וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד הביסה את טורונטו 100:122, שיא עונתי לקיירי אירווינג

הקאבס רשמו ניצחון רביעי ברציפות, כשהגארד שמתאושש מפציעה מככב עם 25 נקודות וזוכה לחיבוק חם מבלאט בסיום. לאב שיחק למרות מחלה, לברון שוב נח לאורך כל הרבע הרביעי, 8 שלשות לסמית'

AP

מאזן: 9:23 (מקום ראשון במזרח, מרחק שלושה ניצחונת משיקגו ומיאמי)

המשחק הבא: וושינגטון בחוץ, בלילה שבין רביעי לחמישי

מדד הטריו: קיירי אירווינג רשם את משחקו הטוב ביותר מאז החזרה למגרשים, וסיים עם שיא עונתי של 25 נקודות כולל 10 מ-16 מהשדה, אליהן הוסיף 8 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, כשבסיום הוא זוכה לחיבוק חם וממושך מדיוויד בלאט. לברון ג'יימס שוב קיבל מספר דקות נמוך יחסית (31), לא שיחק בכל הרבע האחרון וסיים עם 20 נקודות ו-7 אסיסטים. קווין לאב, שהחמיץ את אימון השחרור בבוקר המשחק בשל מחלה, שיחק לבסוף ותרם 14 נקודות.

אימן שאמפרט, קליבלנד קאבלירס. AP
ניצחון קליל. שאמפרט/AP

מי זוכר שרק לפני קצת יותר משבוע הקאבס הובסו מול פורטלנד ונראו בתחילתו של משבר? מאז הקאבס העלו הילוך, והשינוי היזום של דיוויד בלאט, עם החלפתו של טימופיי מוזגוב בטריסטן תומפסון בחמישייה, נתן אפקט מיידי. מאז קליבלנד עומדת על מאזן של 0:4, אחרי שהלילה (בין שני לשלישי) היא רשמה ניצחון שני רצוף בלמעלה מ-20 נקודות, עם 100:122 מול טורונטו, אחת מיריבותיה העיקריות במזרח. בכך, המאזן הביתי של קליבלנד השתפר ל-1:15.

המשחק היה שקול למדי בשניים וחצי הרבעים הראשונים. קליבלנד פתחה קצת יותר טוב וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 29:33, הראפטורס בראשותו של קייל לאורי נשארו קרובים וירדו להפסקה בפיגור שתי נקודות בלבד, ושש דקות לתום הרבע השלישי לוח התוצאות הראה על שוויון, עד שג'יי אר סמית' חימם את הידית, תפר כמה שלשות רצופות בדרך ל-8 במשחק כולו (שיא עונתי), והוביל את הקאבס לריצת 9:21 שהעניקה יתרון דו ספרתי עם הכניסה לרבע האחרון.

עוד באותו נושא

דיוויד בלאט: "זו הפעם הראשונה שהעונה שניצחנו משחק בהתקפה"

לכתבה המלאה
קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס, מול דמאר דרוזן, טורונטו ראפטורס. AP
משחק נהדר. אירווינג/AP

דמאר דרוזן ניסה להחזיר את הקנדים לעניינים ברבע האחרון, אבל הקאבס, למרות המנוחה הממושכת שניתנה ללברון, דאגה לשמור על טווח ביטחון ולהפוך את המשחק לתבוסה בדקות הסיום, כשהיא קובעת את יתרון השיא שלה במשחק על הבאזר ומנצלת עבירה טכנית של קייל לאורי המתוסכל.

כל שחקני החמישייה של בלאט רשמו תצוגה חיובית: קיירי אירווינג סיים עם 25, ג'יי אר סמית' עם 24, לברון עם 20, לאב עם 14 ו-9 וגם טריסטן תומפסון, שסיים עם דאבל דאבל אופייני (14 נקודות ו-11 ריבאונדים). מתיו דלבדובה היה הבולט מבין שחקני הספסל והוסיף 11 נקודות ו-4 אסיסטים. הקאבס שלטו ללא עוררין בריבאונד (26:40), תפרו 17 שלשות ב-51 אחוז, ודייקו ב-88 אחוז מהקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully