וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוב הפרטים סוכמו, ג'ורדן פארמר בדרך החוצה ממכבי תל אביב

10.1.2016 / 2:10

לאחר הקשיים הראשוניים הושגה התקדמות עם סוכנו של השחקן, והקבוצה הסכימה לפיצוי גבוה יותר על שחרורו. עזיבתו תאפשר להביא חיזוק. גל מקל צפוי לחזור להיכל, כשטבק רוצה גבוה נוסף בסגל

one

בוידאו: המשחק האחרון של ג'ורדן פארמר עם מכבי תל אביב באירופה, מול לובליאנה

מכבי תל אביב קרובה לחתוך את ג'ורדן פארמר, כך נודע לוואלה ספורט. זאת, לאחר שהקבוצה סיכמה הלילה (בין שבת לראשון) עם השחקן את רוב הפרטים על עזיבתו. כפי שפורסם כאן בשבת, במועדון שוחחו מספר פעמים, מאז הניצחון על לובליאנה, עם סוכנו של פארמר השוהה בארץ, ועם השחקן עצמו וביקשו לשחררו, אולם אם עד אמש לא הגיעו הצדדים להסכמה ושררה מחלוקת על גובה הפיצוי לשחקן הלילה, לאחר המשחק מול מכבי חיפה נועדו ראשי הקבוצה והחליטו כי יש לבצע שינוי מידי. לאחר שיחות ליליות בין הצדדים חלה התקדמות משמעותית במו"מ, מכבי תל אביב הסכימה לשלם פיצוי גבוה יותר לשחקן ופארמר בדרך החוצה.

במכבי תל אביב עדיין לא בטוחים אם פארמר יצטרף לנסיעה לרוסיה, למשחק היורוקאפ מול ניז'ני נובגורוד, או יעזוב מידית.

אמש פרסמנו: מכבי תל אביב שוחחה עם גל מקל

אחרי מהפך דרמטי: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי חיפה ועלתה לחצי גמר הגביע

למרות הניצחון, טבק לא מרוצה: "יש לנו מגבלות פיזיות"

ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הקדנציה הנוכחית אפילו לא הזכירה במאום את הקדנציה הקודמת בהיכל. ג'ורדן פארמר/ברני ארדוב

אם הסיכום יתממש ופארמר יעזוב, במכבי תל אביב רוצים להתחזק בשני שחקנים, גבוה ורכז. המאמן ז'אן טבק סבור כבר תקופה ארוכה כי החיזוק הכרחי. בקבוצה נתקלו בקשיים בביצוע המהלך עד כה בגלל חוזהו הכבד של פארמר. הגארד מרווויח העונה כ- 1.25 מיליון דולר, כשעיקר הקושי נבע מחוזהו לעונה הבאה, אז שכרו יעלה ל-1.3 מיליון, כשאופציית היציאה היתה של השחקן בלבד.

שחרורו של פארמר יסלול את דרכו של גל מקל לקבוצה. בין הצדדים כבר היו מגעים ראשוניים, ומכבי תל אביב רוצה להחתימו על חוזה ארוך טווח. למרות שלא הגיעו להסכמה בקיץ, שני הצדדים מפויסים מתמיד בשיחות ביניהם ומעוניינים בהתקשרות כבר העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גל מקל שחקן הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
חוזר ללבוש צהוב? מקל/GettyImages

הצהובים שמחו בעקבות הניצחון אמש על מכבי חיפה. המאמן ז'אק טבק החמיא לשחקנים בסיום על האופי שהציגו. עם זאת, למרות הניצחון במכבי מדגישים: "אנחנו נאבקים בכל משחק. כל משחק הוא ממש מלחמה עבורנו. חייבים שינוי בסגל הקבוצה וחיזוק. אי אפשר להמשיך העונה במצבת השחקנים הנוכחית".

גורם בקבוצה אמר בנימת הקלה: "רוצ'סטי היה חייב לזרוק. טוב שזה נכנס". "ביצענו קאמבק, וזה חשוב גם לביטחון ויכול להשפיע ולשנות עונה שלמה", אמר גורם נוסף.

לא רק רוצ'סטי זכה למחמאות: במכבי החמיאו אמש ליכולת של חיפה ולמאמן רמי הדר, וכן ציינו לטובה את ג'ון דיברתולמאו, המתאזרח של חיפה. הצהובים התרשמו גם מרנה רוז'ו.

רמי הדר מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
במכבי תל אביב התרשמו. רמי הדר/אדריאן הרבשטיין

טיילור רוצ'סטי סיכם: "זה היה ניצחון קבוצתי מדהים, כל כך הרבה דברים היו צריכים לקרות כדי שזה יילך. הם החטיאו זריקות, למרות שהיתה להם לפחות אחת פנויה, הריבאונד שלנו, הוצאנו לפועל דברים שהיינו צריכים בסיום, גם אם זה לא קרה במשחק. דחפנו, המשכנו להאמין ודיברנו על כך בינינו ברבע האחרון, כך הניצחון הושג".

השחקן הוסיף: "כשכולם מאמינים דברים מתרחשים. לא רק אני מקבל תמיכה, אלא כל הקבוצה תומכת זה בזה".

טרבור אמבקווה הוסיף: "ידענו שהולך להיות פה מאוד קשה ושנשחק באווירה לא קלה. הם קבוצה מאוד אגרסיבית, שאוהבת לחטוף. לא הצגנו את הכדורסל הכי טוב שלנו אבל הצלחנו לצאת עם ניצחון חשוב. זו שנה של עליות ומורדות עבורנו, אבל אנחנו מוצאים את הדרך להסתדר. הראינו אופי, שאנחנו לא מוותרים. יש לנו הזדמנות ואנחנו רוצים את הגביע הזה. נכון שהפסדנו לירושלים אבל ניצחנו בחודש דצמבר. בשורה התחתונה וניצחנו את שני המשחקים האחרונים שלנו. זה משחק שאפשר להסתכל אחורה ולהיזכר בו ולשמור על האמונה".

על המהלך של רוצ'סטי אמר אמבקווה: "ידענו שהכדור האחרון יהיה בידיים של טיילור. כמובן. ידענו שטיילור יעשה 'סטפ בק'. זו הזריקה שלו והוא כל הזמן עושה אותה, אז ברגע שהכדור היה בידיים שלו, אך אחד לא דאג, כולנו היינו רגועים".

טיילור רוצ'סטי שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
סל ניצחון שמשנה עונה שלמה? רוצ'סטי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully