וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקוסם: קיירי אירווינג הוביל את קליבלנד ל-115:121 על וושינגטון

שבעה משחקים בלבד מאז חזר מהפציעה הקשה, הגארד סיפק הופעה של אולסטאר עם 32 נקודות ו-10 רצופות ברבע האחרון כדי לתת לבלאט ניצחון חמישי ברציפות. 34 ללברון ג'יימס, 21 לוול בצד השני

AP

בווידאו: לברון ג'יימס

מאזן: 9:24 (מקום ראשון במזרח)

המשחק הבא: בחוץ מול מינסוטה, בלילה שבין שישי לשבת

מדד הטריו: לברון ג'יימס קלע 34 נקודות ב-39 דקות והוסיף גם 10 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. קיירי אירווינג סיפק את משחקו הטוב ביותר מאז חזר מהפציעה עם 32 נקודות ב-33 דקות, להן הוסיף 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. קווין לאב היה זה שוויתר על רוב הזריקות למען אירווינג, קלע רק 8 נקודות, אך הוסיף 9 ריבאונדים, 5 מהם בהתקפה.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד. AP
סופר ניצחון חמישי ברצף. בלאט/AP

אם לשפוט לפי הלילה (בין רביעי לחמישי), בו ניצחה קליבלנד קאבלירס 115:121 את וושינגטון וויזארדס, המזרח ב-NBA צריך להיות מודאג מאוד. לא רק בגלל היכולת הטובה של לברון ג'יימס והניצחון החמישי ברציפות של הקאבס, אלא בגלל החזרה לכושר של קיירי אירווינג, שהיה ללא ספק כוכב המשחק עם 32 נקודות ב-33 דקות וסיפק את משחקו הטוב ביותר מאז חזר מהפציעה בברכו.

אירווינג אגב, עשה את זה מול מי שסיפק ביקורת מרומזת על הבחירה הצפויה שלו לאולסטאר, ג'ון וול, שכנראה יצטרך לראות את "קיי" מככב עם הגדולים ביותר, ואם לשפוט לפי המשחק הזה, אז זה יהיה צודק לחלוטין. אירווינג קלע 10 נקודות רצופות לקאבס ברבע הרביעי ונתן את הפוש האחרון עבור הקאבס במשחק לא פשוט עם יריבה אופציונאלית בפלייאוף.

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד. AP
עוד תצוגה גדולה. לברון/AP

המשחק נפתח בצורה צמודה כשבלאט החליט לפתוח עם טריסטן תומפסון בחמישייה על חשבונו של טימופיי מוזגוב. הרבע הראשון כלל הרבה נקודות ותוצאה צמודה של 24:26 לוויזארדס, אך אז הקאבס, בראשות לברון ג'יימס, פתחו יתרון גדול ברבע השני, כשבשיאו, הגיע ההפרש עד ל-18 נקודות. הוויזארדס לא וויתרו ובעזרת אחת התצוגות ההתקפיות היותר טובות שלהם השנה, הצליחו לצמק ואף להשוות ברבע האחרון.

אבל אז, בדיוק אחרי איבוד כדור שלו שהוביל לשוויון, הגיע קיירי אירווינג, שעם 10 נקודות רצופות במהלכים אישיים הצליח להחזיר את הסדר על כנו ולהשיג לקאבס ניצחון חוץ שלישי ברציפות. לברון ג'יימס הוביל את הקלעים עם 34 נקודות ו-10 ריבאונדים, קיירי אירווינג הוסיף 32, כולל נקודות חשובות ברבע הרביעי. הנפגע העיקרי מכמות הזריקות המוגברת של אירווינג הוא קווין לאב שעם 4 מ-10 מהשדה סיים עם 8 נקודות ו-9 ריבאונדים. ג'יי אר סמית' היה נהדר עם 5 מ-10 מחוץ לקשת ו-25 נקודות. טריסטן תומפסון ניצל את מקומו בחמישייה כדי לקלוע 12 נקודות. גארט טמפל היה זה שהוביל את הוויזארדס עם 21 נקודות, ג'ון וול הוסיף 20 ו-12 אסיסטים ב-40 דקות משחק.

עוד באותו נושא

לברון: "קיירי אירווינג הוא הרכז הטוב ב-NBA ביחד עם סטף קרי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully