וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת חנן ממן: הפועל חיפה מאיימת לתבוע את הפועל ת"א

בכרמל זועמים על כך ששהאדומים לא עדכנו על מכירת השחקן לבוורן, ודורשים 550 אלף שקל: "ביוב מריח טוב יותר מזה"

הפועל חיפה צפוייה לפנות להפועל תל אביב בדרישה מיידית להעביר להם כסף מעסקת מכירתו של חנן ממן לבוורן הבלגית, אחרת היא תפנה לערכאות משפטיות ותתבע את הפועל תל אביב. בחיפה זועמים על העובדה שבהפועל תל אביב לא עדכנו אותם על עסקת המכירה, וגורמים בכירים מאוד במועדון הבהירו שאם הפועל תל אביב לא תשלם את 550 אלף השקלים שהיא צריכה להעביר כדי לממש את האופציה על ממן, חיפה תגיש תביעה הם במוסדות המשפטיים והן באופ"א.

חנן ממן, הפועל תל אביב, חוגג מול ויקטוריה פילזן. ברני ארדוב
הקרב המשפטי לא נוגע אליו, והוא ישחק בבוורן בכל מקרה. ממן/ברני ארדוב

גורם בכיר במועדון אמר: "ריח של ביוב מריח טוב יותר מהמהלך שאנחנו שומעים שקרה. אם הפועל תל אביב אכן מכרה את ממן מבלי לממש את האופציה עליו, הרי שמדובר בתרגיל מסריח ולא חוקי". על פי מומחים משפטיים עסקת ממן לא אמורה להיפגע ולשחקן עצמו אין כל נגיעה למאבקים הצפויים בין הפועל תל אביב לחיפה, שכן אין לו חוזה לעונה נוספת בחיפה.

אחד היועצים המשפטיים של קבוצות הליגה אמר לוואלה! ספורט: "חנן ממן ישחק בבוורן וזה בטוח, לו אישית אין שום מחויבות לחיפה אבל הסוגיה אם הפועל תל אביב רשאית לקבל כסף מהבלגים מבלי לממש את האופציה ולשלם פיצוי להפועל חיפה, אכן תצטרך לעבור לטיפול במוסדות המשפטיים".

כידוע, ממן התחיל את הקריירה בהפועל חיפה ובתחילת העונה החולפת עבר להפועל תל אביב בהשאלה תמורת 250 אלף שקל. בחוזה נכתב שהפועל תל אביב יכולה לרכוש את כרטיסו של השחקן תמורת 550 אלף שקל.

תגובת הפועל תל אביב: "איננו נוהגים לדבר על פרטי ההתקשרות שלנו עם השחקני באמצעי התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully