וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי הפצוע מנסה להרגיע, טים דאנקן קטע רצף היסטורי

אחרי שנעדר משני המשחקים הקודמים, כוכב גולדן סטייט שוב נפצע: "יהיה בסדר". דאנקן סיים משחק ללא נקודות לראשונה בקריירה וקטע את הרצף הארוך בליגה. וגם: הכושר של רדיק, ציון הדרך של קארל

עריכת וידאו: מרום שפיצר

סטפן קרי מתקשה להתאושש מהפציעה. כוכב הווריירס יצא הלילה (ראשון) במהלך המשחק בעקבות מכה שקיבל בעצם השוק, במהלך הניצחון של גולדן סטייט 108:111 על דנבר. אחרי שהחמיץ את שני המשחקים הקודמים, קרי שוב נראה כאוב כשירד לספסל 2:15 דקות לתום הרבע השני, ולא חזר.

גולדן סטייט ניצלה מהפסד לדנבר בהארכה

עומרי כספי בלט ב-119:142 המשוגע של הקינגס

79:104 קליל לקליבלנד מול אורלנדו, 29 ללברון ג'יימס

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
ישחק במשחק הבא? קרי/AP

"קיבלתי מכה באותו המקום", אמר קרי, "זה מצחיק. לפעמים כשאתה משחק בחוסר נוחות באיזשהו אזור, אתה סופג דווקא שם מכה. צריך להתמודד עם זה". דריימונד גרין, שמוליך את הליגה עם 6 טריפל דאבל (הלילה סיים עם 29, 17 ו-14), אמר על קרי ש"זה ה-MVP של הליגה, ואנחנו צריכים אותו. זה לא סוד, אבל החבר'ה לקחו אחריות ונתנו עבודה".

קרי מקווה להיות כשיר למשחק הבא של האלופה, ביום שני בלילה בבית מול שארלוט. "דווקא הרגשתי טוב", אמר, "עם רגליים רעננות, בלי לנסות לפצות על משהו. זה מבאס. נראה איך ארגיש מחר, יהיה בסדר". אגב, קרי מחמיא לחבריו, שהצליחו לגרד בשיניים ניצחון על דנבר בהארכה: "הסיכויים נראו נגדם, עם ספסל קצר, שחקנים שמשחקים 40 דקות ומעלה, ועדיין הם מצאו דרך לנצח, להילחם בעייפות ולספק כמה מהלכים קריטיים בהתקפה. ניצחון אמיץ".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קלינט קאפלה, יוסטון רוקטס, מול טים דאנקן, סן אנטוניו ספרס. AP
ערב יוצא דופן של שחקן יוצא דופן. דאנקן/AP

טים דאנקן ללא נקודות לראשונה בקריירה

לראשונה בקריירה מפוארת שנמשכת כבר 19 שנים רוויות תארים, טים דאנקן סיים הלילה לראשונה משחק ללא נקודות. דאנקן רשם רצף של 1,359 משחקים שבהם קלע לפחות נקודה אחת, והוא במקום הראשון ברשימה שכוללת את קרל מאלון (1,356 משחקים), האקים אולג'וואן (1,089), אלווין הייז (1,089) ומייקל ג'ורדן (1,072). דאנקן שיחק 14 דקות בלבד במהלך ה-103:121 של סן אנטוניו על יוסטון, והחטיא את כל שלוש הזריקות שלו. דאנקן, שהצליח להוסיף 4 כדורים חוזרים ו-2 אסיסטים, עדיין נאבק בפציעה בברכו הימנית.

"עכשיו שמעתי את זה", אמר מאנו ג'ינובילי אחרי המשחק, שבן סן אנטוניו הגדילה את רצף השיא שלה עם 20 ניצחונות ביתיים רצופים, "זה מאוד יוצא דופן, כמובן, אבל הוא לא שיחק הרבה. הוא לא שיחק כבר שבוע. אני מניח שאם הוא ימשיך לשחק עד גיל 48, יהיו לו עוד משחק או שניים כאלה".

דני גרין אמר ש"זה נדיר, אבל זה קורה. בגיל שלו אפשר לצפות לדברים כאלה, אבל לא מטימי, לאור הדרך שבה הוא משחק כל שנה, הוא גורם לזה להיראות קל. הוא לא שיחק הרבה הלילה, כי הוא עדיין מנסה לחזור לקצב, הוא גם לא זרק הרבה. זה המשחק הראשון שלו אחרי שנעדר משלושת הקודמים. אנחנו לא צריכים שיקלע כדי שיהיה אפקטיבי עבורנו. הוא לוקח ריבאונדים, הוא שומר, הוא חוסם, משנה זריקות, הוא עושה את מה שהוא עושה. זה רק עניין של זמן".

שחקני לוס אנג'לס קליפרס ג'יי ג'יי רדיק, ג'מאל קרופורד. GettyImages
הייתם מאמינים? אפילו יותר מכספי! רדיק/GettyImages

הכושר המרשים של רדיק

* אם חשבתם שעומרי כספי נמצא בכושר קליעה יוצא מהכלל, מה תגידו על ג'יי ג'יי רדיק? הצלף של הקליפרס קלע הלילה 16 נקודות כולל 4 מ-5 מחוץ לקשת ב-99:130 מול הסיקסרס, והמשיך המומנטום הנפלא שלו בחודש האחרון. לרדיק יש אמנם שלשה פחות מסטף קרי בחודש האחרון, אבל הוא דייק ב-45 מתוך 90. הוא השחקן היחיד שזרק לפחות 65 שלשות וקלע חצי מהן בחודש האחרון (כספי קלע 32 מ-64). "ג'יי ג'יי בכושר נפלא, אבל זה לא רק הוא", אמר המאמן דוק ריברס בסיום. "כולם נותנים יותר מאז שבלייק גריפין פצוע, כולנו בונים את הביטחון שלנו ומשחקים בקצב ורוח הנכונים".

ציון הדרך של גורג' קארל

* מאמן סקרמנטו ג'ורג' קארל עלה למקום החמישי ברשימת המאמנים עם הכי הרבה ניצחונות בתולדות ה-NBA. קארל בן ה-63 השיג את ניצחונו ה-1,155 בקריירה ב-119:142 של הקינגס עם פיניקס, והוא השתווה לפיל ג'קסון שבמקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully