וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "קיירי אירווינג הוא הרכז הטוב ב-NBA ביחד עם סטף קרי"

ג'יימס נתן מחמאה אדירה לחברו אחרי הניצחון על וושינגטון: "אנחנו כמו צמד מה-WWF". בלאט שפע גם הוא מחמאות: "סמית'? בישראל אנחנו אומרים טפו טפו. קיירי? לא אפתח פה לשטן". וגם: הפרשנים מכתירים טריו חדש

AP

בווידאו: דיוויד בלאט אחרי המשחק

קליבלנד קאבלירס השיגה הלילה (בין רביעי לחמישי) את הניצחון החמישי שלה ברציפות עם 115:121 מרשים על וושינגטון וויזארדס, אך בקאבס התעסקו בעיקר במשחק המרשים שסיפק קיירי אירווינג. קיירי סיפק משחק גדול של 32 נקודות, כולל 10 מכריעות ברבע האחרון, כדי להעניק לקבוצתו ניצחון על אחת היריבות הגדולות שלהם במזרח. באופן אישי, קיירי גם הוכיח לג'ון וול, שאמר שההצבעות לאולסטאר, ששמו אותו אחרי קיירי, הן "בדיחה", שגארד הקאבס הוא עדיין אולסטאר לכל דבר.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד. AP
מרוצה מהכוכב שלו. בלאט/AP

מספרי המשחק

* ג'יי אר סמית' קלע 5 שלשות ועלה למקום ה-21 בקלעי השלשות בהיסטוריה כשהוא חולף על פני טים הארדוואי.

* בלאט פתח עם ג'יימס, לאב, תומפסון, סמית' ואירווינג בפעם הרביעית העונה. המאזן - 0:4.

* קליבלנד במאזן של 1:5 כשלברון ג'יימס וקיירי אירווינג קולעים 30 נקודות או יותר ביחד בערב.

* ג'יימס (34 נק'), קיירי (32 נק') וסמית' (25 נק') קלעו 36 מ-60 מהשדה והשיגו 91 נקודות יחד.

* המשחק היה ה-10 העונה בו לברון ג'יימס קולע מעל 30 נקודות.

* לברון ג'יימס השיג את הדאבל דאבל ה-300 בקריירה שלו. הוא מדורג במקום ה-31 בכל הזמנים בקטגוריה הזו.

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד. AP
איש הדאבל דאבל. לברון/AP

הציטוטים

דיוויד בלאט התייחס למשחק ואמר: "ההופעה של קיירי מעודדת מאוד מבחינתנו. צריך להירגע, הוא חוזר לאט לאט והוא שיחק מצוין בשני המשחקים האחרונים שלנו. יהיו משחקים פחות טובים שלו ואנחנו נצטרך להתמודד עם זה. וושינגטון עשתה חילופים בכל פיק אנד רול והקשתה עלינו לשחק את ההתקפה הרגילה שלנו ולכן היינו צריכים להסתמך על כישורים של אחד על אחד של לברון וקיירי. השגנו זריקות טובות, אך הם לא הגיעו אחרי הנעת כדור. וושינגטון שיחקה טוב מאוד התקפית וקלעה מכל מקום. שיחקנו סגנון אחר כדי להתאים עצמנו למשחק".

"הדבר היפה ב-NBA הוא שאפשר לאבד יתרון של 18 נקודות ולעלות ל-10 מיד אחר כך. הם הציבו בפנינו אתגר טוב וזה היה משחק כדורסל מצוין. הם קבוצה נמוכה ואנחנו התאמנו את עצמנו עם טריסטן תומפסון וקווין לאב בקו הפנים. קיירי מייצר הרבה מצבים וצריך יותר משחקן אחד לשמור עליו. אני לא רוצה לפתוח פה לשטן, זה פשוט הולך טוב מבחינתו".

על היכולת המצוינת של ג'יי אר סמית' אמר בלאט: "בישראל אנחנו אומרים 'טפו טפו', זה כמו 'לדפוק על עץ' באנגלית". לג'יי אר יש גישה נהדרת, הוא קלעי טוב ואנחנו רוצים שהוא יהיה אגרסיבי. הוא עוזר לנו הרבה".

עוד באותו נושא

הקוסם: קיירי אירווינג הוביל את קליבלנד ל-115:121 על וושינגטון

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס שחקן קליבלנד. AP
"צמד של WWF". לברון/AP

קיירי אירווינג אמר: "רציתי להיות אגרסיבי ברבע האחרון. הם קלעו זריקות קשות וניסינו להיאבק בהם. ג'ון וול היה מצוין, אבל הצלחנו לקלוע כמה זריקות טובות ברבע האחרון ולנצח. יש לנו את האפשרות לשחק עם ליין אפ נמוך ונעשה את זה כשצריך".

על הדברים של ג'ון וול בנוגע להצבעות לאול סטאר אמר קיירי: "לא אגיב על זה עוד, אין בינינו שום דבר רע. ההצבעות עובדות ככה כבר שנים ואנשים מצביעים לשחקנים פצועים. יש בינינו יריבות ספורטיבית טובה והוא שחקן מצוין שימשיך להיות טוב בשנים הקרובות".

"אני ממשיך לחזור לקצב ואני רוצה להמשיך לעזור לקבוצה שלי. אני מרגיש טוב ואני מקווה להמשיך להתקדם ולעשות כל מה שצריך כדי לנצח. אני עובד קשה כדי לחזור להיות האתלט המוביל שהייתי לפני הפציעה. משחק אחרי משחק, אנחנו מנצחים ואני נבחן כל ערב ואני שמח שאנחנו מנצחים לאחרונה".

ג'יי אר סמית' שחקן קליבלנד. AP
"טפו טפו". ג'יי אר סמית'/AP

לברון ג'יימס התייחס גם הוא למשחק ואמר: "הם שיחקו סמול בול והכניסו אותנו למצבים קשים, אבל התמודדנו עם זה בזכות קור רוח. כשמשחקים בידוד וזה לא יעיל, צריך לחשוב על דברים, אבל אני וקיירי שחקנים טובים בבידוד וזה עובד. למרות ששיחקנו הרבה בידודים, ג'יי אר קלע 25 נקודות וזה אומר הרבה. היינו צריך לבנות קיר (וול) לג'ון וול. הוא היה אגרסיבי והיינו צריכים להוציא אותו מהקצב. אני וקיירי? יש לנו בטחון אחד בשני, זה כמו קרב זוגות ב-WWF של פעם".

"קיירי ממשיך להשתפר ולהחלים מהפציעה. הוא פוינט גארד אדיר ושחקן מצוין לשחק לצידו. חשבנו על ההפסד שספגנו בוושינגטון ורצינו לנקום בהם, זה היה בראש שלנו. הדברים של וול? לא משנה כמה משחקים הוא שיחק, הוא הפוינט גארד הכי טוב בליגה ביחד עם סטף קרי והוא ממשיך להוכיח שהוא הרבה יותר מאולסטאר, הוא פשוט עוד לא קרוב לשיא שלו".

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד. AP
300 דאבל דאבלים בקריירה. לברון/AP

מה אומרים הפרשנים

כריס פידור מ-Cleveland.com כתב: "היו הרבה דיבורים סביב קיירי אירווינג והאם מגיע לו להשתתף באולסטאר. ג'ון וול קרא לבחירות "בדיחה", אך קיירי, ששיחק רק שבעה משחקים העונה, הראה שמקומו במשחק הגדול. דייויד בלאט עדיין מנסה לחלק את הדקות בין הסגל המלא שלו. הלילה הוא שיחק עם שבעה שחקנים בלבד במחצית השנייה כשאף אחד מלבד השבעה הללו קיבל יותר מ-5 דקות".

"הקאבס נראו בלתי עצירים בהתקפה וגם ניצחו בצורה משמעותית בריבאונד, מה שעזר להם להשיג את הניצחון הדחוק. ג'יי אר סמית' קלע 24 ו-25 בשני המשחקים האחרונים והופך לצלע השלישית כשקווין לאב נותר בינתיים בצל לאחר שהיה השחקן הפותח היחיד שלא הגיע לדאבל פיגרס".

דניס מונולוף מ-Cleveland.com כתב: "היה כיף לראות את קליבלנד מבחינה התקפית, הוויזארדס היו איטיים יותר, מה שהקשה עליהם בדקות הסיום. הקאבס תיקשרו מצוין מבחינה הגנתית והיו זהירים עם הכדור ביד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully