וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטירוף סביב זידאן שובר שיאים, איסקו עוקץ: "חזרנו ליהנות מכדורגל"

בספרד נלהבים מהופעת הבכורה של מאמן ריאל על הקווים: "הכל השתנה ביום אחד". החולצה של זידאן מימיו כשחקן נמכרת מחדש בקצב מסחרר, בייל: "זידאן היה שחקן גדול, עכשיו הוא יהיה מאמן גדול"

one

הסטטוס קוו בצמרת הספרדית נמשך עם הצגות של ברצלונה וריאל מדריד אמש (שבת) במסגרת המחזור ה-19 בלה ליגה. ליאו מסי חגג עם שלושער ב-0:4 של ברצלונה על גרנאדה. זינדין זידאן רשם בכורה כמאמן ריאל מדריד וראה את גארת' בייל כובש גם הוא שלושער ב-0:5 של ריאל מדריד על לה קורוניה, כשקארים בנזמה מוסיף צמד לבלאנקוס.

הטירוף סביב זינדין זידאן שובר שיאים. אמש הוציאה הקבוצה הודעה כי תמכור שוב את חולצה מספר 5, אותה לבש בימיו כשחקן הבלאנקוס. נכון לאתמול, החולצות נמכרות בקצב מסחרר, מהר יותר מקצב מכירת החולצות של כריסטיאנו רונאלדו.

בנזמה חוגג את הראשון/GettyImages

"אהבתי יותר מהכול את הגישה של השחקנים. זה לא קל לנצח 0:5 בשום משחק. כשמאמן מנצח משחק ככה הוא שמח ואני שמח", כך אמר זידאן בסיום הניצחון המשכנע של ריאל והוסיף: "היום היה עוד אתגר בשבילי ומה שאני רוצה זה ליהנות. אני מודה לקהל אבל הקהל בא לראות את השחקנים ואת הקבוצה מנצחת".

על ההצגה של גארת' בייל: "הוא רץ בלי הפסקה ויצר הרבה מרחב במשחק. הוא שיחק מצוין". על התמיכה של הקהל: "הייתה אווירה מצוינת והקהל היה מאחורי הקבוצה. אנחנו חייבים להמשיך בדרך הזו לנצח כמה שיותר משחקים ולתת כדורגל טוב".

גארת' בייל הוסיף: "אני מאושר, אלה שלוש נקודות חשובות. כולם יודעים איזה שחקן זידאן היה, אני בטוח שגם בתור מאמן הוא יהיה נהדר. אנחנו מקצוענים וחייבים לדעת להגיב לסיטואציות קשות כמו שהיו לנו".

מי שהעלה תהיות בסיום המשחק הוא איסקו, שפתח, הציג יכולת טובה, וצייץ: "שמח מהניצחון ובעיקר שמח ליהנות שוב מכדורגל". אחר כך הוסיף הקשר: "אני מתכוון לחזור לשחק, והרבה. רפא היה מאמן טוב ואני מאחל לו בהצלחה, אבל כיף לשחק תחת מאמן כמו זידאן".

עוד באותו נושא

ספרד: 0:5 לריאל מדריד על לה קורוניה בבכורה של זידאן, שלושער לבייל

לכתבה המלאה
מאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן. GettyImages
האוהדים כבר סוגדים לו. שלט לכבוד זידאן/GettyImages

לוקה מודריץ' התייחס בסיום לעזיבה של בניטס: "אני מצטער בשבילו, אבל היינו זקוקים לשינוי. חבל לי לראות שהוא לא כאן, אבל ככה זה בכדורגל - כשדברים לא עובדים, המאמן תמיד משלם על זה מחיר. כשמשהו לא מתפקד כמו שצריך עושים שינויים, וזה מה שקרה. אני מעריך את רפא אבל אם להיות כנים, עשינו חתיכת שינוי במשחק הזה".

בתקשורת המקומית שיבחו את תצוגת האימון של זידאן. "המאניטה של זידאן", קראה הכותרת הראשית ב'מארקה'. "השינוי בריאל היה מהיר וקיצוני. החזקת הכדור, ההקרבה, המהירות, הלחץ, הכדורגל המלהיב. איסקו אמר שהוא נהנה שוב מכדורגל, ויש לזה סיבה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully