וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ארסנל ומנצ'סטר סיטי ניצחו, יונייטד נמנעה ממבוכה

מחזיקת הגביע ניצחה 1:3 את סנדרלנד, שער אדיר לאגוארו ב-0:3 של הסיטיזנס בנוריץ'. רוני כבש בפנדל בדקה ה-93 ב-0:1 הדחוק על שפילד יונייטד לאחר התחזות של ממפיס. אסטון וילה נגררה למשחק חוזר אחרי 1:1 עם וויקומב מהליגה הרביעית. ברייטון הודחה

מרואן פלאייני שחקן מנצ'סטר יונייטד מול ניל קולינס שחקן שפילד יונייטד. AP
התקשה אבל ניצח. פלאייני/AP

אחרי ההסתבכות של ליברפול, שנגררה למשחק חוזר על ידי אקסטר הקטנטנה, גם אסטון וילה מעדה היום (שבת) בסיבוב השלישי של הגביע האנגלי עם 1:1 מול וויקומב מהליגה הרביעית. ארסנל (1:3 על סנדרלנד) ומנצ'סטר סיטי (0:3 על נוריץ') עשו את שלהן. מנצ'סטר יונייטד גם כן ניצחה, 0:1 את שפילד יונייטד, אך בזכות פנדל של וויין רוני בדקה ה-93 ולא לפני שהציגה משחק נפל. תומר חמד שיחק 14 דקות בהפסדה של ברייטון 1:0 להאל סיטי, בעוד בירם כיאל לא נכלל בסגל.

אנתוני מרסיאל שחקן מנצ'סטר יונייטד מול ג'ון ברייפורד שחקן שפילד יונייטד. AP
נמנע ממבוכה. מרסיאל/AP

מנצ'סטר יונייטד - שפילד יונייטד 0:1

השדים האדומים נמנעו ממבוכה גדולה בזכות פנדל של וויין רוני בדקה ה-93 באחד המשחקים החלשים של הקבוצה העונה לאחר שממפיס דפאי התחזה ברחבה. הקבוצה של לואי ואן חאל הציגה משחק מביש מול הקבוצה מליג 1 (הליגה השלישית) בבית למרות שהמאמן ההולנדי עלה עם הרכב חזק מאוד. הבעיטה הראשונה של יונייטד למסגרת הגיעה בדקה ה-67 והנתון המדאיג יותר אומר שהקבוצה כבשה רק שער אחד במחצית הראשונה בעשרת משחקי הבית האחרונים שלה. ואן חאל שוב ספג בוז וקריאות להתפטר וינסה להציג יכולת טובה יותר בסט. ג'יימס פארק ביום שלישי מול ניוקאסל בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ארסן ונגר מאמן ארסנל. GettyImages
עבד קשה. ונגר/GettyImages

ארסנל - סנדרלנד 1:3

כחודש אחרי שהתקשתה מולה בבית ובסופו של דבר ניצחה 1:3 בליגה, ארסנל שוב עבדה קשה מול החתולים השחורים לפני שעברה שלב עם אותה תוצאה. ירמיין לנס ההולנדי הפתיע כשהעלה את סנדרלנד ליתרון בדקה ה-17, אבל ג'ואל קמפבל הקוסטה ריקני, שכבש גם במשחק הליגה מול סנדרלנד, השווה בחלוף שמונה דקות אחרי עבודת הכנה טובה של תיאו וולקוט. אלכס איוובי הניגרי הצעיר פתח בהרכב במקום מסוט אוזיל שנותר הפעם מחוץ לסגל, אך המחליף שלו ארון ראמזי החזיר את היתרון בדקה ה-72, שש דקות אחרי שנכנס, לפני שהקטור ביירין שבישל לו, הכין גם לאוליבייה ז'ירו בדקה ה-75.

ג'ואל קמפבל שחקן ארסנל. רויטרס
אותה אותה, אותו כובש. ג'ואל קמפבל/רויטרס

נוריץ' - מנצ'סטר סיטי 3:0

התכולים ממשיכים להיאבק על כל התארים. במשחק הראשון של חצי גמר גביע הליגה הם אמנם הפסידו לאברטון, אבל עד לגומלין הם עברו בצורה חלקה סיבוב בגביע עם ניצחון חוץ על הקנריות. נוריץ' לא ניצחה את מנצ'סטר סיטי בבית מאז אוגוסט 2001, וסרחיו אגוארו דאג שזה לא יקרה גם הפעם. הארגנטינאי כבש שער סולו יוצא דופן בדקה ה-16, כשעבר שחקן אחד, הטעה עוד שניים ומול הרביעי שלח רגל ארוכה כדי לכבוש. 15 דקות לאחר מכן, היה זה הצעיר קלצ'י איהנאצ'ו שהכפיל. קווין דה בראונה חתם בדקה ה-78.

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
ביצוע מרהיב. סרחיו אגוארו/רויטרס

וויקומב - אסטון וילה 1:1

רמי גארד קיווה להשיג ניצחון בכורה באנגליה, אבל זה לא קרה גם מול יריבה מהליגה הרביעית. אסטון וילה, שלא ראתה ניצחון מאז ה-0:1 בדרבי על בירמינגהאם בגביע הליגה ב-22 בספטמבר, דווקא עלתה ליתרון משער של המגן מיקה ריצ'רדס בדקה ה-22, אך זה לא הספיק. וויקומב הקטנה, המדורגת שישית בליג 2, קיבלה מתנה מאשלי ווסטווד שגרם לפנדל מיותר והמגן ג'ו ג'ייקובסון איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-50. נועלת טבלת הפרמיירליג תצטרך לנצח במשחק החוזר.

שחקני וויקומב חוגגים. GettyImages
כפו משחק חוזר. שחקני וויקומב חוגגים/GettyImages

שאר משחקי יום שבת

ווטפורד - ניוקאסל 0:1
ווסט ברומיץ' - בריסטול סיטי 2:2
דונקסטר - סטוק סיטי 2:1
ווסטהאם - וולבס 0:1
אברטון - דאג אנד רד 0:2

הארטלפול - דרבי קאונטי 2:1
קולצ'סטר - צ'רלטון 1:2
פיטרבורו - פרסטון 0:2
ניופורט קאונטי - בלקבורן (נדחה)
בירמינגהאם סיטי - בורנמות' 2:1

איפסוויץ' - פורטסמות' 2:2
שפילד וונסדיי - פולהאם 1:2
ברנטפורד - וולסול 1:0
ברי - ברפורד סיטי 0:0
נוטינגהאם פורסט - ק.פ.ר 0:1

איסטלי - בולטון 1:1
האדרספילד - רדינג 2:2
האל סיטי - ברייטון 0:1
מידלסברו - ברנלי 2:1
לידס - רות'רהאם 0:2
נורת'המפטון - מילטון קיינס דונס 2:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully