וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה שוב מתמוגג ממסי, דני אלבס ממשיך לתקוף את התקשורת

המאמן נלהב אחרי השלושער של הפרעוש: "מוכיח שהוא הטוב בעולם בכל יום מחדש". המגן עקץ את ברצלונה שביקשה ממנו להסיר פוסט תקיף נגד התקשורת, 53 שחקני רכש ערכו הופעת בכורה

one

בזמן שריאל מדריד עוברת טלטלות, ברצלונה שומרת על יציבות מרשימה. אמש (שבת) הקטלאנים הביסו 0:4 את גרנאדה ועלו למקום הראשון לפחות עד משחקה של אתלטיקו מדריד הערב מול סלטה, אחריו תוכל לחזור לפסגה. זו הייתה הפעם הרביעית העונה שבה ברצלונה מנצחת 0:4, וגם הפעם ליאונל מסי היה שותף בכיר בהצגה עם שלושער. למרות הניצחון הקליל, בברצלונה עסקו מאז סיום המשחק בעיקר בפרשייה החדשה של דני אלבס. המגן תקף בחריפות את התקשורת בפוסט שפרסם במהלך השבוע באינסטגרם, אך נאלץ להסיר אותו לבקשת המועדון.

אמש אלבס סירב להביע חרטה, וכשנכנס כמחליף בדקה ה-62 זכה לתשואות רמות מאלפי האוהדים בקמפ נואו. "אני מתחרט רק על הקללה שהוספתי בסיום הפוסט", אמר בסיום. "בנוגע ליתר - התקשורת כותבת שטויות ועסוקה בזבל, אתם עדיין חארות. האנשים האלה לא מוסיפים כלום למשחק. הם מתלוננים על אלימות במגרשים, אבל הם הראשונים שמלבים אותה. המועדון לא מגבה אותי? אני לא זקוק לתמיכה של אף אחד כדי להביע את העמדות שלי".

דני אלבס, ברצלונה. GettyImages
חושף שיניים. דני אלבס/GettyImages

גם הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו נדרש לסוגיה. "השחקנים יכולים להביע את דעתם בצורה חופשית, פשוט לא אהבנו כמה מילים שנכתבו. לפעמים יש דברים שלא צריכים להיאמר".

לואיס אנריקה שיבח את ליאונל מסי בסיום המשחק. "הוא עושה מה שהוא רוצה, בכל יום מחדש הוא מוכיח שהוא השחקן מספר 1 בעולם". בנוגע להשתלבות של אלש וידאל וארדה טוראן אמר: "הם מתחילים להשתלב, הם במצב די טוב. אני מרוצה מהם". אגב, אחרי רצף ההחתמות המטורף, 53 מתוך 76 שחקני הרכש ערכו אמש הופעות בכורה.

עוד באותו נושא

ספרד: ברצלונה הביסה 0:4 את גרנאדה, שלושער למסי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully