וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין פאלמר מתקרב למכבי ראשון לציון, דיאנדרה קיין בדרך לאילת

29.12.2015 / 18:35

הכתומים מנהלים מו"מ מתקדם להחתמת הפורוורד של אילת, שמעמיד העונה ממוצעים של 11.9 נקודות, 6.2 ריבאונדים, 2.2 אסיסטים ו-2.3 חטיפות למשחק. הקבוצה מהדרום קרובה להחתמת הרכז

one

מכבי ראשון לציון מחפשת זה זמן רב זר רביעי שישלים את הסגל, ולוואלה! ספורט נודע כי הכתומים עשויים לצרף את קווין פאלמר מהפועל אילת. בקבוצה הדרומית מעוניינים לבצע זעזוע לאור פתיחת העונה המאכזבת ודווקא הפורוורד, שפתח את עונתו השלישית במועדון בצורה טובה, עשוי להיות זה שישלם את המחיר. בראשון מעוניינים מאוד בשחקן אך ממתינים לשחרורו מהפועל אילת. בין המועדונים מתקיימות שיחות כדי להשלים את העסקה.

פאלמר (1.98, 28), שסבל מפציעות רבות בשנים האחרונות, משחק זו העונה השלישית במדי אילת. בעונתו הראשונה העמיד ממוצעים של 11.6 נקודות, 7.5 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים למשחק והיה מחוזר על ידי מכבי תל אביב, אך שורה של פציעות בעונה שלאחר מכן מנעה ממנו לבצע את קפיצת המדרגה. העונה, כך נראה, הוא חזר ליכולת המוכרת ומעמיד ממוצעים של 11.9 נקודות, 6.2 ריבאונדים, 2.2 אסיסטים ו-2.3 חטיפות למשחק.

בתוך כך, אילת קרובה להחתים את הגארד האמריקאי דיאנדרה קיין, שניהל מגעים להצטרפות כבר לפני כשלושה שבועות. האמריקאי (26, 1.96 מטר), שוחרר מאולם הגרמנית בתחילת החודש, ניסה למצוא קבוצה גדולה יותר באירופה, אך הבין שאין לו אפשרויות טובות יותר מאילת.

קיין (26, 1.96) שיחק במשך שלוש עונות במכללת מרשל לפני שעבר בעונת 2013/14 לאיווה סטייט. הוא היה מועמד לשחקן השנה במכללות ובסופו של דבר נבחרת לחמישייה השלישית בכל המכללות. לאחר שלא נבחר בדראפט ניסה את מזלו בליגת הקיץ במדי לוס אנג'לס לייקרס ולבסוף חתם בקראסני אוקטיבר וולגוגראד הרוסית. אחרי חמישה משחקים שוחרר, וסיים את העונה במדי אנטוורפן הבלגית. העונה הצטרף קיין לאולם הגרמנית ורשם בליגה המקומית 8.3 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים למשחק. ביורוקאפ רשם 10.4 נקודות, 5 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים למשחק.


(עדכון ראשון: 13:52)

שחקן הפועל אילת קווין פאלמר. קובי אליהו
בדרך לראשון? פאלמר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully