וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: גרנאדה ניצחה את סביליה 1:2, אייבר הביסה את בטיס 0:4

הדרבי הקטן של אנדלוסיה הסתיים עם ניצחון של המארחת, שניצחה לראשונה בביתה במפגש הזה מאז 1972. הקבוצה השלישית מאנדלוסיה ספגה מכה כואבת משלה. ראיו וייקאנו - ריאל סוסיאדד 2:2. בילבאו ולאס פלמאס סיימו בתיקו באותה התוצאה, ויאריאל שוב ניצחה, 1:2 את לה קורוניה

one

בווידאו: ניצחונה של גרנאדה 1:2 על סביליה

המחזור ה-18 בספרד נמשך היום (ראשון) עם שישה משחקים. ראיו וייקאנו ומלאגה סיימו בתיקו 2:2 מרתק, בטיס ספגה תבוסה קשה בבית, 4:0 לאייבר, וגרנאדה ניצחה את סביליה 1:2. בילבאו נעצרה וסיימה בתיקו 2:2 עם לאס פלמאס בבית, ויאריאל המשיכה את הרצף הנהדר שלה וניצחה גם את דפורטיבו, 1:2.

ראיו וייקאנו - ריאל סוסיאדד 2:2

המארחת וייקאנו פספסה הזדמנות לניצחון חשוב במאבקי התחתית בספרד, כשאיבדה פעמיים יתרון והסתפקה ב-2:2 מול ריאל סוסיאדד. ראיו עדיין מתחת לקו האדום, בעוד סוסיאדד עדיין קרובה לאזור המסוכן. ראיו עלתה ליתרון בדקה ה-15 מנגיחה יפה של הבלם דייגו יורנטה, אבל בלם סוסיאדד אריץ אלוסטנדו כבש בנגיחה את השוויון בדקה ה-27. במחצית השנייה חוסאבד החזיר את היתרון למארחת (51), אך ברומה כבש שוויון נהדר בבעיטה מצוינת מהאוויר (63).

צפו בתקציר

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
תקציר: ראיו - סוסיאדד 2:2. one
פספוס. בנגורה/one

בטיס - אייבר 4:0

המארחת, שנמצאת בעונה מפתיעה, נראתה נהדר ולא התקשתה להביס את בטיס. הניצחון היה השני ברציפות של אייבר והיא עלתה למקום השמיני. אנדר קאפה כבש בפתיחה אחרי בישול של קקו (3), כשבעיטה שלו פגעה בשחקן הגנה וקפצה מעל השוער. בדקה ה-17 קקו כבש בעצמו מתוך הרחבה לאחר בישול של סרג'י אנריך. אנדר קאפה סידר לאדריאן גונסאלס את השלישי (71), ובורחה באסטון סגר את הסיפור אחרי עוד בישול של קקו, כשירה מחוץ לרחבה אל החיבורים (82). בטיס מצדה, סופרת כבר שישה משחקים ללא ניצחון ונותרה במקום ה-13.

צפו בתקציר, כולל השער המרהיב של בורחה באסטון

בורחה באסטון שחקן אייבר חוגג שער. GettyImages
קינח עם גולאסו. בורחה באסטון/GettyImages

גרנאדה - סביליה 1:2

הדרבי הקטן של אנדלוסיה הסתיים בניצחון גדול לקבוצה הביתית. גראנדה הייתה במקום הלפני אחרון טרם המשחק, אך הניצחון הקפיץ אותה עד למקום ה-16. בדקה ה-17, התקפה יפה שלה הסתיימה עם בעיטה לשער, סרחיו ריקו הדף לא טוב למרכז הרחבה, ואיסאק סקסס דחק פנימה. אדאלברטו פניארנדה הצעיר הכפיל (37) אחרי שדהר לרחבה ובעט שטוח לפינה. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, ויטולו רק צימק לקבוצה של אונאי אמרי כשדחק מקרוב עם הברך. עדיל ראמי הורחק בשורות סביליה אחרי שספג צהוב שני (86). ניצחון ראשון של גרנאדה על סביליה בבית מאז 1972.

צפו בתקציר

אתלטיק בילבאו - לאס פלמאס 2:2

המארחת לא הצליחה לנצח את הקבוצה מהתחתית ונעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. אריץ אדוריץ העלה אותה ליתרון בפנדל (17), אך ויסנטה גומס השווה אחרי שהקפיץ לעצמו ובעט לרשת (63). שלוש דקות בלבד חלפו, איניאקי וויליאמס חטף כדור להגנה וכבש (66). טאנה חילק את הנקודות אחרי בעיטה יפה מחוץ לרחבה (81). לאס פלמאס קפצה למקום ה-15 בטבלה, בילבאו נותרה עלתה למקום השישי.

צפו בתקציר

דפורטיבו לה קורוניה - ויאריאל 2:1

ניצחון חמישי ברציפות לוויאריאל בכל המסגרות. האיש שניצח את ולנסיה במחזור הקודם, ברונו, כבש גם הפעם, ועשה זו פעמיים. הוא העלה אותה ליתרון בדקה ה-36 אחרי בישול של מריו גספאר, לואיס אלברטו השווה (48), אך פנדל בתוספת הזמן של ברונו הביא את הניצחון לצוללת הצהובה, שנצמדה לריאל מדריד עם 36 נקודות, עד אשר זו תשחק נגד ולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully