וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: דיאנדרה קיין חתם עד סוף העונה, צפו בביצועיו

2.1.2016 / 18:26

הגארד האמריקאי, 26, 1.96 מטר, ניהל עם הקבוצה מגעים במשך תקופה ארוכה. שיחק לאחרונה באולם הגרמנית וינסה לעזור לקבוצה של עודד קטש להתאושש מפתיחת עונה לא טובה

אימג'בנק GettyImages

הפועל אילת הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של הגארד האמריקאי דיאנדרה קיין עד לסיום העונה. על המגעים בין הצדדים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. קיין, 26, 1.96 מטר, החזיק בטיוטת החוזה שקיבל מאילת במשך כמה ימים והבוקר יצר קשר עם אנשי המועדון והודיע כי יגיע לקבוצה. השחקן ניהל מגעים עם אילת עוד לפני שלושה שבועות, אך אז העדיף לבחון אופציות שונות בשוק השחקנים. הוא יחליף בסגל את קווין פאלמר שעבר למכבי ראשון לציון.

קיין (26, 1.96), שיחק במשך שלוש עונות במכללת מרשל לפני שעבר בעונת 2013/14 לאיווה סטייט, היה מועמד לשחקן השנה במכללות, ובסופו של דבר נבחרת לחמישייה השלישית בכל המכללות. לאחר שלא נבחר בדראפט ניסה את מזלו בליגת הקיץ במדי לוס אנג'לס לייקרס ולבסוף חתם בקראסני אוקטיבר וולגוגראד הרוסית. אחרי חמישה משחקים שוחרר, וסיים את העונה במדי אנטוורפן הבלגית. העונה הצטרף קיין לאולם הגרמנית ורשם בליגה המקומית 8.3 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים למשחק, כשביורוקאפ רשם 10.4 נקודות, 5 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים למשחק.

סגנית האלופה פתחה את העונה בצורה לא טובה ואריק שיבק פוטר אחרי שצבר ניצחון אחד בחמשת המחזורים הראשונים. עודד קטש, שאימן בעבר את המועדון, החליף את שיב, אך לא הצליח להעלות את אילת בחזרה לצמרת ליגת העל כשבתשעה מחזורים רשם חמישה ניצחונות. בנוסף, אילת הודחה משמינית גמר גביע המדינה על ידי מכבי ראשון לציון.

דאנדרה קיין, כדורסלן אמריקאי. GettyImages
מחליף בסגל את קווין פאלמר. קיין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully