וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצ'סטי: "שמח שזה נכנס", טבק: "יש לשחקנים שלנו מגבלות פיזיות"

צהלות שמחה בחדר ההלבשה של מכבי ת"א אחרי הניצחון על מכבי חיפה בגביע. גיבור הניצחון: "האמנו בעצמנו". המאמן ניתח: "הגיע לנו לנצח, מתאימים יותר לאירופה מאשר לישראל". הדר: "איבדנו את המשחק בהתקפה"

צילום ועריכת וידאו: אדריאן הרבשטיין
טיילור רוצ'סטי שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
סל ענק. רוצ'סטי/אדריאן הרבשטיין

מכבי תל אביב עלתה היום (שבת) לחצי גמר גביע המדינה בתום משחק אדיר שהסתיים ב-70:73 על מכבי חיפה בזכות שלשת ניצחון של טיילר רוצ'סטי בשנייה האחרונה. הצהובים נקלעו לפיגור דו ספרתי ברבע האחרון, אך ריצת 2:19 ב-7 הדקות האחרונות סידרה לקבוצה של ז'אן טבק מקום בין 4 האחרונות במפעל השני בחשיבותו בישראל.

בסיום המשחק נשמעט צהלות שמחה מכיוון חדר ההלבשה של מכבי תל אביב, כשהשחקנים בינם לבין עצמם מודים שהיה להם הרבה מזל בדקות הסיום. גארד מכבי תל אביב טיילר רוצ'סטי אמר לאחר המשחק: "אני שמח שזה נכנס ברגע גדול. עשינו קאמבק מרשים בזכות העובדה שהאמנו בעצמנו והשגנו את הניצחון. ידענו שיהיה משחק גדול וזה הגיע לזריקה חשובה ואחרונה. כל הקבוצה עשתה את העבודה בריבאונד ובזכות זה השגנו את הניצחון. הרבה פעמים קבוצות חוזרות מפיגור ולא מצליחות לנצח, אבל אנחנו עשינו את זה. כל משחק נותן לנו עוד ביטחון, אנחנו רוצים להמשיך במומנטום ולהשיג עוד ניצחונות בהמשך".

קלאסיקה: מכבי תל אביב בחצי הגמר אחרי 70:73 דרמטי מול מכבי חיפה

רמי הדר מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"אין מגיע בכדורסל". רמי הדר/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי תל אביב ז'אן טבק אמר בסיום: "אני חושב שהגיע לנו לנצח כי עבדנו קשה. הדברים לא עבדו בהתחלה בגלל שלא הוצאנו לפועל, לא בגלל שלא ניסינו. יש לנו בעיה עם משחקים פיזיים, זו החולשה שלנו. אני חושב שלשחקנים שלנו יש מגבלות פיזיות. בישראל משחקים אחרת באירופה, הקבוצה הזו מתאימה יותר לאירופה מאשר לישראל".

"לא הופתעתי מחיפה, זה המשחק הראשון שלי נגדם. זו הקבוצה היחידה בישראל שמשחקת הגנה בצורה הזו. יש לי הרבה כבוד אליהם. אני חושב שקבוצה שמשחקת הגנה הזו תצליח מאוד".

"לא הרגשתי באף שלב שנפסיד, כי אם ארגיש זאת, זה יעבור לשחקנים. המסר היחיד בשני הטיים אאוט האחרונים היה להישאר קשוחים. הבעיה שלנו היום הייתה ירידת מתח כי כבר הובלנו ב-8 או 9 ואיבדנו את זה. הבעיה השנייה היא הקשיחות והאגרסיביות".

שחקני מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
מתאימים יותר לאירופה? שחקני מכבי תל אביב/אדריאן הרבשטיין

הפורוורד גיא פניני אמר: "זה היה משחק שיכול היה ללכת לפה או לפה. המומנטום זז מצד לצד, ושלהם היה ברבע הרביעי ואני שמח שהצלחנו לחזור מבור כזה. לא כל קבוצה יכולה לצאת ממצב כזה, כמו אריות. מי שהיה על המגרש ב-5 דקות האחרונות נתן הכל, אנשים מפורקים על הרצפה. זה הספיריט של מכבי, לא לוותר ולתת הכל. שמח שהפעם ניצחנו. אנחנו עדיין יכולים לזכות בשלושה תארים העונה ואני שמח שזה נשאר ככה. היה לחץ, זה לא משחק ליגה, בליגה אפשר לתקן, בגביע אי אפשר. הלחץ עלה והעצבים עלו ופה נמדדת קבוצה עם אופי. לא קל לעשות את הדברים הנכונים ועשינו את זה".

"במינוס 14, 5 דקות לסוף אתה לא פייבוריט לנצח ולפעמים המחשבות הולכות לכיוונים שליליים. כשאתה בתוך קבוצה, כשאתה מוריד את הראש תמיד יהיה מי שירים אותך. אצלי זה היה היום אבי אבן".

מאמן המפסידה, רמי הדר, סיכם: "אין מגיע ולא מגיע. היה לנו משחק שהיינו צריכים לנצח ואין לי מה להוסיף מעבר לזה. אני חושב שאיבדנו את המשחק בהתקפה, החטאנו קליעות חופשיות ודווין סמית' נתן שלשה ענקית שהייתה בפוזשן משמעותי ביותר. הסיטואציה של השלשה בסוף הייתה בעייתית עבורנו כי לא היה לנו טיים אאוט לפני. אין לי טענה לדיברתולומאו ששמר על רוצ'סטי, הוא היה מצוין. כרגע, לא אמרתי לשחקנים שלי כלום".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully