וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בנהמות של אוהדי אספניול לניימאר, בראבו זעם: "הם הרביצו"

ברצלונה מאוכזבת אחרי עוד איבוד נקודות ב-0:0 מול אספניול. לואיס אנריקה: "הם לחצו אותנו היטב". ראקיטיץ': "חבל". הברזילאי ספג נהמות מהקהל, פיקה: "צריך להרחיק את הגזענים"

one

בווידאו: תקציר המשחק

אכזבה גדולה נרשמה היום (שבת) בברצלונה אחרי ה-0:0 בדרבי מול אספניול. הפער של האלופה מהיריבות ממדריד אומנם צמח בנקודה, אבל ברצלונה רשמה עוד משחק ליגה מאכזב, והיא עם ניצחון ליגה אחד בלבד בארבעת משחקיה האחרונים. בברצלונה זעמו על השופט, שלא העניש מספיק את שחקני אספניול על הסגנון הנוקשה שלה (22 עבירות, חמישה צהובים).

שחקן ברצלונה ניימאר מול שחקן אספניול הרמן פרס. AP
נחושים. אספניול מול בארסה/AP

קלאודיו בראבו אמר בסיום: "אנחנו חמים, אספניול רצה והרביצה". לדבריו, "אנחנו תמיד משחקים בקצב גבוה, תמיד מכבדים את היריב, ותמיד יודעים למה לצפות... נתנו את המקסימום, אספניול לחצה אותנו טוב, אבל הדרך עוד ארוכה. כמובן שאנחנו מודאגים מהתוצאה. נצטרך לעבוד קשה יותר. עכשיו אנחנו עצבניים". גם איבן ראקיטיץ' אמר: "אנחנו חמים אחרי המשחק הזה, יכולנו לנצח, חבל שפספסנו את ההזדמנויות".

"זה קשה לשחק מול יריבה שנותנת הכל ומשחקת עד הגבול שלה", אמר מאמן ברצלונה לואיס אנריקה בסיום, "ציפינו למשחק כזה, הם עשו עבודה טובה, לחצו אותנו טוב. התקשינו קצת בהתחלה, אבל זאת היריבה המושבעת שלנו. הגענו להרבה הזדמנויות במחצית השנייה, אבל...".

"יש שיחשבו שהפסדנו שתי נקודות, אחרים יגידו שהרווחנו אחת. יהיה מעניין מול אספניול בגביע". לואיס אנריקה התייחס לסגנון הקשוח של היריבה והוסיף: "המשחק היה סוער, כמו שציפינו. אנחנו אף פעם לא מדברים על השופט". המאמן, אגב, יכול להיות מרוצה לפחות מהעובדה שברצלונה רשמה משחק 18 ברציפות ללא הפסד (13 ניצחונות ו-5 תיקו).

אנריקה המשיך: "אספניול עשתה הגנה טובה, אני חושב שהנקודה היא הוגנת לשתי הקבוצות".

עוד באותו נושא

ספרד: 0:0 מאכזב לברצלונה עם אספניול בדרבי

לכתבה המלאה

"הו, הו, הו": הנהמות נגד ניימאר

במהלך המשחק נשמעו מיציעי אספניול קריאות גזעניות לעבר ניימאר. בלם ברצלונה ג'רארד פיקה לא רצה לעשות הכללה על אוהדי היריבה ואמר ש"זה דבר שצריך לדווח עליו, ודורש תגובה. אלו שעשו את זה הם לא אוהדים אמיתיים של אספניול. לצריך לזהות אותם אחד אחד ולהעניש אותם".

ג'רארד פיקה ניסה להגן על חברו הברזילאי ואמר: "צריך לזהות את האוהדים אחד אחד ולהרחיק אותם. לא מדובר רק על אוהדי אספניול, אלא על כל אוהד שמקלל קללות גזעניות".

על המשחק אמר פיקה: "המגרש הקשה עלינו מאוד להניע את הכדור. היה משחק מוזר מאוד, התנאים היו קשים והמשחק שלנו לא זרם".

אגב, על פי התמונה הזאת שמככבת בתקשורת המדרידאית, נראה מסצ'ראנו מושך בחולצה של אלברו גונזאלס ברחבה, מה שאמור היה לזכות את אספניול בפנדל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פנדל?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully