וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גיא לוי צפוי להישאר, גוטמן קרוב לסיכום, ידין סגר

המאמן נוטה להיענות לבקשת הבעלים, גורם במועדון הבהיר: "זה מה שרצינו, שגיא יאמן ושגוטמן יהיה מנג'ר". טרם הושג סיכום סופי עם גוטמן, הקשר האחורי צפוי לחתום רשמית ולהשלים את חזרתו

צילום: קובי אליהו, עריכה: מרום שפיצר

בווידאו: שחקני הרכש של הפועל תל אביב באימון

יממה אחרי הפגישה בין אמיר כבירי לגיא לוי, בהפועל תל אביב מעריכים הערב (רביעי) כי המאמן הסכים בכל זאת להצעה להמשיך תחת אלי גוטמן שצפוי להתמנות למנג'ר, ומסתמן כי הוא יעמוד על הקווים במשחק מול בני יהודה בשבת.

אלון תורג'מן חתם עד סוף העונה, הקבוצה במו"מ עם מרקו פאישאו

"לא נעים להם מגיא לוי": השתלשלות העניינים בהפועל תל אביב ביומיים האחרונים

מאמן הפועל תל אביב, גיא לוי, עם עוזרו וואליד באדיר. קובי אליהו
נוטה להישאר. גיא לוי/קובי אליהו

כזכור, גיא לוי הביע בפני מקורביו דאגה כי סמכויותיו ייפגעו ובמועדון העריכו כי יעדיף לעזוב, אך לאחר שהובטח לו בשיחה עם גוטמן וגם מהבעלים כי מעמדו יישמר ויש רצון שימשיך בתפקיד, נראה כי הוא מתכוון בכל זאת להישאר. אם יראה בתקופה הקרובה כי סמכויותיו נפגעות בפועל, אזי ישקול את צעדיו.

חשוב לציין כי בין הפועל תל אביב לבין גוטמן עדיין קיימים פערים כספיים וטרם הושג סיכום סופי, למרות הנכונות משני הצדדים והרצון לשתף פעולה. הכוונה של גוטמן לקבל חוזה לארבע שנים בשכר גבוה מאוד. כרגע, הפועל לא יכולה להיענות לדרישותיו לעונה זו ולכן הצדדים מנסים לסכם על מתווה שישדרג את שכרו של גוטמן משמעותית החל מהקיץ הקרוב.

מי שסגר את כל תנאיו עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת הוא אביחי ידין, שצפוי לחתום על חוזה בשעות הקרובות. הקשר האחורי בן ה-29, שקיבל שחרור ממכבי חיפה, חוזר לקבוצה בה שיחק בין השנים 2008-2012 ועמה זכה בדאבל ב-2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully