וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אלון תורג'מן חתם לחצי עונה, מו"מ עם מרקו פאישאו

החלוץ שהגיע ממכבי חיפה, ערך אימון בכורה. גיא אסולין שבעצמו התאמן לראשונה: "לא יודע מה בדיוק לא עבד לי בחו"ל". מו"מ עם החלוץ הפורטוגלי, שקיבל הודעת שחרור מספרטה פראג

צילום: קובי אליהו, עריכה: מרום שפיצר

אלון תורג'מן חתם הבוקר (רביעי) בהפועל תל אביב. החלוץ שהגיע ממכבי חיפה, הצטרף עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת. ההחתמה שלו הגיעה יומיים אחרי ההצטרפות של לוטם זינו וגיא אסולין.

תורג'מן בן ה-24 גדל במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק והתחיל את קריירת הבוגרים שלו בהפועל פתח תקוה. אחרי עונה במלאבס, הוא עבר למכבי חיפה ושיחק במדיה מאז 2011. העונה הטובה ביותר שלו במדים הירוקים הייתה 2013-14, בה כבש 15 שערים. העונה שותף בשבעה משחקי ליגה בלבד.

תורג'מן הוא השחקן ה-23 שחותם העונה בהפועל תל אביב. קדמו לו אריאל הרוש, צליל חתוכה, רם שטראוס, שמואל שיימן, אדי גוטליב, איאד אבו עביד, עופר ורטה, לוקאס וינטרה, בן אלגרבלי, קלאודיו בומבה, עומרי אלטמן, איסו לינגאנה, עומרי שקל, בן רייכרט, ליביו אנטל, סיראז' נסאר, לוטם זינו, גיא אסולין, אייל דנין, מיחאי פינטילי (עזב), דויד קלמן (עזב) וגיא גומברג (עזב).

שחקני הפועל תל אביב, גיא אסולין, אלון תורג'מן. קובי אליהו
פנים חדשות במתחם חודורוב. אסולין ותורג'מן/קובי אליהו
שחקני הפועל תל אביב, גיא אסולין, אלון תורג'מן. קובי אליהו
שחקני הפועל תל אביב, גיא אסולין, אלון תורג'מן/קובי אליהו

תורג'מן כבר הספיק לערוך היום אימון בכורה במתחם חודורוב, כשלצדו גם גיא אסולין. החלוץ אמר: "הגעתי למקום טוב. בחיפה קיבלו החלטה מקצועית שלא אהיה שם, באתי להפועל כדי לעזור. הכל בהבנה. יש פה חומר שחקנים מצוין ואני מקווה שאתרום את חלקי כבר מהמשחק הקרוב. יש לחץ בריא ואני אוהב את זה".

תורג'מן הוסיף: "יש פה סיטואציה לא נעימה, אבל שחקנים גדולים יודעים לצאת מהמצבים האלה. אני מקווה שנעשה את זה. אם לא הייתי מאמין בקבוצה הזו לא הייתי מגיע. אני לא מתעסק אם גיא לוי יישאר או לא".

גיא אסולין: "אני מאושר מאוד להיות חלק מהמועדון הזה. דברים לא הסתדרו בקיץ, אבל אני שמח לבוא לקבוצה ולעזור. ככל שאתאמן יותר ואוכיח את עצמי, כך אגיע למשחק בכושר יותר טוב. מקווה שהדברים יסתדרו. היה מעבר מאוד גדול אחרי כל כך הרבה שנים בחו"ל, אבל אני מקווה להוכיח את עצמי ולעזור לקבוצה. לא שלא רציתי לחזור לארץ, אבל היו לי אופציות שונות שלא הבשילו, אבל אני לא חושב על זה יותר מדי, רק על הפועל תל אביב. המטרה היא להשיג נקודות ולהוכיח את עצמי".

אסולין הוסיף: "המצב של הקבוצה נתן לי עוד מוטיבציה להגיע. צריך לעזור לקבוצה ולמועדון. אני לא יודע מה בדיוק לא עבד לי בחו"ל, אבל זה הרבה דברים ביחד, עם החלטות לא נכונות ודברים שקרו. אני לא מתרכז בזה יותר מדי, היום אני בהפועל תל אביב והמועדון קיבל אותי באהבה. הכושר הנוכחי שלי לא בשמיים, אבל עם השקעה באימונים זה יגיע. פחות התרכזתי במצב של הקבוצה, אלא איך לעזור לה. אני אתן את כל כולי לעזור לקבוצה".

מאמן הפועל תל אביב, גיא לוי. קובי אליהו
העביר את האימון בצל חוסר הוודאות. גיא לוי/קובי אליהו
שחקן הפועל תל אביב, שגיב יחזקאל. קובי אליהו
שגיב יחזקאל באימון היום/קובי אליהו

במקביל להתפתחויות בגזרת הצוות המקצועי ובסגל, בהפועל תל אביב ממשיכים לעבוד על חיזוק ומתמקדים במציאת פתרונות לחלק הקדמי. לוואלה! ספורט נודע שהאדומים מנהלים מגעים עם החלוץ הפורטוגלי מרקו פאישאו, 31, אבל צריך לציין שגם אם יירשם איתו סיכום, נראה שאלי גוטמן שאמור להתמנות למנג'ר, יהיה צריך לאשר את ההחתמה.

פאישאו משחק בספרטה פראג הצ'כית אבל קיבל ממנה הודעה לחפש לעצמו קבוצה חדשה והיא תסכים לשחרר אותו ללא תמורה כדי לחסוך את שכרו. פאישאו בן ה-31 שיחק בעשור האחרון בפורטוגל, ספרד, סקוטלנד, איראן, קפריסין, פולין וצ'כיה. בקיץ 2013 היה קרוב מאוד לחתימה בהפועל חיפה, אבל לבסוף חתם בשלאסק ורוצלאב, בה שיחק עם אחיו התאום פלאביו פאישאו. במועדון מהכרמל שקלו לתבוע אותו בטענה שהוא כבר חתם איתם על חוזה.

הפורטוגלי כבש בעונת 2013-14 21 שערים בליגה הפולנית, ועונה לאחר מכן הסתפק בשישה שערים אחרי שנעדר במשך כחצי שנה בגלל קרע ברצועה הצולבת בברך. הוא עבר בקיץ האחרון לספרטה פראג הצ'כית, אבל שותף בשלושה משחקי ליגה בלבד ובאף אחד מהם לא השלים 90 דקות. בשלושת החודשים האחרונים נעדר בגלל פציעה בקרסול ובסך הכול החמיץ 32 משחקים בשנתיים האחרונות בגלל פציעות.

שחקן נוסף שנמצא על הכוונת הוא מוחמד גדיר. בהפועל פתחו עם השחקן וקבוצתו הבלגית לוקרן במו"מ בניסיון להחתימו באופן מיידי. גם אביחי ידין אמור להצטרף עוד השבוע. מלבד אלה, בהפועל ימתינו למנג'ר המיועד אלי גוטמן שיחליט על רכש זר נוסף לקבוצה ואיזה שחקנים מעוניין לשחרר או להביא כדי לחזק את הקבוצה ולהוציא את העגלה מהבוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully