. היה לנו מזל"

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
זה יעלה ביוקר/ברני ארדוב

"אנחנו מאוכזבים מאוד, אנחנו תמיד שואפים ורוצים לנצח", אמר רוני לוי בסיום. "מכבי תל אביב קבוצה חזקה מאוד, בטח בבית שלה. היא התחילה בלחץ גדול, ולמרות זאת אנחנו הגענו למצב הראשון המשמעותי. נכנסנו לפיגור משמעותי והם נכנסו למומנטום, אבל אני חושב שהראינו אופי. חזרנו ל-1:2, כמעט חזרנו למשחק. אני חושב שזה בסדר גמור. אנחנו גאים שיש לנו שבעה שחקני בית ורובם צעירים, היינו צריכים לעשות שינוי משמעותי בסגל שלנו וזה חלק מהשינוי. כמובן שנרצה לטפח שחקני בית, אבל עם זאת גם נרצה להיות קבוצה חזקה. המטרה שלנו עכשיו היא המשחק מול בית"ר ירושלים. אנחנו מתרכזים בזה".

יוסי בניון הוסיף: "השער שלי לא עזר היום, הפסדנו מול קבוצה טובה מאוד. התחלנו לא טוב, הצלחנו לחזור, אבל זה לא היה מספיק. יצרנו כמה מצבים טובים, ואם היינו כובשים לפחות אחד במצב של 0:0 המשחק היה שונה. כשאתה לא כובש, אתה מקבל שער. המשחק היה נזיל מאוד, אם הפנדל היה נכנס היינו גמורים ואז פתאום הכול השתנה. תמיד כיף לראות שחקנים צעירים עולים ומשחקים. זו עובדה, מי שמשחק מגיע לו והוא משחק. הייתה חסרה לנו קצת איכות כדי לצאת עם נקודות, לא קל לשחק פה נגד מכבי תל אביב".

על המשחק מול בית"ר אמר הקפטן: "משחק קשה מאוד, קיבלנו הגרלה מול קבוצה טובה. אני חושב שאנחנו לא פחות טובים מבית"ר ירושלים ואנחנו רוצים לעבור אותם כדי להמשיך בגביע. הגביע הוא תמיד שאיפה של מכבי חיפה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
בוס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully