וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד שבה לפסגה עם 0:2 על סלטה ויגו, עוד הפסד לוולנסיה

גריזמן וקראסקו החזירו את הקולצ'ונרוס למקום הראשון על חשבון ברצלונה. עוד הפסד לנוויל, הפעם 2:0 מול סוסיאדד. הצוללת הצהובה חזרה למסלול הניצחונות, בקאמבו כבש צמד נהדר

one
סדריק בקאמבו שחקן ויאריאל. AP
צמד גדול שלו. בקאמבו/AP

המחזור ה-19 והאחרון לסיבוב המשיך היום (ראשון) עם המשחק המוקדם בין ויאריאל לספורטינג חיחון, בו ניצחה המארחת 0:2. במשחק המרכזי גברה אתלטיקו מדריד 0:2 על סלטה ויגו וחזרה לפסגה. במשחק נוסף ניצחה ריאל סוסיאדד את ולנסיה 0:2.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. AP
חזר למקום הראשון. גריזמן חוגג/AP

סלטה ויגו - אתלטיקו מדריד 2:0

הקולצ'ונרוס שבו למקום הראשון אחרי שלא התקשו בבלאיידוס. אנטואן גריזמן כבש ראשון כשדחק פנימה מתוך הרחבה (49). יאניק קראסקו קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-80 עם עוד בעיטה מקרוב. אתלטיקו שבה לנצח אחרי התיקו המביך עם ראיו שמנע ממנה להגדיל את הפער בפסגה, סלטה עם הפסד ליגה שלישי ברציפות והיא מתחילה להתרחק מהצמרת אל עבר מרכז הטבלה.

ריאל סוסיאדד - ולנסיה 0:2

ולנסיה וגארי נוויל ממשיכים להידרדר. המאמן האנגלי רשם עוד הפסד, השני שלו מאז שמונה למאמן העטלפים, והוא סופר חמישה משחקים בליגה הספרדית ללא ניצחון. ולנסיה קיוותה לצאת לדרך חדשה לאחר ה-0:4 הגדול על גרנאדה בגביע, אך נכנעה בדקות הסיום לצמד של ג'ונתאס הברזילאי, שכבש את הראשון בעזרת איבריו המוצנעים בדקה ה-79 לאחר טעות של ז'אומה דומנק, והכפיל שלוש דקות לאחר מכן בנגיחה מתוך הרחבה. הבאסקים חזרו לנצח אחרי שאספו שתי נקודות בארבעת המשחקים האחרונים.

צפו בתקציר

ויאריאל - ספורטינג חיחון 0:2

אחרי ההפסד במחזור הקודם שקטע למארחת רצף של חמישה ניצחונות רצופים, היא רצתה לחזור לנצח מול הקבוצה שנמצאת רק במקום ה-18 ולא ניצחה בעצמה בארבעת המשחקים האחרונים. סדריק בקאמבו, שלא כבש מאז דצמבר, חגג עם צמד. בדקה ה-26 טעות בהגנת חיחון הובילה למסירה ארוכה אל עבר רוברטו סולדאדו, שהעביר למרכז, שם חיכה החלוץ הקונגולזי ודחק מקרוב פנימה. בדקה ה-51 היום של בקאמבו הפך למוצלח, כשקיבל כדור מקצה הרחבה, הטעה מגן, וסובב באומנות לחיבורים. פיצ'ו קוויאר לא יכול היה לעשות כלום. בעקבות הניצחון, ויאריאל שוב התקרבה לריאל מדריד עם 39 נקודות.

משחקים נוספים:

אייבר - אספניול 1:2
לאייבר: טקאשי אינוי (15), בורחה באסטון (74 בפנדל). לאספניול: ז'ואן ז'ורדן (22)
צפו בתקציר המשחק

לאס פלמאס - מלאגה 1:1
ללאס פלמאס: טאנה (51). למלאגה: רוקה סנטה קרוס (72)
צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully