וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיבאץ העניק לבריאנט גופיה של שארלוט, כספי: "אחזור מול גולדן סטייט"

חבר ההנהלה של הקינגס, שעבר לפני 20 שנה להורנטס תמורת הממבה, סגר מעגל. רונדו הופתע מהיחס האוהד לו קובי זכה: "הרגיש כמו משחק חוץ". כספי ישוב בקרוב מהפציעה, מחליפו הצטיין

קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
רגע, זה משחק בית או חוץ? קובי אומר שלום לאוהדי סקרמנטו/GettyImages

אחד האולמות בהם קובי בריאנט הרגיש הכי בנוח לאורך הקריירה הוא הארקו ארינה של סקרמנטו. הלילה (בין חמישי לשישי) הוא קיבל צ'אנס להיפרד בפעם האחרונה מהמקום בו רכש לעצמו יריבים רבים, רגע לפני שהוא תולה את הנעליים והארקו ארינה סוגרת את שעריה. זה נגמר עם תצוגה חיובית כולל 28 נקודות, וציון דרך נוסף בקריירה האדירה שלו. בריאנט הפך לשחקן הצעיר ביותר שחוצה את רף 33,000 הנקודות בקריירה עם ג'אמפר מוצלח ברבע השני, וראה את חבריו לקבוצה רושמים קאמבק נהדר ומוחקים פיגור 27 ברבע האחרון, בו כלל לא שותף.

לרוע מזלו המשחק בכל זאת הסתיים בהפסד 115:118, אבל עם טעם מתוק בפה בעקבות היחס שקיבל מהאוהדים. אלפי הצופים בארקו ארינה הריעו אחרי כל סל שלו, והנהלת הקינגס אפילו ערכה לו טקס פרידה, בה הוקרנו הרגעים הגדולים שלו מולם לאורך ההיסטוריה. רגע מרגש נוסף נרשם עוד לפני המשחק, כשוולאדה דיבאץ העניק לבריאנט גופיה של שארלוט בעונת 1996, זכר לטרייד המפורסם בו השניים החליפו קבוצות. דיבאץ' עבר להורנטס, הגיא לשיא בסקרמנטו וחזר לליקרס לעונת פרישה ב-2004/05, בעוד הממבה השחורה תקע יתד ב-LA והפך לפנים של הפרנצ'ייז.

ולאדה דיבאץ', מבעלי סקרמנטו קינגס, עם קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
מזכרת קטנה ומיוחדת. קובי ודיבאץ/GettyImages

אמש דיבאץ הודה בכנות נדירה כי במבט לאחור, הטרייד ההוא היה מוצדק. "לא אהבתי את הרעיון בהתחלה, אבל אחר כך הבנתי שאם הייתי בנעליים של ג'רי ווסט, הייתי עושה בדיוק את אותו הדבר. הייתי מעביר אותי בטרייד תמורת קובי, אין שאלה", אמר. בריאנט התרגש כשקיבל את הגופיה מדיבאץ, ואמר "זה נהדר, לוולאדה תמיד היה חוש הומור משובח, הוא תמיד היה בדחן. בגלל זה שנינו הסתדרנו היטב".

גם שחקני סקרמנטו הופתעו מהיחס האוהד שהופגן כלפי קובי באולם, בו היה רגיל לחוש איבה תמידית. "בשלב מסוים לא ידעתי אם אנחנו משחקים בבית או בחוץ. כשקובי הטביע חשבתי לעצמי 'מה לעזאזל קורה פה, איפה אני נמצא'", אמר רייג'ון רונדו, שהצטיין עם כמה סלים קריטיים. "היינו אויבים במשך כל כך הרבה שנים, ובכל זאת הם הפגינו כלבוד. סקרמנטו תמיד הייתה יריבה מיוחדת עבורי, חבל לי שבקרוב האולם הזה יינטש", אמר קובי.

הגיבור הטראגי של המשחק היה דיאנג'לו ראסל. הרוקי של הלייקרס רשם את משחקו הטוב ביותר ב-NBA עם 27 נקודות כולל 11 ברבע האחרון, אך נאלץ לנטוש את הפרקט עקב פציעה בברך שמאל. בלעדיו, הקינגס השתלטו בחזרה על המשחק וניצחו. "עוד לא ראיתם כלום, זה כל מה שיש לי לומר. העולם עוד לא כלום ממה שיש לי לתת. אני יודע למה אני מסוגל, אתם תצטרכו לחכות ולראות", הצהיר הגארד הצעיר בביטחון מוחלט. בצילום שנערך לו אחרי המשחק לא התברר כי החבלה ממנה הוא סובל לא משמעותית. "הוא היה נהדר. לקינגס יש מזל שהוא לא שיחק עד הסוף", אמר ביירון סקוט.

עוד באותו נושא

פרידה ראויה: בריאנט קלע 28 במשחקו האחרון בסקרמנטו, הקינגס ניצחו

לכתבה המלאה
דיאנג'לו ראסל, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
הגיבור הטראגי. ראסל לפני הפציעה/GettyImages

מי ששוב החמיץ משחק שלם הוא עומרי כספי, שנעדר משחק שלישי ברציפות בשל פציעה שהוא סוחב בגבו. כספי העלה היום לאינסטגרם תמונה משותפת שלו ושל קובי בריאנט, וכתב: "ניצחון לא פשוט, מקווה לחזור ביום נגד הווריירס. משחק אחרון של קובי בסקרמנטו! כבוד ענק!".

בהיעדרו, קווינסי אייסי פתח בחמישייה והציג יכולת טובה מאוד. הפוורורד סיים עם 16 נקודות וזכה למחמאות מג'ורג' קארל בסיום. "הוא עושה עבודה טובה מאוד, אני מרוצה ממנו", אמר המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully