וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מנסה להשתחרר מחוזהו של ג'ורדן פארמר, כרגע ללא הצלחה

9.1.2016 / 14:46

לאחר ההפסד להפועל ירושלים הוחלט לנסות להיפטר מחוזהו של המתאזרח, אך הצהובים נתקלים בקשיים בשל עלותו הגבוהה שתאמיר ל-1.3 מיליון דולר בעונה הבאה. פארמר מסרב לוותר על פיצויים

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב על לובליאנה ביורוקאפ

מכבי תל אביב תתארח הערב (שבת, 20:10, ספורט 5) ברוממה אצל מכבי חיפה במסגרת רבע גמר גביע המדינה, אולם מאחורי הקלעים מתחוללת בימים האחרונים דרמה לא קטנה. לאחר ההפסד להפועל ירושלים הוחלט במועדון לנסות לשחרר את ג'ורדן פארמר, כשלוואלה! ספורט נודע כי במכבי כבר פעלו בנושא הלכה למעשה.

בימים האחרונים פנו אנשי מכבי תל אביב לשחקן ולנציגו הטורקי שהגיע לארץ, וביקשו לשחררו. עם זאת, במכבי נתקלים בקשיים בביצוע המהלך, בגלל חוזהו הכבד של פארמר. הגארד מרווויח העונה כ- 1.25 מיליון דולר, כשעיקר הקושי נובע מחוזהו לעונה הבאה, אז שכרו יעלה ל-1.3 מיליון דולר כשאופציית היציאה היא של השחקן בלבד. פארמר המאוכזב מסרב לוותר על פיצויים אלו.

ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם טרבור אמבקווה. יוסי ציפקיס
בקרוב על מזוודות? ג'ורדן פארמר/יוסי ציפקיס

כזכור, לאחר הניצחון מול לובליאנה סירב פארמר לדבר עם העיתונאים, ונראה מתוסכל מאוד במהלך המשחק. כשהמאמן ז'אן טבק הוציא אותו, ניסה פארמר להבין ממנו מדוע פעל כך.

בכל מקרה, מדובר בהידרדרות נוספת ביחסים בין מכבי תל אביב למי שהיה אמור להיות מנהיג הקבוצה, כשנותר לראות אם הצהובים יצליחו להגיע להבנות על שחרור המתאזרח. אם מכבי תל אביב תצליח במהלך ותיפטר מחוזהו של פארמר, מי שנמצא על הכוונת של ראשי הקבוצה הוא גל מקל. ראשי המועדון כבר שוחחו ביניהם בנוגע לרצון לצרף את מקל ולהחתימו על חוזה ארוך טווח.

דרגאן בנדר מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
חייבים לנצח. דראגן בנדר/יוסי ציפקיס

לאחר ההפסד בשבוע שעבר להפועל ירושלים ומשחק הבכורה בשלב הבתים השני של היורוקאפ, מכבי תנסה להעפיל הערב לחצי גמר הגביע, מי שלא ייכללו בסגל הם יוגב אוחיון, דגן יבזורי וארינזה אונואקו.

דראגן בנדר אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "זה משחק חשוב מאוד עבורנו כי זה משחק אחד וחייבים לנצח בו כדי להמשיך הלאה בגביע. אם אנחנו רוצים את הגביע, אנחנו חייבים לנצח. ההפסד לירושלים לא ישפיע עלינו. השגנו ניצחון על לובליאנה והוא עזר לנו גם מבחינת הביטחון".

במכבי תל אביב לא הגיבו לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully