וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגישים בבית: 79:104 קליל לקליבלנד מול אורלנדו, 29 ללברון

הקאבס חזרו לקיו ארינה אחרי מסע משחקי החוץ, והביסו ללא קושי את המג'יק בדרך לניצחון 13 ברציפות בבית, שאפשר לבלאט להעניק מנוחה נדירה לכוכבים. דאבל דאבל ללאב, 13 לאירווינג

עריכת וידאו: מרום שפיצר
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
קצת מנוחה. לברון/AP

מאזן: 9:22 (מקום ראשון במזרח, 2.5 ניצחונות מטורונטו ואטלנטה, שמדורגות במקום השני)

המשחק הבא: מול טורונטו בבית, בלילה שבין שני לשלישי

מדד הטריו: בלאט ניצל את הניצחון הנינוח כדי להעניק לכל השלושה פחות דקות מהרגיל, אך התפוקה שלהם פר דקה הייתה מרשימה למדי. לברון ג'יימס סיים עם 29 נקודות (11 מ-18 מהשדה, 4 מ-7 מהשלוש) ב-29 דקות, קווין לאב רשם דאבל דאבל עם 10 נקודות ו-13 ריבאונדים באותו מספר דקות ואילו קיירי אירווינג תרם 13 נקודות (4 מ-12 מהשדה, 0 מ-3 מהשלוש) ו-5 אסיסטים ב-21 דקות.

seperator

ברגע שקליבלנד נכנסת בשערי הקיו ארינה, קורה לה משהו טוב. אחרי רואד טריפ לא פשוט, הלילה (בין שבת לראשון) הקאבס חזרו הביתה ושוב נראו כמו הקבוצה המאיימת מפתיחת העונה, בדרך לניצחון 79:104 מרשים מאוד על אורלנדו האומללה, שספגה הפסד שני ברציפות. הקאבס ניצלו את שני ימי המנוחה כדי לעלות לפתיחה טריים ורעבים. הרבע הראשון היה חד צדדי באופן מיוחד: לברון וחבורתו עלו ל-4:19, סקוט סקיילס הזעיק פסק זמן אחרי חמש דקות בלבד, אך ההפרש הלך ותפח, ונעצר בסיום הרבע הראשון על 20, עם 9:29 שהראה עם כמה מחויבות הגנתית הקאבס הגיעו למשחק. באמצע הרבע השני ההפרש כבר עמד על 29, בדרך ל-33:52 בהפסקה.

ההפרש הגבוה אפשר לדיוויד בלאט להעניק דקות מנוחה נדירות לשחקנים המובילים, להרחיב את הרוטציה ולשתף לא פחות מ-13 שחקנים. ג'יימס, לאב ואירווינג כמעט ולא שותפו במחצית השנייה, כשכל שחקני החמישייה של הקאבס לא משחקים בכל הרבע האחרון. בלעדיהם, הספסל של קליבלנד בעיקר שמר על ההפרש ולא הוריד רגל מהגז, כשהמג'יק מבצעים אינספור טעויות הגנתיות ומבצעים חמש פעמים עבירות על זריקת שלוש. ג'יי אר סמית' סבל מיום קליעה חלש אבל הצליח להשחיל את השלשה היחידה שלו במשחק ברבע השלישי ולעבור את ניק ואן אקסל בדרך למקום ה-22 בטבלת קלעי השלשות בכל הזמנים ב-NBA.

עוד באותו נושא

בלאט: "אמרתי לחבר'ה שלא כולם ישחקו תמיד. הם צריכים לקבל את זה"

לכתבה המלאה
שחקן קליבלנד, ג'יי. אר סמית'. רויטרס
שלשה אחת הספיקה. ג'יי אר סמית'/רויטרס

הקאבס אמנם חזרו לקלוע באחוזים נמוכים יחסית, כשסיימו עם 41 אחוז מהשדה, 32 אחוז מהשלוש ו-61 אחוז מהקו, אבל שלטו לחלוטין בכל האספקטים האחרים, הורידו 53 ריבאונדים, מסרו 24 אסיסטים ועצרו את שחקני החמישייה של המג'יק על 20 נקודות בסך הכל.

פרט ללברון, לאב ואירווינג, בלאט קיבל משני שחקנים נוספות מספר דו ספרתי של נקודות. טריסטן תומפסון סיים עוד ערב אופייני עם דאבל דאבל של 10 נקודות ו-12 ריבאונדים בעוד ג'יימס ג'ונס תרם 10 נקודות משלו כוטלל 3 מ-3 מחוץ לקשת. אצל אורלנדו, שלא ניצחה את קליבלנד מאז נובמבר 2012, אף אחד משחקני החמישייה לא קלע בדאבל פיגרס, כשארון גורדון מסיים כטופ סקורר עם 11 נקודות ו-7 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully