וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ברצלונה ואספניול התעמתו אחרי הדרבי, סוארס יעמוד לדין?

בספרד מדווחים שחלוץ ברצלונה המתין לשחקני היריבה במנהרה וצעק לעברם: "אני מחכה לכם, אתם בזבוז של מקום". פאפה דיופ: "אם היינו רוצים, שחקני בארסה היו יורדים מהמגרש באלונקה"

one

בווידאו: תקציר משחק הליגה האחרון בין השתיים

ברצלונה השיגה אמש (רביעי) מקדמה משמעותית בגביע הספרדי כשהביסה 1:4 את אספניול במשחק הראשון מבין שניים, אבל כמו במפגש הליגה בין השתיים במחזור האחרון (0:0) המשחק הזה לא עבר בשלום ועל פי הדיווח בספרד, בין שחקני שתי הקבוצות פרצה מהומה במנהרת השחקנים מיד לאחר שריקת הסיום.

מי שעמד במרכזה של התקרית על פי הדיווחים הוא לואיס סוארס שהתעמת במהלך המשחק עם פאפה דיופ שחקן אספניול ומיד לאחר המשחק המתין לשחקני היריבה וצעק לעברם: "אתם בזבוז של מקום".

לואיס סוארס ברצלונה. GettyImages
סוער בדרבי/GettyImages

חואן מרטינס שופט המשחק ציין בדוח השיפוט שלו ש"מיד לאחר המשחק לואיס סוארס שחקנה של ברצלונה המתין לשחקני אספניול שעלו במדרגות לחדר ההלבשה, צעק לעברם במספר מקרים וסינן 'אני מחכה לכם, בואו לפה'".

לאחר המשחק פאפה דיופ קשרה של אספניול שגם הורחק במהלך המשחק, אמר לקדנה סר: "אי אפשר להגיד שהייתה אלימות, אם היינו רוצים שחקני ברצלונה היו יורדים מהמגרש על אלונקה".

לואיס אנריקה ניסה להרגיע והיה דיפלומטי אחרי המשחק: "זה טבעי שיש מתח במשחקים האלו. השחקנים שלי יודעים זאת. המאמנים והשחקנים לא קובעים את הגבולות, אבל השופטים אחראים לקבוע מה כדורגל ומה לא. היה הרבה מתח במשחק הזה והלוואי שהיו מתעסקים יותר בכדורגל ופחות בדברים אחרים".

אנדרס אינייסטה, השחקן שנחשב לפופולארי בקרב אנשי אספניול בעקבות המחווה שלו בגמר המונדיאל ב-2010, הגיב על התקריות בין הצדדים: "אלימות היא מילה חזקה מאוד. במשחקים מסוג זה יש יריבות ומגע". אחרי ששתי הקבוצות נפגשו פעמיים ברציפות בליגה ובגביע, מצפה להן מפגש נוסף במשחק הגומלין ב-13 בינואר. מה שבטוח, משחק רגוע לא מצפה לנו בקורנייה אל פראט.

עוד באותו נושא

שמינית גמר הגביע הספרדי: ברצלונה ניצחה את אספניול 1:4

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully