וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "זו הפעם הראשונה העונה שניצחנו משחק בהתקפה"

בקליבלנד מרוצים מההספק ההתקפי, בלאט מספר מה לחש באוזנו של אירווינג. גם לברון מחמיא: "ברור שקיירי צריך להיות באולסטאר". וגם: המפגש המשונה בין ג'יימס לבלאט בחדרי ההלבשה

AP

קליבלנד מרגישה מצוין בקיו ארינה. הלילה (בין שני לשלישי) היא עלתה למאזן 1:16 בבית העונה עם 100:122 מרשים מול טורונטו, אך כעת צפוי לה מסע משחקי חוץ קשה במערב, במהלכו תפגוש את וושינגטון, מינסוטה, פילדלפיה, דאלאס, סן אנטוניו ויוסטון. לפחות היא תקבל את קיירי אירווינג בכושר טוב. הרכז, שחוזר מפציעה, קלע שיא עונתי עם 26 נקודות, נראה חד מתמיד וזכה לחיבוק מדיוויד בלאט בסיום.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס עם קיירי אירווינג. AP
קשר מיוחד. בלאט ואירווינג/AP

מספרי המשחק

* קליבלנד במאזן 1:5 במשחקים בהם קיירי אירווינג שותף. ההפסד היחיד: מול גולדן סטייט.

* קליבלנד מובילה את ה-NBA בספיגת נקודות במחצית השנייה.

* קליבלנד במאזן 1:9 מול קבוצות מהדיוויז'ן האטלנטי.

* הקאבס ניצחו בכל ארבעת המשחקים מאז שטריסטן תומפסון החליף את טימופיי מוזגוב בחמישייה.

* קליבלנד קלעה את כל 11 זריקות העונשין שלה במחצית הראשונה.

* כל שחקני החמישייה של קליבלנד קלעו בספרות כפולות.

עוד באותו נושא

קליבלנד הביסה את טורונטו 100:122, שיא עונתי לקיירי אירווינג

לכתבה המלאה
קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס, מול דמאר דרוזן, טורונטו ראפטורס. AP
כמו פעם. אירווינג/AP

הציטוטים

עם כל הכבוד לניצחון המרשים, הרגע הגדול של הערב נרשם דווקא בחדר ההלבשה. לברון ג'יימס יצא מחדר ההלבשה ולפתע ראה את דיוויד בלאט קורא לו למשרד כשרק מגבת מכסה את גופו. "נו באמת קואץ'', אני לא יכול לדבר איתך ככה", אמר ג'יימס למאמן. בסופו של דבר ג'יימס נענה לבקשתו של בלאט, נכנס לחדר, יצא כעבור זמן קצר וסינן לעבר טריסטן תומפסון: "הוא היה עירום". ג'ייסון לויד מ'אקרון ביקון ג'ורנל' כתב כי "השחקנים מתהלכים בחדרי ההלבשה במגבות כל הזמן, אבל זה לא מאוד נפוץ לראות מאמנים עושים את זה".

עוד לפני המקרה המשונה, בלאט נשאל במסיבת העיתונאים מה לחש באוזנו של קיירי אירווינג בזמן שחיבק אותו ואמר: "אמרתי לו שאני שמח שהוא חזר, ושהרגשתי שהיום הוא היה עצמו. ידענו שייקח לו קצת זמן להיכנס לקצב, אבל הלילה זה נראה כמו קיירי הישן והטוב. אני שמח מאוד מזה, אבל עדיין לא מצפה שבשלב כזה מוקדם הוא יעשה בכל משחק את מה שעשה היום. מבחינה פיזית הוא כבר מסוגל לשחק כמו פעם, ולראות אותו ככה זה מעודד מאוד. הוא לא נראה ככה כבר הרבה זמן. אנחנו מנסים להוריד לו קצת את הדקות ולהשאיר אותן על סביבות ה-30 למשחק. אנחנו מאוד זהירים לגביו".

על 17 השלשות שהקאבס קלעו הערב: "אי אפשר לצפות שנקלע ככה בכל משחק, למרות שבמשחקים קודמים קיבלנו זריקות פתוחות ולא קלעו אותן. ההבדל היום היה שקלענו אותן, בעיקר בזכות ג'יי אר וקיירי. טריסטן חוסם כמו שצריך לקלעים שלנו וזה עוזר מאוד. הכדור זז כל הערב, זה דבר נהדר".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס עם לברון ג'יימס. GettyImages
מפגש משונה. בלאט ולברון/GettyImages

על לברון ג'יימס והפחתת הדקות שלו: "היו לו דקות מצוינות לקראת סוף הרבע השלישי, לברון לקח את המשחק עליו והצלחנו לברוח. התוכנית הייתה להחזיר את לברון ברבע הרביעי, אבל החבר'ה האחרים עשו עבודה כל כך טובה, שלא היינו חייבים לעשות את זה. זו האמת".

על העובדה שההגנה עובדת היטב במחצית השנייה: "זו אולי הפעם הראשונה העונה שניצחנו משחק בהתקפה, ולא בהגנה. היינו טובים יותר בהגנה במחצית השנייה, החבר'ה היו יותר פיזיים, אבל אני חושב שניצחנו בזכות העובדה שקלענו בצורה כזאת הכריעה את המשחק".

על טריסטן תומפסון: "גם בעונה שעברה היו שלבים שהוא פתח בחמישייה, זה לא דבר חדש. זה לא חשוב בכלל מה אני עושה איתו ומה אני דורש ממנו, הוא תמיד עושה את מה שהוא רגיל לעשות. הוא הכי יציב שיש בדברים שהוא עושה".

על הרואד טריפ שמצפה לקאבס: "אחרי שהרואד טריפ הקודם נגמר וראיתי שמצפה לנו עוד רואד טריפ כזה, אמרתי לעצמי 'אוי אלוהים, זה עומד להיות חתיכת אתגר קשה', אבל זה דבר טוב. יש לנו עונה טובה עד עכשיו וזה זמן לבחון היכן אנחנו עומדים".

טריסטן תומפסון שחקן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
חזר הצבע ללחיים. תומפסון/GettyImages

מה אומרים הפרשנים

ג'ייסון לויד מ'אקרון ביקון ג'ורנל' התייחס להתקפה של הקאבס: "השחקנים בהחלט נהנו מעצמם הלילה. הוא קלעו 17 שלשות ב-55 אחוז ובלאט חשב שזו הפעם הראשונה שהם מנצחים משחק בזכות ההתקפה, אבל גם הוא וגם לברון אהבו את האמץ ההגנתי של הקבוצה במחצית השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully