וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו פאישאו: "לעולם לא אשחק בהפועל חיפה"

17.6.2013 / 14:19

הפורטוגלי, שסגר בפולין, תוקף: "מישהו מנסה לעשות לי בעיות". כץ טוען שיש עמו חוזה ויפנה לפיפ"א. חשש: חתימתו זויפה

מתחממת הגזרה בין הפועל חיפה לחלוץ הפורטוגלי מרקו פאישאו. השחקן עצמו, שנמצא על סף חתימה לשנתיים בשלאסק וורוצלאב הפולנית, ממשיך להכחיש כי חתם בהפועל חיפה ומאיים לפנות לפיפ"א. "לא חתמתי על שום מסמך עם הפועל חיפה", כתב השחקן בדף הפייסבוק הרשמי שלו. לפי מה שאני יודע, מישהו מנסה לגרום לבעיות בחיי. לפיכך, אנקוט בכל הצעדים האפשריים בעזרת עורך הדין שלי ואגיע עד לפיפ"א. לעולם לא אשחק בהפועל חיפה ולא חתמתי שם. אתבע כל מי שינסה לגרום לבעיות בחיים שלי ובקריירה שלי".

ראוי להדגיש כי בימים האחרונים פרסם החלוץ שני סטטוסים שונים בהם הכחיש כל קשר לחתימה בהפועל חיפה. בארבעה ביוני כתב: "עד היום לא חתמתי בשום בקבוצה. יש הצעות על השולחן ואחליט מה טוב בשבילי ובשביל משפחתי". שמונה ימים מאוחר יותר כתב: "בישראל כתבו שחתמתי בהפועל חיפה ואני רוצה להגיד לכולם שזה לא נכון. יש התעניינות מהמועדון, אבל עד היום לא חתמתי על כלום. יש לי כמה אופציות, אבל לא קיבלתי החלטה".

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
עוד בעיה חוזית? כץ/אדריאן הרבשטיין

במקביל, הפועל חיפה מתכוננת למלחמה. הקבוצה תשגר היום (שני) מכתב לקבוצה הפולנית בו תדרוש ממנה שלא להחתים את החלוץ בן ה-28. בחיפה יצרפו למכתב את העתקי החוזה שברשותם עליהם חתום השחקן כשבמועדון יודיעו לפולנים שחתימה של פאישאו בוורוצלאב תגרור איתה תביעה במוסדות המשפטיים של אופ"א.

כאמור, לאחר הרעש והמידע שהגיע לחיפה לאור הפרסום על הכוונה של החלוץ הפורטוגלי לחתום בפולין, המשיך פאישאו לטעון בפני הפולנים שמעולם לא חתם על חוזה בחיפה. במועדון הישראלי מצוי חוזה חתום על ידי השחקן והבעלים יואב כץ ואלו בטוחים שהשחקן ישחק בחיפה. גורמים בפולין אמרו שהשחקן ביקש מוורוצלאב להראות לו חתימה שכזו בהפועל חיפה, שכן הוא משוכנע שלא חתם, מה שהעלה אצל המועדון הפולני - כך לפי גורמים - חשש שמישהו הטעה את חיפה והציג חתימה לא מקורית של השחקן.

בצוות המקצועי מאוכזבים מאוד מההתפתחות, ומכך שעכשיו חוששים שם שגם אם פאישאו יגיע לחיפה, הוא ישחק בחוסר חשק. בחיפה אמנם לא התחילו כלל לחשוב על חלופות ובטוחים שבשל החתימה פאישאו ישחק בקבוצה. במקביל עלו שמותיהם של אוהד קדוסי ורן יצחק כמועמדים אפשריים להגיע.

פאישאו ברח להפועל חיפה

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully