וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ליברפול חילצה 2:2 מול אקסטר סיטי הקטנטנה

כמעט סנסציה בסיבוב השלישי: המדורגת 16 בליגה הרביעית הובילה פעמיים, אך ג'רום סינקלייר (12) ובראד סמית' (73) הצילו את ההרכב הצעיר שהעלה יורגן קלופ, וכפו משחק חוזר

שחקני אקסטר סיטי חוגגים עם לי הולמס. רויטרס
ערב גדול כמעט הספיק לסנסציה. אקסטר חוגגת את השער השני/רויטרס

למשחק במסגרת הסיבוב השלישי בגביע האנגלי הגיעה אקסטר סיטי עם רצף של ארבעה הפסדים רצופים, שדרדרו אותה עד המקום ה-16 בליג 2 (הליגה הרביעית בגודלה באנגליה). גם זה לא מנע ממנה להשלים את אחד המשחקים הגדולים בתולדותיה, כשסיימה ב-2:2 עם ליברפול וכפתה משחק חוזר שייערך באנפילד.

יורגן קלופ ביצע 11 שינויים בהשוואה להרכב ששיחק מול סטוק סיטי, ונתן קרדיט לשחקנים צעירים רבים, אלא שהפתיחה היתה כל כולה של הסינדרלה מהליגה השלישית: כבר בדקה השמינית שלח ג'וש ריד כדור רוחב לטורן ניקולס, שהכניע את אדם בוגדן מקרוב וקבע 0:1 לאקסטר. למזלו של קלופ, המייטי רדז הגיבו במהירות וארבע דקות לאחר מכן ניצל ג'רום סינקלייר טעות בהגנת המארחת, והשווה ל-1:1. אלא שאז, שניות לפני השריקה למחצית, סובב לי הולמס כדור קרן מדהים ישירות לרשת של בוגדן, והשיב את היתרון למארחת. ליברפול ניסתה לחזור לעניינים במחצית השנייה, ובדקה ה-73 גם עשתה זאת, כשהתקפה קבוצתית יפה הסתיימה בהרחקה לא טובה, ובבעיטה של בראד סמית' פנימה.

זה נגמר ב-2:2, והעולה לסיבוב הרביעי תיקבע במשחק חוזר. שם, ניתן רק להניח, קלופ יבחר בהרכב מעט מנוסה יותר.

תראו איפה התראיין יורגן קלופ לפני שריקת הפתיחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully