וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאבייר פריירה: "מכבי תל אביב צריכה להביא שחקנים שיעזרו לזהבי"

2.1.2016 / 19:03

עוזר מאמן מכבי תל אביב, שעוזב לפולהאם יחד עם יוקאנוביץ', נתן טיפים למאמן הבא: "השחקנים הראו עד עכשיו רק 50% מהיכולת שלהם". הקוטג'רס הפסידו 1:0 בבכורה של המאמן הסרבי

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב רשמה הערב (שבת) ניצחון ליגה שני ברציפות, גם ללא סלבישה יוקאנוביץ' שכבר עזב לפולהאם (הפסידה 1:0 היום בבכורה שלו). הצהובים עשו את זה עם 0:2 בחוץ מול הפועל רעננה, במסגרת המחזור ה-17 של ליגת העל. ערן זהבי (22) ואבי ריקן (59) כבשו את שני השערים במשחק, שנערך בנתניה.

מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל רעננה

מכבי תל אביב צפויה להציג את המחליף של יוקאנוביץ' ביום רביעי

המחליף? מאמן ויטסה פטר בוש נפגש עם ג'ורדי קרויף

חאבייר פריירה עוזר מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
נפרד עם חיוך. פריירה/קובי אליהו

אבי ריקן, שכבש את השער השני, אמר לאחר המשחק: "כל משחק בליגה קשה וגם יהיה לנו קשה. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להביא יכולת אישית ולרוץ הרבה. אני שמח שהצלחנו לכבוש מוקדם ואחר כך זה היה קל יותר. זה לא סוד שערן זהבי מצוין ואנחנו שמחים מזה, אנחנו עובדים קשה כדי שהוא יצליח כך. אני שמח שהצלחתי גם לכבוש שער, אבל שערן ימשיך כך.

"יש פה אחלה חבר'ה ומועדון טוב שידע להתנהל כמו שצריך גם בחילופי מאמנים. גם במשחק בשבוע שעבר הקבוצה באה וכבשה חמישה שערים. יש פה מועדון טוב ושחקנים מקצוענים. התאמנו טוב השבוע, אבל אנחנו ממשיכים הלאה כי יש הרבה עבודה".

מי שעמד על הקווים ויעזוב כדי לשמש כעוזרו של יוקאנוביץ' בפולהאם, חאבייר פריירה, אמר: "אני חלק מהעסקה, זו לא ההחלטה שלי. פולהאם משלמת לי ולכל הצוות, אלה החיים. זה אתגר חדש בשבילי. אני הייתי שמח מאוד כאן. אני חושב שהקבוצה גדלה. לדעתי, השחקנים הראו עד עכשיו רק 50% מהיכולת שלהם. תענוג לאמן את השחקנים האלה. הפועל באר שבע היא קבוצה טובה, אבל זו רק תחילת הסיבוב השני. אני חושב שמכבי תל אביב צריכה שחקנים נוספים כדי לעזור לערן זהבי".

מאמן הפועל רעננה, חיים סילבס, אמר: "נתנו הכול, את כל מה שיש לנו. נתנו פייט אדיר מול קבוצה חזקה מאוד, זה קורה. אחוזי ההצלחה של מכבי תל אביב היו גבוהים וזו התוצאה. אני מאמין שהשתוונו להם בכל הרגעים. נתנו להם פייט, אבל זה לא הספיק ליותר מההפסד הזה.

"אני חושב שנתנו להם פייט ומצאנו פתרונות לכל היתרונות שלהם במגרש, ידענו איך נוכל להגיע למצבים. הם הבקיעו ממצב אחד במחצית הראשונה וזה היה אחרי מתנה גדולה מאיתנו. אני לא חושב שלמכבי תל אביב היה קל. אני לא חושב שיש לנו בעיות מול קבוצות גדולות, יש הבדלים גדולים בתקציבים. אנחנו צריכים יותר ממצב אחד כדי להבקיע ואצלם ערן זהבי כובש שער אחד ממצב אחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הצהובים חוגגים עוד ניצחון/קובי אליהו

לאחר המשחק, ג'ורדי קרויף הגיב לידיעה על מותו של סטיב גורי: "זה רגע מאוד מאוד עצוב. אנחנו עקבנו אחר הבשורות בשבועיים האחרונים מאז דווח על היעדרותו של סטיב. לא היה קל לשמוע הערב על מותו. זה מעמיד את הכל בפרספקטיבה שונה. אנחנו מודים לסטיב על החיוך והאהבה שנתן לכולנו בשהותו בארץ".

נמצאה גופתו של סטיב גורי, שחקן מכבי תל אביב לשעבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully