וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות היכולת: במכבי תל אביב שוקלים לשחרר את פארמר עוד העונה

4.1.2016 / 8:32

במועדון דנו מחדש באפשרות לשחרר את הגארד, אך החלטה סופית תתקבל על פי הפיצוי הכספי שיצטרכו לשלם וזהות המחליף שיגיע. גורם: "זה לא סוד שהוא מאכזב ולא מתואם"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל ירושלים על מכבי תל אביב

לא כך ציפו לפתוח במכבי תל אביב את השבוע החשוב. לאחר רצף של תשעה ניצחונות, הפסידו אמש (ראשון) הצהובים 94:85 להפועל ירושלים בארנה. המאמן ז'אן טבק רתח על משחק ההגנה של שחקניו בסיום. אי אפשר לספוג 95 נקודות, נתנו להם לקלוע הרבה יותר מדי ממה שצריך, הרבה יותר. אי אפשר שנשחק לפי הקצב של היריבות שלנו. זה לא מה שתרגלנו וכך לא ננצח משחקים", אמר להם המאמן בין היתר.

בקבוצה שוחחו לא אחת העונה מאחורי הקלעים על החולשה של ג'ורדן פארמר, אולם מסתבר כי בימים האחרונים שוחחו בכירים במכבי מחדש על האפשרות לשחרר את השחקן כבר העונה. למרות ששכרו גבוה וכך גם הפיצוי הכספי שיצטרכו לשלם לו, בקבוצה ינסו לשחרר את הגארד המאכזב והחלטה על כך תתקבל על פי הפיצוי הכספי שיצטרכו לשלם לו וזהות השחקן שיצרפו אם ישוחרר.


לנדסברג ביצע תנועת שחיטה לאוהדי ירושלים, טבק זעם

ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא אהב את ההגנה של שחקניו. טבק עם פארמר/ברני ארדוב

טבק מאוכזב בעיקר מ"הדרך בה הפסידו", כהגדרתו. "אני צריך לצפות במשחק שוב ולקבל החלטות ולהבין למה זה קורה לנו. זה קרה לנו גם מול דרושפאקה", הודה אמש. המאמן הקרואטי מעוניין בחיזוק והבאת גבוה נוסף, כשגם ההנהלה הצהובה מבינה כי הסגל הנוכחי עלול לא להספיק למאבקים בליגה וביורוקאפ. "היו המון טעויות בבניית הקבוצה",הודה גורם בקבוצה. "זה לא סוד שפארמר מאכזב וכל מה שקרה איתו היה בלתי צפוי. פארמר איבד לגמרי את הביטחון שלו וכרגע הוא לא מתואם עם שאר הקבוצה. ירושלים נראתה יותר טוב מאיתנו ולמרות משחק מצוין של דווין סמית' הגיע להם לנצח. אין מה להגיד", הוסיף הגורם.

מעבר לאכזבה המקצועית, לא מעט תקריות עגומות העיבו על המשחק. בספסל מכבי טענו שלא מעט מהאוהדים האדומים התגרו וקיללו את אנשי מכבי לאורך כל המשחק. "אוהדים ליד הספסל לא הפסיקו לקלל את השחקנים ואת שמעון", אמרו בקבוצה. סילבן לנדסברג הגיב לקללות הקהל בסיום, נעמד מול הקהל האדום שהוא מבצע תנועת שיסוף גרון לעבר הקהל. גיא פניני, אייק אופייבו וג'ורדן פארמר מיהרו לבקש מלנדסברג שיחדל. כתוצאה מכך התפתח עימות קל בין שחקני הפועל ירושלים ושחקני מכבי. "לא ראינו את זה ונברר מה קרה. ממה שהבנו מכמה אנשים שם לא הפסיקו להתגרות בהם, אבל אם זה קרה נדבר עם סילבן, האוהדים שלהם עשו כל מיני פרובוקציות וקיללו ללא הפסק את השחקנים, אבל אנחנו בטח לא צריכים להיגרר או להגיב באותה דרך. כולנו נגד אלימות מכל סוג", אמרו במכבי על התקרית.

אוהדי ירושלים תלו מספר שלטים נגד שמעון מזרחי ( ("שמעון מאפיונר" "שמעון יסדר".). בנוסף, בין אוהדי מכבי לבין כוחות האבטחה התפתחה תקרית אלימה בסיום המשחק. לטענת אוהדי מכבי המאבטחים וכוחות השיטור האיצו בהם להתפנות מהיציע העליון באולם, שם מוקמו האוהדים והחלו לדחוף אותם, כשעימותים אלימים ומכות החלו בין שני הצדדים. אוהדי מכבי תל אביב יצאו בטענות קשות על ההתנהלות אנשי האבטחה: "הפרידו בין האוהדים, אבל התייחסו אלינו כאילו אנחנו אסירים ולא קהל שיוצא החוצה, פשוט העיפו אותנו בגסות ובאלימות, העיפו ציוד יקר שלנו. היו שם ילדים בני 17, 18 שפשוט התנהגו אליהם באלימות", סיפר אחד מהאוהדים שנכח בתקרית. ביום רביעי יפתחו הצהובים את דרכם ביורוקאפ ובקבוצה מודעים לכך שיכולת כזאת לא תספיק למאבקים באירופה.

ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול בר טימור שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
בדרך החוצה? פארמר מול בר טימור/ברני ארדוב

ג'ורדן פארמר, שרשם עוד משחק מאכזב, סיכם: "שיחקנו טוב במשחקים האחרונים אבל מול ירושלים לא היינו בקצב שהיינו צריכים. הם היו מוכנים מול מה שתכננו לעשות, נתנו להם לקלוע הרבה יותר מדי נקודות. ניצלנו בשלב מוקדם את זה שד'אור פישר וגפני לא שיחקו אבל ככל שהמשחק התקדם זה לא הצליח".

לשאלה האם הרגיש תסכול, השיב פארמר : "ייתכן, כי אף אחד לא אוהב להפסיד, אני יודע מה אני מסוגל לעשות, אני רוצה לשוב לזה, אבל אני צריך למצוא את הדרך שלי עם כל הקבוצה ולהשתלב. כקבוצה אנחנו עדיין צריכים להשתפר ובתהליך. באופן אישי אני עושה את מה שרוצים ממני , זו לא שנה שהכל סביבי, באופן אישי אני רוצה לתרום ולהצליח עבור הקבוצה, לא עבור עצמי".

טרבור אמבקווה הוסיף: "הם ניצחו פעמיים. זה נכון. אבל זה לא מסר של ירושלים כלפינו להמשך העונה . יש עוד עונה ארוכה ונפגוש אותם גם בסיבוב השלישי ובפלייאוף. תהיה לנו עוד הזדמנות לנקום בהם ולנצח. במשחק הזה לא היה קל. לא עשינו עצירות כמו שצריך ונתנו להם לקלוע, אנחנו צריכים לשפר את ההגנה".

על האווירה הוסיף אמבקווה: "היתה אווירה נהדרת, משחק מרגש, המון אוהדים שלנו הגיעו. לשאלה האם המשחק ישפיע לקראת שני המשחקים החשובים - ביורוקאפ ובגביע השיב השחקן: "זה לא ישפיע עלינו, נחזור לאימונים, נצפה בווידאו, נשפר ונתקן טעויות שביצענו. יש לנו משחק מאוד חשוב ביורוקאפ ואנחנו רוצים להתחיל את המשחקים ולנצח".

דונטה סמית' ויותם הלפרין חוגגים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully